نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
میثم دلخانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میثم دلخانی دلاور شیرازی کشورمان توانست در دیدار پایانی وزن ۶۳ کیلوگرم به نشان طلای جهان دست یابد.

در آخرین روز از مسابقات جهانی کشتی فرنگی که به میزبانی اسلو در حال برگزاری است، میثم دلخانی در فینال با حریفی از گرجستان سرشاخ شد و به مدال طلا رسید.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دنیز منیکسه از آلمان رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید اما در مرحله یک چهارم مقابل تمیروف از اوکراین با نتیجه ۳-۳ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. فرنگی‌کار کشورمان در مصاف با مامادوف از آذربایجان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و فینالیست شد. 

لری آبولادزه از گرجستان حریف دلخانی در فینال بود که این فرنگی‌کار کشورمان با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خرد TR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    درود عالی بودن، هر چند روز اول خوب نبود وبنده خودم نامید شده بودم اما اعتراف میکنم آقای بنا وتیم کلی عالی بود. البته باید در برخی اوزان واقعا ی فکری شه هم سبک وزن ما وهم 87 کیلو که اصلا در حد انتظار نبودن. واقعا دنیا دید که کشتی ایران چقدر پتانسیل داره، فقط نیاز به برنامه ریزی وحمایت هست. حمایت مالی از طرف وزارت ورزش از یک سو واز طرفی خود آقایان دبیر و سوریان که از جنس کشتی هستند می‌توانند با علم روز بازاریابی ورزشی وبخاطر این نتایج درخشان کلی اسپانسر جذب کنند. واقعا کشتی ایران در حدی هست که جدا از کمک دولت و وزارت که باید باشه چون مدال المپیک میخان. اما در کنارش کشتی به حدی رسیده که با بازاریابی ورزشی میتونه راحت گلیم خودشو از آب بکشه.... همین مسابقات جهانی بجز همراه اول میشد از یک اسپانسر همزمان استفاده کرد و باید با این پخش تلویزونی واقبال گسترده هم مواردی که برای آنها تبلیغ میشه پول قابل توجه پرداخت کنند وهم صدا وسیما بخشی رو به کشتی بده بهرحال واقعا کشتی اگر درست برنامه ریزی بشه میتونه با این همه شرکت وبرند بزرگ که در کشور هستند واقعا پول خودش رو در بیاره وبه نفع شرکت ها هم هست
  • ببعی معتاد IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    خدا قوت پهلوون❤️
  • یاسمین IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    داداش کیف کردیم شما ها عشقید
  • وطنم ایرانم DE ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    ماشالا پرچم بچه ها شیراز بالا ایول دسخوش شیر مادر نان پدر هلال.... به امید پیروزی شیرین الهلال مقابل فسپولیس
  • پرسپولیس هزاراتیشه IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    ماشالا ب دلاورمردان شیراز میثم دلخانی علی زمان دلخان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی