نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
لوئیس انریکه؛ نایب‌قهرمانی اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۱
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا نمایش مردانش در فینال لیگ ملت‌های اروپا را شجاعانه توصیف کرد و نتیجه بازی را غیرمنصفانه دانست.

لوئیس انریکه پس از باخت ۲-۱ تیم ملی فوتبال اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا مقابل فرانسه در دیداری که مردان او گل اول بازی را زدند، گفت: «مقابل هر تیمی که قرار می‌گیریم بدون توجه به اسم و رسم آن و شرایطی که در آن قرار داریم، همیشه تلاش می‌کنیم که بازی خودمان را ارائه کنیم و امشب هم یک بازی شجاعانه هجومی و با انگیزه ارائه کردیم. پس نمی‌توانیم بگوییم که این شکست دردناک بود هرچند که کمی ناراحتیم چون واقعاً خیلی خوب جنگیدیم. من فقط می‌گویم که ای‌کاش می‌توانستیم به هواداران فوق‌العاده‌مان بهانه‌ای برای جشن گرفتن بدهیم.»

انریکه درباره انتخاب بازیکن تیمش سرخیو بوسکتس به عنوان بهترین بازیکن مراحل حذفی رقابت‌ها هم گفت: «مسلماً ما به بوسکتس به خاطر کسب این جایزه افتخار می‌کنیم اگرچه ما نتوانستیم جام قهرمانی را کسب کنیم. ما با یکی از قویترین و شاید قویترین خط حمله دنیا طرف بودیم. بازی بسیار سختی بود اما کار ما هم واقعاً خوب بود. ما نه تنها قهرمان اروپا (ایتالیا در مرحله نیمه نهایی) را شکست دادیم بلکه امشب هم مقابل قهرمان جهان (جام جهانی ۲۰۱۸) شانه به شانه جنگیدیم. ما واقعاً باید برای مدت بیشتری از گل‌مان محافظت می‌کردیم. هنوز شادی بازیکنان بابت گل‌مان تمام نشده بود که حریف با یک گل تماشایی بازی را ۱-۱ مساوی کرد.»

سرمربی ماتادورها در پایان تأکید کرد: «چند دقیقه اول بازی خیلی روی ما فشار بود. فرانسه از خط حمله ما را پرس می‌کرد و با این حال ما بازی خوبی ارائه کردیم. بعد در نیمه دوم اوضاع تا حدودی تحت کنترل قرار گرفت. بی‌انصافی فوتبال همین است که ما بعد از زدن گل اول می‌توانستیم کار فرانسه را یکسره کنیم اما گل خارق‌العاده کریم بنزما بازی را به تساوی کشاند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی