مهدی تارتار
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن گفت: الهلال را تیمی خوب و قدرتمند می‌بینم، اما غیرت مثال‌زدنی ایرانی‌ها همیشه به انسجام تیم کمک می‌کند تا از سد الهلال بگذریم.

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن درباره وضعیت تیم ملی و پرسپولیس مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*با توجه به بازی حساسی که با کره داریم، انتقاد را کنار می‌گذاریم و البته ۱۰ پیروزی اسکوچیچ، جای انتقاد باقی نمی‌گذارد. نسبت به دیدارهای گذشته کار سختی داریم و کره همیشه رقیبی سرسخت بوده است. اسکوچیچ و تیم ملی محک جدی‌تری می‌خورند، اما اگر باهوش و متمرکز باشیم، کره جنوبی هم نمی‌تواند حریف سرسختی برای ایران باشد. اسکوچیچ وقت زیادی برای آنالیز رقبا می‌گذارد و فکر می‌کنم می‌توانیم از این بازی، سربلند بیرون بیاییم.

*در سال‌های گذشته پرسپولیس شرایط بسیار خوبی را دنبال می‌کند و انسجام خیلی خوبی داشته است. تیم با کادر ایرانی خود، دو سال است که جام را حفظ کرده و معتقدم پرسپولیس از الهلال تیم‌تر است. الهلال را تیمی خوب و قدرتمند می‌بینم، اما غیرت مثال‌زدنی ایرانی‌ها همیشه به انسجام تیم کمک می‌کند تا از سد الهلال بگذریم.

*درباره قانون ممنوعیت فعالیت مربیان لیگ در ادامه فصل، در صورت جدایی از تیم خود باید بگویم تمرکز من روی ذوب‌آهن بوده و از جزئیات قانون اطلاع ندارم. یک زمان مربی تیمش را دور می‌زند؛ زمانی هم یک باشگاه تصمیم می‌گیرد مربی خود را کنار بگذارد. به نظرم این قانون منصفانه نیست. اگر یک مربی به دلایل مختلف از جمله نتایج تیم، از باشگاهی کنار گذاشته شود، (قانون در این بخش) منصفانه نیست. در سال‌های گذشته اما زمانی که مربیان پیشنهاد بهتری می‌گرفتند، تیم قبلی را رها می‌کردند و آن را با هر کلکی دور می‌زدند. از این بابت با قانون فوق موافق هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی