سورپرایز اسکوچیچ برای کره‌جنوبی/ کاپیتان به ترکیب برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امید نورافکن به احتمال فراوان در دیدار مقابل کره جنوبی نیمکت نشین خواهد شد.

یکی از تغییرات مهم ترکیب تیم ملی برای بازی با عراق، استفاده از امید نورافکن به عنوان دفاع چپ بود. پستی که به نظر می‌‎رسید وحید امیری در آن بازی کند ولی اسکوچیچ تصمیم گرفت از امیری از ابتدا به عنوان یکی از نفرات هجومی تیمش استفاده کند و ترجیح داد از نورافکن به عنوان یکی از چهار مدافع تیمش بهره ببرد.

نورافکن با توجه به قدرت جنگندگی و سرزنی بالا توانست نمایش خوبی مقابل عراق داشته باشد و یکی از خوب های تیم ملی در این دیدار بود. در بازی مقابل امارات هم نورافکن از ابتدا به میدان رفت ولی نتوانست درخشش خود مقابل عراق را تکرار کند و همین موضوع باعث شد در بین دو نیمه تعویض شود.

حالا از تمرینات تیم ملی اینطور خبر می‌رسد که نورافکن در دیدار مقابل کره جنوبی، نیمکت نشین خواهد شد و این احتمال وجود دارد اولین تغییر اسکوچیچ برای بازی مقابل کره جنوبی بازگشت حاج صفی به پست دفاع چپ باشد.

کاپیتان تیم ملی که در دو بازی قبلی این مرحله برابر سوریه و عراق به دلیل مصدومیت غایب بود، پس از رسیدن به آمادگی مطلوب بار دیگر مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ قرار گرفته و در اردوی تیم ملی حضوری فعال دارد. این بازیکن چپ پا که قابلیت بازی در دو پست مدافع چپ و همچنین هافبک دفاعی را دارا است، یکی از مدعیان رقابت اصلی در هر دوی این دو پست محسوب می‌شود.

در تمرین امروز تیم ملی که مهمترین تمرین تاکتیکی قبل از بازی مقابل کره جنوبی بود؛ وحید هاشمیان در حال گفتن نکات ویژه به کاپیتان تیم ملی دیده شد تا او آماده نبرد حساس برابر حریف سنتی در آسیا شود.

حاج صفی یکی از بازیکنان باتجربه در اردوی شاگردان اسکوچیچ به شمار می‌رود که بارها با تیم ملی مقابل کره به میدان رفته است و تجربه او در بازی مقابل این تیم می‌تواند کمک حال اسکوچیچ و شاگردانش باشد.

اکنون باید دید آیا اسکوچیچ باز هم پست دفاع چپ خود را تغییر داده و رای به بازگشت احسان حاج صفی در این پست خواهد داد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    با اختلافه زیاد نچسب‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی هستی استاد حاج صفی، بماند که حتی در سطح دعوت شدنم نیستی دیگه
  • محمد IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    به نظر من نورافکن حتی در بازی با امارات هم خیلی خوب بود. فقط مشکلش خطا و اخطار بود وگرنه خوب بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی