شماره پیراهن‌های بازیکنان استقلال مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیراهن‌های جدید بازیکنان استقلال برای فصل پاییز سفارش داده شده و در حال آماده شدن است تا پس از تأیید کادر فنی در اختیار تیم قرار بگیرد.

با توجه به سرد شدن ناگهانی هوای تهران طی روزهای گذشته کادر مدیریتی باشگاه به درخواست کادر فنی تیم استقلال، لباس‌های جدید پاییزه را برای اعضای تیم استقلال به تولیدی البسه باشگاه سفارش داده اند.

یکی از مسئولان تیم استقلال در این ارتباط به خبر ورزشی گفت: قرار است تا روز سه شنبه هفته جاری لباس‌های جدید تیم آماده شود و چند نمونه از آن‌ها برای کادر فنی به باشگاه بیاید تا در صورت تایید کادرفنی لباس‌ها با شماره پیراهن بازیکنان تولید شده و در اختیار اعضای تیم قرار بگیرند.

در این باره از یکی از اعضای کادر فنی استقلال که نمی‌خواست نامش در این ارتباط فاش شود سئوال کردیم شماره پیراهن بازیکنان استقلال چه زمانی اعلام می‌شود که به خبرورزشی گفت: شماره پیراهن‌ها مشخص شده و کادر فنی آنها را دارد اما قرار است تا پیش از رسیدن لباس‌های جدید و تایید لباس‌ها از سوی کادر فنی این موضوع رسانه‌ای نشود.

با توجه به اینکه استقلال باید ۱۰ روز دیگر اولین بازی رسمی خود در لیگ برتر بیست و یکم را برگزار کند ظاهراً لباس‌های تیم حداکثر یک هفته قبل از شروع مسابقات در اختیار کادر سرپرستی استقلال قرار خواهد گرفت

اولین دیدار استقلال در لیگ برتر در تاریخ ۲۸ مهر مقابل تیم هوادار برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی