عصبانیت شدید گل محمدی؛ وساطت کریم هم جواب نداد/ منتظر طوفان یحیی باشید!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

وقتی پرسپولیسی‌ها از طریق مجید صدری و رئیس فدراسیون به نتیجه نرسیدند، افشین پیروانی با کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون تماس گرفت. این تماس تلفنی هم ظاهرا بی فایده بود و به جایی نرسید. در ادامه پرسپولیسی‌ها از کریم باقری کمک خواستند اما ...

سرمربی پرسپولیس قصد داشت در بازی دوستانه با سپاهان اصفهان، دو ملی پوش خود را نیز حداقل برای یک نیمه در اختیار داشته باشد اما با مخالفت دراگان اسکوچیچ مواجه شد.

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد که یحیی گل محمدی به شدت از بی توجهی فدراسیون و سرمربی تیم ملی نسبت به شرایط تیمش در آستانه بازی با الهلال عربستان شاکی است!

تا پایان این گزارش همراه ما باشید تا متوجه دلیل دلخوری تازه سرمربی پرسپولیس از دراگان اسکوچیچ شوید.

تیم ملی پیش ازظهر شنبه به تهران رسید

شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از کسب پیروزی مهم در برابر امارات متحده عربی پیش از ظهر دیروز با پرواز اختصاصی زاگرس از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد و جهت برگزاری آخرین دیدار دور رفت رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر مقابل کره جنوبی در هتل المپیک مستقر شدند.

درخواست گل محمدی: سرلک و ترابی را یک نیمه به ما بدهید

سرمربی پرسپولیس وقتی متوجه شد کاروان تیم ملی ایران پیش از ظهر شنبه به تهران رسیده است از طریق مسئولان پرسپولیس درخواست کرد که دراگان اسکوچیچ دو بازیکن این تیم را برای یک نیمه بازی دوستانه با سپاهان در اختیارش بگذارد. یحیی گل محمدی معتقد بود وحید امیری در امارات فیکس بازی کرده و فقط میلاد سرلک و مهدی ترابی را برابر سپاهان محک بزند اما...

تماس بی فایده مجید صدری با رئیس فدراسیون فوتبال

ابتدا مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با شهاب عزیزی خادم تماس گرفت و درخواست سرمربی خودش را مطرح کرد. رئیس فدراسیون فوتبال هم آب پاکی را روی دست سرپرست باشگاه پرسپولیس ریخته و گفته است: «این تصمیم سرمربی تیم ملی است و در کار اسکوچیچ دخالتی نمی‌کند!»

هم افشین پیروانی زنگ زد و هم کریم باقری وساطت کرد

وقتی پرسپولیسی‌ها از طریق مجید صدری و رئیس فدراسیون به نتیجه نرسیدند، افشین پیروانی با کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون تماس گرفت. این تماس تلفنی هم ظاهرا بی فایده بود و به جایی نرسید. در ادامه پرسپولیسی‌ها از کریم باقری مربی تیم ملی خواستند نزد اسکوچیچ وساطت کند تا میلاد سرلک و مهدی ترابی در دیدار دوستانه با سپاهان حضور پیدا کرده و سپس به اردوی تیم ملی برگردند.

خود شما هم نمی‌توانید به تمرینات پرسپولیس بروید آقا کریم!

وساطت کریم باقری هم افاقه‌ای نکرد و دراگان اسکوچیچ و دست اندرکاران تیم ملی حاضر نشدند دو بازیکن پرسپولیس را در اختیار یحیی گل محمدی بگذارند. جالب آن که کریم باقری و مهرداد خانبان دو مربی پرسپولیس هم که با اسکوچیچ همکاری می‌کنند حق ترک اردوی تیم ملی و حضور در تمرینات سرخپوشان پیش از بازی با کره جنوبی را ندارند!

گل محمدی: بازی با الهلال هم یک بازی ملی است؛ همکاری کنید لطفا!

وقتی مجید صدری، کریم باقری و افشین پیروانی به اطلاع یحیی گل محمدی رساندند که نمی‌تواند در دیدار تدارکاتی با سپاهان، سرلک و ترابی را ولو برای دقایقی در اختیار داشته باشد، سرمربی پرسپولیس بار دیگر خواسته اش را تکرار کرد: به اسکوچیچ و فدراسیون بگویید بازی پرسپولیس با الهلال هم یک بازی ملی است. مهدی ترابی یک دقیقه هم بازی نکرده و در شرایط مسابقه نیست. میلاد سرلک هم دقایق کمی‌بازی کرده و من فقط می‌خواهم جلوی سپاهان آنها را در شرایط مسابقه قرار دهم. در دیدار با کره جنوبی هم باز این دو بازی نمی‌کنند درحالی که من باید از هر دو در عربستان فیکس استفاده کنم اما در شرایط بازی و مسابقه نیستند. لطفا خواهش کنید سرمربی تیم ملی موافقت کند.

جواب اسکوچیچ به درخواست سرمربی تیم ملی: «نه، به سرلک و ترابی نیاز دارم!»  پس از درخواست مجدد یحیی گل محمدی، دوباره پرسپولیسی‌ها به دراگان اسکوچیچ پیغام می‌دهند که همکاری کند. جواب سرمربی کروات تیم ملی اما منفی بوده و گفته است: «نه، به ترابی و سرلک برای بازی با کره جنوبی نیاز دارم!»

ترابی و سرلک با ذخیره‌های تیم ملی تمرین کردند!

عصر روز گذشته بازیکنان اصلی بازی با امارات  استراحت کردند اما سایر بازیکنان با صلاحدید کادر فنی و دراگان اسکوچیچ یک جلسه تمرینی را در زمین مرکز تیم‌های ملی برگزار کردند. در این تمرین علاوه بر بازیکنان اصلی علی قلی زاده نیز حضور نداشت! مهدی ترابی و میلاد سرلک دو ملی پوش پرسپولیس نیز در این تمرین کنار بازیکنان ذخیره تیم ملی کار کردند.

اتوبان همچنان یک طرفه است!

یحیی گل محمدی که اصولا آدم خونسردی است و خیلی کم عصبانی می‌شود از شنیدن این جواب‌ها یکه خورده و شاکی شده است. شنیدیم سرمربی پرسپولیس به فدراسیون و سرمربی تیم ملی پیغام داده است: «اتوبان پرسپولیس با فدراسیون و تیم ملی کاملا یک طرفه است. شما مربیان ما را خواستید همکاری کردیم، بازیکنان ما را خواستید باز همکاری کردیم و در عوض شما اجازه ندادید بازیکن خارجی بخریم. حالا هم اجازه ندادید ما برای در کوران مسابقات قرار گرفتن مهدی ترابی و میلاد سرلک در بازی دوستانه با سپاهان از این دو استفاده کنیم.

سکوت یحیی از رضایت نیست!

انتخابی جام جهانی به چالش جدی سرمربی قرمزها در آستانه بازی با الهلال عربستان تبدیل شده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی به مصاف استقلال تاجیکستان رفتند که بازیکنان و مربیان ملی پوش خود را یک روز قبل از سفر به دوشنبه پایتخت تاجیکستان و مصاف با نماینده این کشور در اختیار گرفتند، موضوعی که باعث اعتراض یحیی گل‌محمدی به مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شده بود.

با توجه به اینکه روابط باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی با فدراسیون فوتبال بر سر عدم صدور مجوز جذب بازیکن خارجی پیش از به روز رسانی لیست قرمزها رد آسیا حسابی تیره و تار شده بود و حتی یحیی اجازه حضور مربیان پرسپولیس را در اردوی تیم ملی نمی‌داد حالا با توجه به بازی حساسی که قرمزها مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گل محمدی انتظار همکاری داشت اما میسر نشد.

اینکه چرا یحیی گل محمدی سکوت کرده است به بازی حساس تیم ملی برابر کره جنوبی بر می‌گردد. منتظر مصاحبه توفانی سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار ایران و کره جنوبی یا پس از بازی با الهلال در عربستان باشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    "بازی با الهلال هم یک بازی ملی است؛ همکاری کنید لطفا!" هرقدر که طالبان تغییر کرده لنگیها هم تغییر کردن! یادمون نمیره در حالیکه آذری جهرمی اپراتورها را 30 میلیارد 30 میلیارد میتیغید و پول به لنگ میداد و سلطانی فر تمام امکانات تیم ملی را در اختیار لنگ گذاشته بود، تیم ملی ایران برای رفتن به مقدماتی جام جهانی پول نداشت و کل حکومت جمع شدن سرآخر 10 میلیارد پول واسه تیم ملی ایران جمع کردند! یعنی کمک اسپانسر استقلال به لنگ چندبرابر کمک کل حکومت به تیم ملی بوده. حالا فهمیدید چرا اینا تیمشونو تیم ملی ج.ا میدونن
    • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      اینا همش فیلمشونه. کریم باقری و اسکوچیچ در تیم ملی تمرینات اختصاصی به بازیکنان پرسپولیس میدن که برای بازی با الهلال آماده بشن. برنامه ویژه اختصاصی برای بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی تدارک دیده شده و می خوان الهلال گول بخوره. مزیتش اینه اگه یحیی باخت بگه بازیکنانمون رو نداشتیم. ترفند خوبیه.
    • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      یحیی گلمحمدی بیاد بگه چرا بازی سوپرجام با فولاد برگزار نشد؟ چرا؟ چون پیروزی حکومتی با الهلال بازی داشت و خطر مصدومیت در بازی پرفشار مقابل فولاد لنگیا رو تهدید می کرد. همه اینا فیلمتونه.
    • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      چطور بازی استقلال و الهلال بازی ملی نیست جناب یحیی گلمحمدی؟ استقلالی که از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود می کنه یعنی قوی ترین تیم غرب آسیاست و مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی به نوچه هاشون در استقلال یعنی احمد مددی و اعضای هیئت مدیره دستور دادن که تیم قهرمان گروه مرگ برای بازی با الهلال عربستان نابود بشه و همین امر در دستور کار قرار گرفت و محمد نادری، مسعود ریگی، رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی، میلیچ، دیاباته و مهدی قایدی از تیم حذف شدند. پس تمامی بازیکنان کلیدی حذف شدن و یک استقلال جدید که نشانی از اون استقلال قبل رو نداشت فرستادن تا با الهلال بازی کنه. به این ترتیب، هم از شر استقلال راحت شدن و هم قوی ترین تیم منطقه غرب آسیا از جلوی راه تیم پیروزی برداشته شد. اون تیم استقلال به عنوان قهرمان گروه مرگ که ساخته و پرداخته استراماچونی بود به راحتی به فینال آسیا راه پیدا می کرد. قبلا هم خبر داده بودم که مسعود سلطانی فر، آذری جهرمی و مجید صدری دنبال از بین بردن استقلال قهرمان گروه مرگ هستن که همینطور هم شد.
    • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      باز همه مردم ایران دیدن که سوپرجام امسال رو هم به خاطر پرسپولیس حکومتی برگزار نکردن چون تیمشون با الهلال بازی داره و احتمال دادن برگزاری بازی مقابل فولاد، باعث مصدومیت بازیکنان پرسپولیس حکومتی بشه. ولی قبلش با پرسپولیسی ها قول و قرار گذاشتن که شما بگید ما هر طوری شده باید با فولاد بازی کنیم اما ما برگزارش نمی کنیم خیالتون راحت. در عوض یه دیدار تدارکاتی با سپاهان ترتیب دادن و از قبل گفتن طوری بازی کنید بازیکنانمون مصدوم نشن و فقط جهت آمادگی باشه. سوپرجام پارسال هم که اعلام رسمی کردن باید 5 آبان برگزار بشه برگزار نکردن چون پرسپولیس مشکل مدیریتی داشت و بازیکنان این تیم آماده نبودند گفتن درسته اعلام کردیم اما برگزار نمی کنیم چون اینجوری پرسپولیس می بازه. گفتن اعلام می کنیم به خاطر کرونا بوده. اما سوپرجامی که استقلال به دلیل عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و ابراهیمی توسط دست نشانده مسعود سلطانی فر آماده نبود و فقط تقاضای چند هفته تاخیر برای هماهنگی تیمش درخواست کرده بود گفتن نمی شه و در کمال تعجب 3 روز قبل بازی 3 بر صفر به نفع پرسپولیس زدن
    • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      این 8 میلیاردی که تیم حکومتی پیروزی از حق قانونی استقلال کش رفت تو جیب کدومشون رفت. چه کسی پاسخگوی پولی هست که از استقلالی ها کش رفتن. چرا باید لنگیای حکومتی با0 میلیاردها پولی که از بیت المال خرج تیمشون کردن باز دست تو جیب استقلال کنن. آذری جهرمی هم 15 میلیارد حق استقلال رو کش رفت داد به لنگیا. آذری جهرمی 30 میلیارد از همراه اول گرفت و باید این پول بین استقلال و پیروزی تقسیم می شد ولی کل پول به حساب لنگ واریز شد. اینجا هم 15 میلیارد حق استقلالی ها خورده شد. چه کسی جوابگوی این 23 میلیارد استقلاله
    • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      احتمالا اسکوچیچ نظرش اینه که در بازی با کره از مهدی ترابی و سرلک خیلی کم استفاده کنه. اما یحیی گلمحمدی با مصاحبه کردن های پی در پی و هوچی گری می خواد کاری کنه که ترکیب تیم ملی مقابل کره رو اون بچینه و اسکوچیچ مهدی ترابی و سرلک رو در ترکیب قرار بده حداقل برای یک نیمه تا هم مصدوم نشن و هم آمادگیشون بیشتر بشه. شاید اصلا اسکوچیچ نخواد بازیشون بده به یحیی چه ربطی داره. علنا داره توی ترکیب تیم ملی دخالت می کنه. انگار تیم ملی باید برای آماده شدن بازیکنان پیروزی بازی کنه. البته اسکوچیچ تحت فشار برای اینکه موقعیتش رو از دست نده خلاصه این بازیکنان رو برای بازی با الهلال گرمشون می کنه خیالتون راحت باشه
    • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      برای بازی با الهلال حتی یک بازی تدارکاتی برای استقلال نذاشتن و احمد مددی نوچه سلطانی فر تیم استقلال رو توی فصل نقل و انتقالات نگه داشت تا همه فرصت ها از بین بره. حالا برای پیروزی حکومتی ایتدا سوپرجام لغو می شه بعدا وقتی استقلال زمین تمرین نداره تیم سپاهان به تهران دعوت می شه و زمین تمرین اختصاصی براش در نظر می گیرن که برای آماده سازی لنگیا دیدار تدارکاتی کم فشار برگزار کنن که بازیکنان پیروزی هم مصدوم نشن.
    • الپیروزی الحکومتیه IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      سه شنبه 20 مهر، تیم ملی ایران برای گرم کردن و آماده سازی بازیکنان پیروزی مقابل کره به میدان میره چون بازی تیم ملی مهم نیست. در اصل تیم ملی اصلی کشور ما پیروزی حکومتیه.
    • غلام سلمانی پور IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      ولی سرمربی استقلال که دردبی ،ما نمیدایم،چه میکرد،اصلا تقصیری ندارد
    • کیسه سوز IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      هیس!۶تاییا فریاد نمیزنن...شما که آبروی ایرانو هر سال میبرید سکوت کنید
    • کیسه ۴تایی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      شما برید راجب سر مربی دلالتون حرف بزنید اردو میزنه تو امارات فاکتورشو بیشتر میزنه که خودش کاسب شه
    • ساوالان IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      بازی استقلال را به خاطر تیم ملی به تعویق انداختند..لیگ برگزار شد انوقت قلعه نوعی سه بازی اخر لیگ را با اشراف به نتایج بازی و قهرمان شد..اره اون زمان استقلال این مدلی کاپ می برد..
    • مممم IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      آقای حرفه ای وقتی تیم ملی دوبازیکن به شما بر گرداند یعنی اینکه دذمقابل کره به این دوبازیکن نیارندارد واین یعنی که استراتژی تیم ملی را به کره ایها لو داده باشد این همه آسمون ریسمون نکن
    • شریفی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      سلام.فدراسیون همگی ابی هستن وبراشون مهم نیست پرسپولیس پیروزبازی باالهلال بشه یانشه.اسکوچیچ کاره ای نیست.
    • یونس IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      کی گفته بازی استقلال ملی نبود... اینقدر ناحق نگید ... الاستقلال تیم ملی عربستان محسوب میشه... تو این چند سال هر ملیتی را انتخاب کردید جز ایرانی بودن
    • گومیس اولونگا عیسی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      قبلا یه کاربری بود به اسم "لنگی‌ها مافیای فوتبال ایران" حالا همون آدم با "النیریزی الحکومتیه" اومده زید خبرا شاهنامه مینویسه. جدا از اینکه نظراتش پوچ هستند و بی‌معنی برام سواله از کی پول گرفتید این کارا رو می‌کنید؟! انقد احمق نشدیم که باور کنیم هوادار کیسه کشه! این جزو همون ارتش مجازیه وگرنه هیچکس انقد بیکار نيست اینطوری زیر هر خبری شاهنامه بنویسه!
    • غلامرضا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      خخخخ.خوب شما میخواستین به بازیکنانتون وهییت مدیره استقلال بگید به خاطر طمع به پول زیادی بازیکنان نسبتا خوبشون را نفروشن ..تا حالا سر گردان باشن و گیر بدن به پرسپولیس همیشه قهرمان...
    • لنگ سوز اعظم IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      اینکه قبلا برای گلات وقهرمانی لنگیا فدراسیون وکل جامعه فوتبال ورسانه تلاش کردن وحتی ورزش ایران را فدای قهرمانی پرسپولیس کردن به کنار ولی خداییش الان حق با گلممدیه درسته ترابی سرلک ذخیره تیم ملی هستند ولی تو تیم لنگ این دونفر از بازیکنان اصلی تیم هستند واگر در بازی با کره اسکوچیچ به این دو بازیکن بازی نده عملا این دونفر در جریان بازیها نبودن ونمیتونن هماهنگی وامادگی لازم را جلو الهلال داشته باشن بازم دم سپاهان ومحرم گرم که غیرت ملیش را نشون داد وبا بازی دوستانه مقابل سرخهای سوگولی نشون داد موفقیت ایران و ایرانی براش مهمتر از رنگ وکری خونیه
    • لنگی بیخاصیت IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      اصلا چرا باید بازیکن تیم ملی به باشگاه واگذار شود یحیی می ترسد مثل برانکو ۴تاگل ازالهلال ۱۰نفره بخورد وهوچیگری میکند
    • چوب خدا صدا نداره IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      یحیی بازیکنان جدید۳جلسه باتیم استقلال تمرین کردند وهماهنگی نداشتندچون درتیم ملی بودند که باعث حذف استقلال شدند چرا آن موقع باقری وساطت نکرد آیا استقلال مال این کشور نبود چوب خداصدا ندارد آقای مربی
    • عادل IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      یحیی دست پیش می گیرد که پس نیافتد چون میدونه بازنده است مقابل الهلال
    • حسین IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      یحیی به اندازه ۳تیم بازیکن درجه یک دارد بعد مگر این دو بازیکن چندساله توپرسپولی نیستند چطور هما هنگی ندارند درضمن آنجا زیر نظر خانبان وباقری مگه نیستند!!
    • کامی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      دقیقا این بازی ها رو اون مربی قبلی لنگ برانکو سر کی‌روش آورد با جو سازی و تشویش اذهان عموم میخواست تمرکز تیم رو از بین ببره .اگه بازیکنانی لنگ رو دعوت کنند به تیم ملی اینجور به هر بهونه ای سنگ میندازن و اگه دعوتشون لنکنن هم جنجال به پا میکنن .خود یحیی هم می‌دونه جلو الهلال میبازه داره از همین الان ذهن هواداراشون رو آماده می‌کنه که گردن مربی تیم ملی بندازه این دوره این سیاه بازی ها گذشته
  • حمید IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    چرا پس ما اینطوری هستیم بازی با الهلال بازی ملی اما فقط برای پیروزی چرا اون روز که استقلال بالزی داشت و 4 مدافع اصلیش رو اسکوچیچ و فدراسیون گروگان گرفته بود بازی ملی نبود
    • کامبیز IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      خوب بر فرض بازیکنان رو به تیم تحویل نمی دهند، مربیان پرسپولیس رو چرا آزاد نمی کنند؟ چرا اجازه خرید بازیکن خارجی ندادند؟ چرا لیگ را شروع نکرده اند؟ فقط مونده زمین تمرین و لباس گرم کن ها رو بگیرن خیالشون راحت بشه. قربون دستتون حالا که همه چیز پرسپولیس رو گرفتین، این مدیران بی خاصیت رو هم بگیرین خیالمون راحت بشه
    • fd khl IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      استقلال که همیشه کرونایی بودند بعد دوروز هم کرونایشان منفی می شد در ضمن استقلال کدام بازیشان حساس بود ؟ استقلال از شانزدهم بالا رفته که بگیم باززززززززی حسسسسسسساس
    • فریاد هوچیگری یحیی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      کامبیز جان نگران نباش، این یه تاکتیک هست بازیکنای پیروزی به همراه کریم پفک پخش کن دارن توی اردوی تیم ملی خودشون رو برای بازی با الهلال آماده میکنن. قانون میگه شما اجازه خرید بازیکن خارجی ندارید! چرا دور زدن قانون براتون عادی شده؟؟؟؟ بازی سوپرجام بخاطر شما لغو شد الان داری نق الکی میزنی که چرا لیگ شروع نشده!! خودتونم میدونید همه چیز وفق مراد یحیی داره پیش میره دیگه حوصلمون رو با دروغای چه کنم چه کنم سر نبرید
    • کیسه سوز IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      ینی اون موقع هم اقا یحیی باید مصاحبه میکرد براتون؟خود مجیدی زبون نداشت!
    • محمد IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      خداوکیلی شما پرسپولیسی ها روتون میشه حرف بزنید طرف میگه چرا نزاشتن ما بازیکن خارجی بخریم خب وقتی طلب به مربی وچند بازیکن دارید وفیفا گفته نمی‌تونید بازیکن خارجی بخرید تا بدهی های قبل ندید والبته با هوچی گریهاتون به زودی وزیر میده پول اونا رو واینکه استقلال با فروش بازیکن هاش بازیکن جدید خرید وپول بدهی هاش داد که بتونه بازیکن خارجی بگیره شما هم بازیکن هاتون رو بفروشید مثل ما البته شما سوسولی حکومتی هستید چطور بفروشید باید اسپانسر استقلال پول بهتون بده وآقای جهرمی از همراه اول وایرانسل پول واستون بگیره واقعا شما با اختلاف شرم وحیا رو کلی جا به جا کردید
    • کیسه سوز IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      دوست دارم ببینم بعد سلطانیفر میخواید چکار کنید:)
    • متخصص های شیش تایی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      اوه اوه پرروییی نجومی فقط کیسه تو کیسه کش وقتی نمیدونی تو باشگاهت چه خبره نظر نده باشگاه شما مگه طلب میلیاردی نداش پس واسه شما اره ما نه؟
  • مهسا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    تقصیر خود یحیی هستش نباید کلا اجازه میداد نه بازیکن می‌فرستاد نه مربی
    • مرتضی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      جرات داره نفرسته! گنده تر از اینم نمیتونه برای تیم ملی خط و نشون بکشه! انقدر بابامسعود پرروتون کرده دیگه برای تیم ملی هم خط و نشون میکشید!
    • متخصص های شیش تایی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      دقیقا نباید میداد تا به دست و پامون می افتادن:)))
  • مهدی پرسپولیسی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    چطور تونستی قوی ترین تیم غرب آسیا را بدون اینکه بخندی بگی. شیطون
  • دیدی گفتم IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    این اداهای گل محمدی همان لوس بازی های برانکو است. این حرفها زمینه چینی برای توجیه باخت به الهلال است.
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    یادمه وقتی اخباری از اردوی تیم ملی رفت برای بازی حساس تراکتور یقه جر دادین اقتدار اسکوچیچ کجاست؟ آگر کی‌روش بود فلان و بهمان حالا تو فاصله سه روز تا بازی مهم تیم ملی با کره جنوبی چطور باید سرمربی تیم ملی اجازه خروج بازیکن از اردو رو بده؟ همین شماها اگر ترابی و سرلک از اردو خارج شده بودن فریاد وامصیبتا سر می دادین با اینکه پرسپولیسی هستم ولی این درخواست آقا یحیی به هیچ وجه منطقی نبوده
    • حمید IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      وقتی بازیکنی نیمکت نشین هست ،سر مربی میتوند برای حفط آمادگی به باشگاه ش اجازه بده ازش استفاده کند‌. تو اروپا این مسئله خیلی عادی هست و این همکاری ها را با هم می‌کنند. این سر مربی هم که اصلا بدون بازی تدارکاتی تیم ملی را می‌برد مسابقه. چون خودش می‌دوند بازیکن ها تو باشگاههاشون از آمادگی بالایی برخوردارند بخصوص پرسپولیس که همین آمادگی تیم ملی را مدیون این باشگاه هستیم
  • Amir perspolisi IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    بنظر من پرسپولیس نباید دیگه کوتاه بیاد و بعد از بازی با تیم ملی کره جنوبی اجازه حضور کریم و خانبان رو نده، این چه وضعشه؟؟؟ ترابی الان نزدیک به دو ماه میشه پاش به توپ نخورده، چرا اجازه نمیده ترابی در شرایط مسابقه قرار بگیره؟؟؟ اسکوچیچ هم موذی گری خودشو داره بروز میده کم کم
    • حسن IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      مگه چند روز دیگه تو اردو هستن. هفته دیگه بره برا پرسپولیس اینقدر بازی کنه که جونش در بیاد
  • رضا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    شما اگر میخواستید آماده شید سوپر جام را برگزار میکردید از ترستان بازی نکردید لنگ حقیر
    • کیسه سوز IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      نه پشمک خان برا اینکه پرسپولیس با امادگی بیشتر و روحیه بالا تر به مصاف الهلال نریم بازی رو لغو کردن:)
    • کیسه سوز IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      حقیر هم شمایید که ۱۰ ساله جام ندیدین و جز بهونه گیری حرفی برا گفتن ندارین
    • ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      حقیر کسانی هستند که به ترکیه فرار کرده وسپس از طریق شکایت قصد گرفتن جام را داشتند.
    • گدا زاده های با پول IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      در جواب کیسه سوز لنگی بی منطق باید بگم ،نه تنها یحیی دلال بلکه تمام اعضای باشگاه پیروزی نمیتونن برای تیم ملی تصمیم بگیرن، چون تیم ملی اهمیتش خیلی بیشتر از باشگاه پیروزیه اینو بفهمید لنگی ها بی جام ، بعدش هم فعلا که استقلال که توی آسیا فخر ایرانه با دو ستاره میشه بگید تیم لنگ کدوم جام رو توی آسیا بدست آورده جام ندیده ها بدبخت اگه پنجاه سال هم جامهای لیگ رو براتون مهندسی کنن ،،(بابا مسعود) باز هم عقده آسیا روی دلتون میمونه خخخخخخخ هیچ نامی بزرگتر از استقلال کبیر (غول آسیا)نیست هر چی هم یحیی جادوگر استخدام کنه که برای پیروزی ورد اجی مجی بخونید خخخخخخ
  • مهران IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    لطفا حدوحدود خودتون حفظ کنید به پرسپولیس همیشه قهرمان توهین نکنید.پرسپولیس آبروی فوتبال ایرانه این بفهمید.
    • لنگ IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      الغرافه الهلال عمر خربین کاشیما چوبله 4 تایی تا آبرو داریبعدی خدا نگه دار
    • کیسه سوز IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      العین السد الدحیل پاختاکور الهلال...تا وقتی داریم انتقام کیسه رو از اینا میگیریم حرف اضافه ممنوع کیسه کش:)
  • یک پرسپولیسی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    بازم این تاجیها توهم زدن کدام گروه مرگ بابا
  • سزار ششم IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    مسئولیت نتیجه پرسپولیس در عربستان متوجه اسکوچیچ و عزیزی خائن هست البسه زیر این دو نفر رو کراواتشون میکنیم پرسپولیس نتیجه نگیره استقلالی ها شهروندان درجه دو لطفا سکوت کنید شما باید عوارض و مالیات بدید با پرسپولیسی ها صحبت کنید
  • رضا IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    الهلال با ۳ گل پرسپولیس را شکست میدهد و سال اینده جام هم مال شهرستانی هاست ویحیی برکنار میشود
    • قرمزته IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      به همین خیال باش نیم فصل نشده وزیر پرسپولیسی میشه:)))
    • شهرام IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      بزک نمیرباهارمیاد...ینی باید خیلی وطن فروش باشه اون کسی که آرزو کنه،یادلش بخاد پرسپولیس جلوی الهلال سعودی ببازه..استقلال وبردن،پرسپولیس میره براانتقام برادرش،پس وطن پرستی تون کجاست؟؟؟!!!
  • کباب IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    آقای پرسپولیس الحکومیه عوض اینکه آمار بدی برو فوتبال بازی کردن را یاد بگیر تا چند تا چندتا نخوری،افسرده
    • متخصص های شیش تایی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      اینهمه که ادعا میکنید شما چرا به اینا باختید :)))
  • قرمزته IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    خدایا این کیسه کشارو شفا نده بخندیم
  • مسعود IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    توقعات گل محمدی نابجاست انتظار دارن فدراسیون به خاطر پرسپولیس قوانینو نقض کنه هر چند که به این وضعیت عادت کردن ولی این از اصول فوتبال حرفه ایی به دوره دقیقا همون رفتاری که با استقلال میشه با پرسپولیس هم باید بشه فدراسیون نباید تحت تاثیر هوچی گری قرار بگیره این جوری فوتبال مزه نداره رقابت باید سالم باشه
    • جنجال IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      اون زمانی که چندبازیکن استقلال بخاطر بازی نکردن در تیم ملی کرونایی شدن و دو روزه خوب شدن چرا هیچی نمیگفتی؟؟؟شما حق دارین ماهی شب عید حافظه در حد چند ثانیه هست.پس ما با حرفای شما ناراحت نمیشیم
    • پرسپولیس IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      عزیز دل، شمایی که دم از قانون میزنید تو بازی با الهلال که مربی ایتالیاییتون رو استفاده کردید پول استرا رو داده بودید یا قرار بود بدید؟ هنوز پول قائدی روهم نگرفته بودید، ولی با وجود اینکه فدراسیون میدونست از پیش بازنده اید بازم براتون آوانس قائل شدن، بعدشم همینکه تو همین شرایط تیم خکدمون دوتا مربی که باهامون قرارداد دارن و حق ندارن هیچ جای دیگه برن رو به عنوان کمک دادیم به تیم ملی، پس خیلی بیش از حد لطف کردیم به اون اسکوچیچ نمک نشناس، اینم بماند که بیشتر از تمام تیمهای لیگ بازیکن دادیم به تیم ملی. در ضمن وقاهت بازیکن ندادن به تیم ملی رو که شما اسدقلالی ها که خوبشم دارید، امیر قلعه نویی قبلاً این حرکت رو واستون زده... پس لطفاً فقط سکوت. صحبت کردن در مورد پرسپولیس واسه دهان و هیکل شما خیلی بزرگه، این موضوع رو به اهلش واگذار کنید. لطفاً.
  • پرسپولیسوعشق است IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    یحیی جان اصلانگران نباش خداباماست همونجوری ک باپنجره بسته وچهارده نفره تافینال آسیاپیش رفتیم وهمه جامهارودروکردیم اینبارهم موفق میشیم وکیسه کشاالسعودی وخاین مملکت روباهم یکجاسرجاشون مینشونیم وایشالاعدوشودسبب خیربه بازیکنای جانشین اعتمادکن چون دعای خیرملیونهاپرسپولیس وطرفدارباغیرت باانرژی مثبتشون کارعربستانیارویکسره میکنیم خیالت راحت جانم خداوندیارویاورتان
  • ایرانی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    آبرویی ایران اونجا رفت که تیمی با حمایت قاطع دولتمردان خائنش نتونست تو فینال تیم شهر کوچک و۴۵ هزار نفری ژاپن رو ببره خخخخخخ
    • پرسپولیس IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      کاش تا همون فینال رفته بودی
  • سعید IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    پرسپولیس تو دو میدان ملی داره میجنگه چون در اصل بدنه تیم اسکوچیچ هم اکثرا پرسپولیسی حال حاضر و پرسپولیسیه سابق اند منتها یکیش اسمش تیم ملی ایرانه ولی دیگر عرصه نامش مستقیم با باشگاهه پرسپولیس اجین شده و خیلیا دوست ندارن همکاری کنن و مشخصه که بعد شکست استقلال مقابل الهلال دوست ندارن پرسپولیسم مقابل همون تیم نتیجه بگیره
  • ۶و۶ IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    خوش ب حال استقلالیها ن بازیکن ملی پوش دارن تو ۱۸ تا باشه ن ب جام کار دارن ن ب باشگاههای آسیا ب سوم‌ و چهارمی قانع ان
    • کیسه سوز IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      اینا تیمشون واسه سلامتی ورزش میکنه
    • آبی IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      اینکه که دیگه افتخاری و پز دادن نداره چه ارزشی دارن جامهای اسنپی بابا مسعودی و وزرای لنگی دولت بنفش که به بنفش پوشان( خخخخ )لنگ تقدیم کردند و بودجه بیت المال رو خرج این تیم کردند برانکو مربی رده ملی رو چهار سال تو لنگ نگه داشتن و تمدید هر ساله اکثر بازیکنان تا بعد از شصت سال رنگ فینال اسیا رو به خودش ببینه فوقش بازم کمک قهرمان اسیا بشین خخ اونوقت پول واسه استرا و بازیکنان استقلال نبود و نیست که هر نیم فصل یه ترکیب از بازیکنان و مربیان داشته وداره که باعث بی ثباتی و نتیجه نگرفتن تیم میشه
  • جعفری نیا IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    درک ندارن کادر تیم ملی درود بر یحیی بی انصافی بازی با الهلال حذفی
  • محمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    انشالله هم کره رو می بریم هم الهلال رو تا بعضی ها بفهمند گرمرد رهی میان خون باید رفت ازپای فتاده سر نگون باید رفت
  • فری IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    ما داریم با الهلال بازی میکنیم تا انتقام استقلال رو بگیریم،وااااای دل استلالیا چقدر پره حقم دارن چندین ساله حتی رنگ جامم ندیدن
  • محسن IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    حق با اقای گل محمدی هست ..میتونن کمکشض کنند و پرسپولیس هم در جام باشگاها موفق باشد حیف هست ..اونم بازی ملیست بقول ایشون ..ما موافقش هسیتم ..باید بهش نیروش را بدهند ..اسکوچیچی از اونها استفاده نمیکنه ..ایشون اشتباهاتاش در عدن تعویضها اهر کار دستش میده ..مثل بازی دیروز با امارات ..چرا قایدی نیاورد چرا ک کریم انصاری نیاورد .چرا / باور کن تعویض میکرد گل بیشتر میزدیم قایدی میتونست بهم بریزه خط دفاع عربا و پاس خوب برسونه...اسرار بر استفاده تما م از سردار و طارمی اشتباه میباشد.ما ستاره زیاد داریم
  • فری IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    آدم سوزش به معنای واقعی رو تو پیامای استقلالی‌ها میبینه بخدا ناراحت کنندس من چند تا رفیق استقلالی دارم که افسردگی گرفتن تو این چند سال
  • الاستقلالية السعودية IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    ای وای چقدر این کیسه ها ی سعودی دماغشون سوخته سرورشون چند سال قهرمان شده. ایندفعه میگیم کیسه روآرومتر بکشن تا دماغتون نسوزه.
  • ناشناس IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    سلام عزیزان سوپر جام که ما التماس کردیم برگزار بشه که نکردند امسال هم مشخص میشه کت تنه کیه بازیکن دادیم هیچ مربیامونم که بردند ما استقلال نیستیم که به عربا ببازیم امسال شما سهمیه هم نمی‌گیرید حالا ببینید شما مربیاتون بغیر از دلالی چی میدونند
  • مجید 4 IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    این استقلالیای متوهم که میگید پرسپولیس مانع برگزاری سوپرجام شد مگه مربی تیم ملی نگفت به خاطر مصدومیت بازیکنا نباید سوپرجام برگزار شه؟ اتفاقا پرسپولیس برای اینکه یه بازی رسمی برگزار کنه خواهان برگزاری سوپر جام بود
  • ناشناس IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    نویسنده و طرفداران محترم پرسپولیس ...شما دنبال چجور نتیجه گیری از این خبر و اظهار و نظرهاتون هستید؟ آیا این دو بازیکن در بازی دوستانه با سپاهان مصدوم میشدن و در بازی با کره نیاز مبرم به اینها شد چه کسی پاسخگو است ؟
  • پرسپولیس IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    سلام ما التماس کردیم سوپر جام برگزار بشه لیگ شروع بشه ولی دشمنی ها زیاده نکردند بازیکنا نوش جونتون که تو تیم ملی دارند بازی می‌کنند از دروازبان گرفته تا نوک حمله مربیا رو بدید حداقل ما پرسپولیسیم اگه یکم از فوتبال سر در بیارید یدونه از بازیهاشو حداقل نگاه کنید می‌بینید که بابا ما با تاکتیک و سبک بازی می‌کنیم توی این چند سال ۲۶ بازیکن ازما رفته ولی بازم جاشون پر شده بازم بعضی ها در مقابل فهمیدن مقاومت می‌کنند تو ایران بقول شماها حکومتیه تو آسیا چیه پس خدایی برید تیمتون حل بدید مربی درست حسابی بیاره نه هوچی گر امسال هم می‌بینیم کی قهرمان میشه مدیراتون فقط بلدن حرف بزنند و قرارداد میلیونی ببندن
  • موسوی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    گل محمدی زیاد حرف می زنه عوض این کارا تیمت خوب بازی کنه
  • لنگیسم IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    باز لنگ یه بازی داشت باز کل مملکت باید بسیج بشن مگه همین ۲۰روز پیش مابازی نکردیم باختیم ولی بهانه نگرفتیم
  • ناصر IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    غلط کرده که بازیکن تیم ملی برای بازی مسخره دوستانه می‌خواهد دعا کنه ب لی بازی اصلی بهش بازیکن بدهند
  • سعید IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    شک نکنیدپرسپولیس و یحیی گلمحمدی ضعفی دارندکه جرات نمیکنندنفس بکشنددرمقابل فدراسیون
  • مهدی طارمی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    #بازیکن_و_به _تیم ملی_ندین همه طرفدار های عشقپولیس بنویسید
  • محمد IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اسکوچیچ و دیگر هیچ
  • ماسال IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    با اینکه پرسپولیسی هستم ولی درخواست یحیی را معقول نمی‌دانم. واونوقت با تیم ملی است. هر چند طرفداران کیسه چشم موفقیت تیم ملی با اسکوچیچ کروات را ندارند ولی ظاهرا خود را طرفدار تیم ملی ميدونند. حالا که دستشان از همه جا کوتاه شده خوب معلومه موضع شون چی باشه. البته با پول های زیادی که خرج میلیچ و دیاباته کردند و بزودی باید پول استرا را بدن طوفان زرت و پرت فرناز در راه خواهد بود.
  • علی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    یحیی جان میخای کل کشور رو به خاطر تو و تیم پیروزی تعطیل کنند؟ دیگه چی میخای؟
    • صاحب IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      دم همین بقول خودتون پیروزی گرم که تااین حد افسردتون کرده دوچرخه سواران بی جام حاضرید ناموستونو به الهلال بدید قسم میخورم
  • پرسپولیس US ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    جونم به تعداد آرای منفی به کامنت های استقلالی ها. حتی اینجا هم در اقلیت و پایین تر از رقیب هستید. چکار به پرسپولیس دارید به تیم خودتان بپردازید. مثلا با حسرت یاد روزهای خوش تورنمنت چهارجانبه امجدیه کنید که با دو بازی آنهم در ایران قهرمان باشگاه های آسیا شدید. بگذریم که الان حتی به یک چهارم لیگ قهرمانان نمیرسید. لعنت به وزیر پرسپولیسی که همه اش تقصیر اوست.
  • محفوظ IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    خیلی زور داره بهتون کیسه تنان ۱۰ سال جام ندیده؟؟!!
  • رها IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    آقا یحیی لطفا حد خودتونو بدونید تیم ملی مهتر از هر باشگاهی هست تیم یک ملته حق با سر مربی تیم ملی هست.
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    واقعآ فکر میکنید کیسه تیم مهمی هست سخت در اشتباه هستین چون شما دسته سومی هستین و کیسه گل اسیا هستین ،کلآ شما هیچی نیستین پس مثل پیکان و فولاد ساکت باشید و به قدرت ایران نگاه کنید و لذت ببرید دوچرخه بازها
  • حسن IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    خجالت بکشید استقلال و پرسپولیس یعنی چی وقتی تیم ملی بازی داره. اصلا نظم و انضباط و دیسیپلین تیم اجازه نمیده بازیکن از تیم خارج بشه. این مسخره بازیا چیه. فکر کردن اسکوچیچ هم ایرانیه که میرن ازش خواهش می کنن یه نیمه بازیکناشون رو بهشون بده. واقعا که مشتی بی سواد بی شعور رو گذاشتن مسئول و مربی و سرمربی تیمهای ایرانی و ... . مدیریت رو به باد مسخره گرفتن عتیقه ها.
    • میثم آقابابائی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      اون موقع که اخباری با هواپیما از کیش اومد تبریز بازی کرد تیم دیسیپلین نداشت. البته استقلالیهای عزیز حق دارن .تا حالا تو این مرحله از بازیهای اسیایی نبودن
  • اکبر IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    واقعا بزرگی و عظمت کاری که پرسپولیس کرد اینجور جاها میشه متوجه شد که پنج سال قهرمانی پی در پی و دو بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا شده خار و در چشم دشمنان قسم خورده پرسپولیس فرو رفته . پرسپولیس کار خودش که رفتن به فینال آسیا است امسال هم تکرار می کنه . پرسپولیس عشق ابدی
  • علی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اینقدر تو این هشت سال لیلی به لالاتون گذاشتن که تحملش براتون سخته که قانون در مورد شما لنگی ها هم باید رعایت بشه
  • صادی ایذه خوزستان IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    فقط پرسپولیس تیم ملی کیلو چنده
  • مهدی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    والا پروتر از این طرفدارای کیسه وجود نداره همه جور گندی زدن تو بازی های اسیایی شدن عروس اسیا ولی پاش میوفته اسیا تخصص ماست و ما قهرمان اسیا هستیم و با اون دو تا ستاره قلابی .برید خجالت بکشید تو این چند ساله تنها افتخار کییسه پیروزی حسن یزدانی تو فینال با دبنده ابی هستش بزن ستاره سوم و خخخخخخ
  • علیرضانجفی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    آقا من یه سپاهانی ام ولی خداوکیلی کجای دنیا دیدین وسط اردوی تیم ملی واسه انتخابی جام جهانی بازیکن بره یه نیمه دوستانه باشگاهی بازی کنه و دوباره برگرده تو اردو انصافا قبول کنین حرف یحیی غیرعقلانیه و با اینکارش کلاس تیم ملی پایین میاد
  • رضا IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    پرسپولیس نماینده ایرانه. دشمنی ها با پرسپولیس اینجا آشکار می شه. اهمیت بازی پرسپولیس از بازی کره بیشتره چون شانس اوردن مقام آسیایی وجود داره ولی بردن کره چی؟! اگر نور چشمی بود همچیز فرق می کرد
  • حمید IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    یحیی دانمارکی دنبال بهونه بود که اونم پیدا کرد
  • اس اس کبیر IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    این جنگ های زرگری اون قدرتکراری شده که دیگه خواجه حافظ شیرازی هم فهمیده.99درصدارکان فوتبال تودست گل محمدی هست.مثل اب خوردن مدیرعامل عوض میکنه.نصف بودجه ورزش مملکت میره به حساب تیم حکومتی اون وقت برای ردگم کردن همه اش شاکی هستند.
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    میدونید چرا کیسه کش ها میگن توقع یحیی زیاده چون اصلا ندیدن سرمربي و کادر فنی خودشون آنقدر برای تیمش تلاش کنه جالبه میگن حکومت همین کیسه هرسال داره بازیکن خارجی می‌خره پرسپولیس اگه میتونست میخرید بهانه آوردن بعد از هرباخت و گردن این و اون انداختن وتهمت زدن باعث میشه پیشرفت نکنید پرسپولیس سه بار نایب قهرمان آسیا شد اصلا چیزی گفت
  • Landrover IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    هوچیگر و دلال بزرگ وارد می‌شود...
  • ماهان IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    هوچیگری تا کی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی