نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تمجید رسانه کروات از اسکوچیچ/ پیش به سوی قطر با ۱۰ پیروزی متوالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجله کروات به تمجید از تیم ملی کشورمان و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم پرداخت.

پنج شنبه شب در چارچوب هفته سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی امارات با درخشش مهدی طارمی به برتری رسید تا تیمِ دراگان اسکوچیچ رکوردی خارق العاده از خود به جا بگذارد.

اسکوچیچ اکنون توانسته با تیم ملی کشورمان به ۱۰ پیروزی متوالی دست یابد و حالا قصد دارد در روز سه شنبه با شکست کره جنوبی این رکورد درخشان را تداوم بخشد.

عملکرد عالی تیم ملی کشورمان با هدایت اسکوچیچ باعث شد تا مجله مشهور «ناسیونال» کرواسی به تمجید از او بپردازد و در خصوص آمارهای درخشان او صحبت کند.

این رسانه کروات نوشت که اسکوچیچ نمایشی عالی در نیمکت تیم ملی ایران به جای گذاشته  و توانسته ۱۰ برد متوالی کسب کند. او در تاریخ فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۹۸) هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده گرفت و توانست در اولین مسابقه دوستانه خود مقابل ازبکستان به برتری ۲ بر یک دست یابد.

تیم ملی کشورمان پس از ازبکستان، به مصاف بوسنی رفت و به برتری ۲ بر صفر رسید و پس از آن از سد سوریه با نتیجه ۳ بر صفر گذشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    مربیان کروات درایران تاثیر گزار بوده‌اند اصلا کرو‌اسی همیشه مربیان بزرگی در سطح جهان ارائه داده‌اند.من تشکر وقدردانی ازآقای اسکوچیچ باید این را در نظر داشته باشیم که این اقا از فرصتی که بدست آورد بهترین برداشت را داشت پس خواهشا اینکه چرا این نفر دعوت کرده یا اونرا ،انتخاب اورا رنگی نکنیم درحالی با هوشمندی خاصی ازبهترین نفرات موجود دارد استفاده می‌کند واست که می‌داند چه کسی به درد تیم ملی می‌خورد وبقیه دیده‌ایم که سنگ خودشان را به سینه می‌زنند اقا بخیل نباش ایشان سرمربی بزرگی میباشد مچ چندین مربی درجه یک جهان را در تیم عراق بحرین بوسنی امارات دو مربی هلندی....... لطفا بخیل نباشیم آقای اسکوچیچ متشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی