نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
«طارمی» از «سون» بهتر است/ اسکوچیچ از اسم‌های بزرگ نترسد/ چرا ترابی نباید بازی کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید درخشان گفت: من گاهی اوقات دچار این تردید می‌شوم که نکند دراگان اسکوچیچ از نیمکت‌نشین کردن یا تعویض بازیکنان اسم و رسم‌دار هراس دارد.

حمید درخشان می‌گوید با توجه به عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر و جمع شدن لژیونرها آن هم پس از مدت‌ها می‌تواند روی عملکرد تیم ما تأثیربگذارد. او در خصوص دیدار ایران و امارات و همین طور در ادامه کره‌جنوبی با خبرورزشی صحبت کرده است که در زیر می‌خوانید: 

می‌خواهیم نقطه نظر شما را در خصوص بازی ایران و امارات جویا شویم؟

به نظرم بازی دو نیمه متفاوت برای ما داشت. نیمه اول خیلی خوب نبودیم اما نیمه دوم تجربه بازیکنان به کمک تیم ایران آمد و توانستیم برنده شویم.

برخی‌ها معتقدند نیمه اول اصلا در حد تیم ایران نبودیم؟

اگر بخواهیم تعارف را کنار بگذاریم باید بگویم این حرف تا حد زیادی درست است. شاید گرمی‌آب و هوا و شاید هم عدم هماهنگی لژیونرها دخیل بود. به هر حال فراموش نکنید این بچه‌ها بازی دوستانه نداشته اند و هر از گاهی سر بازی‌های رسمی‌کنار هم جمع می‌شوند. به هر حال نیمه اول خوب نبودیم اما تعویض بین دو نیمه دراگان اسکوچیچ هم خیلی مؤثر واقع شد.

منظور شما بیرون کشیدن امید نورافکن بود؟

بله، ورود علی قلی زاده به زمین و بازی کردن وحید امیری رونده در پست دفاع چپ تیم ایران را به جلو هُل داد. ضمن آن که امید نورافکن اخطار گرفته و هر لحظه امکان داشت با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود.

به نظر شما حضور کدام بازیکن می‌توانست بیشتر به تیم ما کمک کند؟

من گاهی اوقات دچار این تردید می‌شوم که نکند دراگان اسکوچیچ از نیمکت نشین کردن یا تعویض بازیکنان اسم و رسم دار هراس دارد. نباید سرمربی تیم ملی به اسم بزرگ بازیکن توجه کند. اینکه در انگلیس یا اروپا بازی می‌کند اگر آماده نیست باید روی نیمکت بنشیند.

به نظر می‌رسد روی صحبت شما علیرضا جهانبخش باشد؟

جهانبخش در بازی‌های قبلی خوب بوده اما وقتی آماده نیست باید جای خودش را به مهدی ترابی آماده تر بدهد. من نمی‌خواهم در کار سرمربی تیم ملی دخالت کنم اما سر درنمی‌آورم چرا مهدی ترابی در دو بازی قبلی تیم ملی و دیدار با امارات یک دقیقه هم بازی نکند!

(به شوخی) این حرف را به خاطر پرسپولیسی بودن که نمی‌زنید؟!

نه! مهدی قایدی هم می‌تواند برای تیم ملی بازی کند. تیم ملی جای بهترین و آماده‌ترین‌هاست. سرمربی تیم ملی نباید از نیمکت نشین کردن یا تعویض اسم‌های بزرگ بترسد و نگران باشد.

مهدی طارمی بهترین بازیکن دیدار دو تیم امارات و ایران انتخاب شد. در این رابطه صحبتی ندارید؟

شاید این حرف من اغراق به نظر برسد اما معتقدم همین الان مهدی طارمی از سون هیونگ مین ستاره تاتنهام بهتر است. مهاجم ما در حال حاضر بهترین بازیکن آسیاست. به اعتقاد من تفاوت تیم ملی ما با دیگر تیم‌ها را دو مهاجم هماهنگ و زهردار یعنی آزمون و طارمی رقم زده و می‌زنند.

بازی با کره جنوبی به نوعی می‌تواند تقابل سون و طارمی هم باشد. این طور نیست؟

شاید ولی کره جنوبی با امارات، سوریه و حتی عراق فرق می‌کند. ما باید مراقب باشیم جلوی این تیم حرفه ای اشتباه نکنیم. دیگر نمی‌توان به VAR چشم دوخت و باید در این دیدار ششدانگ باشیم. البته من خیلی امیدوارم که تیم ملی ایران در این بازی هم به پیروزی برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس عشقه IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    احسنت زنده باد سلطان شیر های قرمز
  • عبدالرحمن IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    خواهشا تو یکی چیزی نگو نصیحت تو رو اگه گوش کنن باید تا الان از دور مسابقات کنار میرفتن یادت رفته که با پرسپولیس و این همه ستاره وسطای جدول بودی تو اگه طبیب بودی سر خود دوا نمودی
  • اسد IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    روزی که بدون واهمه بمصاف کره میرویم آن روز خطرناکترین نتایج می‌تونه رقم بخوره .همیشه بایدبدیده احترام به کره جنوبی نگریست تابرنده میدان باشیم کافیست نتایج قبل از بازی ماراغره کرده باشد آنوقت برد در دستان کره ای هاست
  • كاپلو IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    ترابي چون نتوانست حتي يك فصل بدون دوپينگ بازي كند وديپورتي است پس ...
  • مهدی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    به مربی کر بگید آزمونو بکشه بیرون از بازی اینجا بازی با کره است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی