نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ملاقات دوباره فرهاد مجیدی با زهره هراتیان/ به یاد مصاحبه تند سرمربی استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان و مربیان استقلال صبح فردا در مرکز ایفمارک حاضر می‌شوند و توسط پزشکان معتمد فدراسیون مورد معاینه قرار خواهند گرفت.

طبق قوانین رقابت‌های لیگ برتر تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات باید پیش از شرکت در مسابقات مذکور با حضور در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تست‌های مورد نظر آنها را انجام بدهد و پس از آن اجازه شرکت در لیگ حرفه‌ای را پیدا کنند.

نکته جالب توجه در رابطه با حضور استقلالی‌ها اینکه چند ماه قبل فرهاد مجیدی به شدت سیاست‌های زهره هراتیان مدیر مرکز ایفمارک را مورد انتقاد قرار داد و مصاحبه تندی علیه رئیس این مرکز کرد. مصاحبه‌ای که بازتاب رسانه‌ای بسیار زیادی نیز داشت و دلیل اصلی آن شکل انتخاب پزشک استقلال توسط سرمربی و اتفاقات پس از آن بود که موجب ناراحتی فرهاد  شد.

حالا باید ببینیم مجیدی و هراتیان در خلال حضور استقلالی‌ها برای انجام معاینات پزشکی با یکدیگر مواجه خواهند شد یا اینکه اصلاً همدیگر را ملاقات نمی‌کنند و داستان به گونه دیگری پیش می‌رود.

ملاقات دوباره فرهاد مجیدی با زهره هراتیان/ به یاد مصاحبه تند سرمربی استقلال!


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    مجیدی میخواست بزور کسی که ربطی به پزشکی ورزشی نداره بنشونه رو نیمکت نتونست، چون یه شیر زن جلو کار غیرقانونی کسی وایساد . داخل باشگاه بزور برادرش رو که سر نخواستنش بعنوان سرپرست دعوا بود ، پست مربی تیم بهش داد و همون افرادی که خیلی ادعای مدیریت دارن نتونستن جلوشو بگیرن !!
    • تاجی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      شما لطفا کاری به تیم ما نداشته باش
  • ارسلان IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    برو بابا خورشید علی چی بلغور می‌کنی تو؟همبن شیرررررر زن یکی از افرادی بود که کی‌روش یقه اشو گ رفت کی‌روش هم یقه دزدا وخرابکارا ومفسدان رومیگرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی