سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
۱ |
۵
سیاوش یزدانی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از بازگشت روزبه چشمی به استقلال، احتمالا سیاوش یزدانی پیراهن شماره ۴ خودش را به این بازیکن برگرداند.

خبرورزشی - پس از بازگشت روزبه چشمی به استقلال، می‌توان گفت که خیال فرهاد مجیدی بابت خط دفاعی تیمش و همچنین توازن در خط میانی راحت شده است. چشمی بازیکن چند پسته ای است که قابلیت حضور در پست هافبک دفاعی و همچنین خط دفاعی را داراست و مجیدی می‌تواند از تجربه بالای این بازیکن نهایت استفاده را ببرد.

پس از جدایی چشمی در تابستان گذشته، سیاوش یزدانی دیگر مدافع آبی‌ها که پیش از آن و در نخستین فصل حضور خود در استقلال پیراهن شماره ۲۲ را بر تن کرده بود، تصمیم گرفت شماره ۴ را که در اختیار چشمی بود بپوشد و به همین دلیل فصل قبل را با این شماره در دیدارهای استقلال به میدان رفت.

چشمی طی دوران چند سال حضور در استقلال، همواره با پیراهن شماره ۴ در میادین حاضر شده بود و به نوعی نام این بازیکن نیز با این شماره مأنوس شده بود و حتی چشمی در زمان حضور در تیم ملی نیز پیراهن شماره ۴ را از سیدجلال حسینی گرفت و بر تن کرد.

اما حالا و پس از بازگشت روزبه چشمی به استقلال، به نظر می‌رسد سیاوش یزدانی طبق رسم مرسومی‌که میان فوتبالیست‌ها وجود دارد، یک بار دیگر پیراهن شماره ۴ را به چشمی برگرداند تا مدافع جدید آبی‌ها با شماره قدیمی‌خود برای آبی‌های پایتخت به میدان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    شماره 6 رو بدن روزبه . واقعا حیفه روزبه رو تو دفاع محدود کنن باید بهش توی هافبک دفاعی میدون بدن .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی