نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری متهمی خبر داد که قصد فروش غیرمجاز بلیت دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی را داشت.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی شخصی که در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات مختلف و دروغین، مدعی فروش بلیت دیدار فوتبال بین تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در استادیوم آزادی بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهم را احضار کرده و برای سیر مراحل قانونی پرونده اش به مقام قضایی معرفی کردند.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی کارشناسان سایبری، فرصت ارتکاب جرم از این فرد کلاهبردار گرفته شد و وی چند ساعت پس از اقدام مجرمانه خود مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: متهم در اعترافات خود اقرار کرد که به قصد کلاهبرداری از هموطنان فروش این بلیت‌ها را حتی تا مبلغ دو میلیون تومان به طعمه‌های خود پیشنهاد داده است.

وی با بیان اینکه حضور هرگونه تماشاگر در بازی مذکور تابع قوانین و مقررات خاص فدراسیون فوتبال و اطلاع رسانی آن‌ها خواهد بود؛ از شهروندان خواست: فریب تبلیغات فریبنده مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ و یا وب‌سایت پلیس فتا بخش گزارشات مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند.

گفتنی است که دیدار دو تیم ملی ایران و کره جنوبی از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آسیا، فردا سه شنبه ساعت ۱۷ عصر و در ورزشگاه آزادی تهران آن هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی