نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سون هیونگ مین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرگزاری رسمی کره جنوبی اعلام کرد آسیب دیدگی چند بازیکن این تیم از جمله کاپیتان «سون هیونگ مین» برای بازی با ایران نگران کننده است.

خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی در گزارشی که برای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی منتشر کرده، به وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم هم اشاره داشته است.

این خبرگزاری رسمی کشور کُره نوشت: «سلامت بازیکنان اصلی همچنان نگران کننده است. کاپیتان سون هیونگ مین که در دقیقه ۸۹ گل برتری بازی با سوریه را به ثمر رساند، اواخر مسابقه ساق پای خود را با درد مشخص و واضح گرفت. او بعداً گفت که شرایط خوبی دارد و آسیب ندیده است اما این همان پایی است که او هنگام بازی برای کره جنوبی در ماه سپتامبر مصدوم شده بود. بعد از انجام بازی کامل مقابل عراق، سون در لیست بازی با لبنان نبود. او حتی بعد از حضور در تیم تاتنهام، مدتی از مسابقات دور بود.»

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: «کره جنوبی می‌توانست بازی با سوریه را بدون نیاز به سون اداره کند اما با توجه به برتری یک بر صفر کره جنوبی، بنتو چاره‌ای نداشت تا سون را در زمین نگه دارد.»

این خبرگزاری تاکید کرده است که بنتو سرمربی کره جنوبی در بازی با ایران قطعاً به سون و تمام نفرات برتر خود نیاز خواهد داشت و تلاش می‌کند تا با پیروزی تهران را ترک کند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی فردا سه شنبه در چارچوب مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هم دیدار می‌کنند. این مسابقه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در حال حاضر در گروه A این رقابت‌ها، ایران با ۹ امتیاز صدرنشین است و کره جنوبی با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی