نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گل امباپه؛ اسپانیا - فرانسه (فینال لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۱)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به دلیل این که اریک گارسیا روی توپ ارسالی برای کیلیان امباپه تأثیر گذاشته بود، گل فرانسه به اسپانیا سالم اعلام شد.

در دیدار فینال لیگ ملت‌های اروپا بین فرانسه و اسپانیا بر سر گل دوم خروس‌ها که گل برتری و قهرمانی‌شان هم بود، حرف و حدیث‌هایی پیش آمد.

در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که کیلیان امباپه در زمان ارسال توپ توسط تئو هرناندس در آفساید قرار دارد و حتی وقتی VAR این گل را تأیید کرد، دلیل تأییدش مشخص نشد. در هر صورت این گل سالم بود، چرا که طبق قوانین جدید در صورتی که مدافع در مسیر توپ روی آن تأثیر گذاشته باشد، آفساید منتفی است. در مسیر پاس تئو به امباپه هم اریک گارسیا مدافع اسپانیا روی آن تأثیر گذاشت و اجازه داد خروس‌ها گل دوم را بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید مادریدیستا IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    قانون آفساید رو به طرز احقانه ای تغییر دادن، بازیکن در لحظه ای که پاس ارسال میشه در آفسایده ولی چون قبل از رسیدن توپ به مهاجم مدافع روش تاثیر عمدی گذاشته پس بعد از اثرعمدی مدافع یه بازی جدید شروع شده و در آفساید قرار گرفتن در لحظهء ارسال پاس بی اثر میشه!!! این تغییر و کلمهء عمد یا غیر عمد ، قاطعیت قانون رو از بین برده و قانون رو قابل تفسیر کرده، داورها چطور باید اثر عمد و غیر عمد رو تفکیک کنن؟؟مطمئن باشید این تغییر قانون به زودی لغو میشه و فقط یه قهرمانی دیگه به فرانسه هدیه داد،دقیقا مثل قانون احمقانهء گل طلایی که اونم باعث قهرمانی فرانسه در یورو ۲۰۰۰ شد!!!
  • a.taheri IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    این چرت و پرتا چیه معلومه بازیکن منتظر نمی مونه که داور پرچم بزنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی