استراماچونی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گابریله پین در صحبتهای اخیرش گفت که درباره حضور در ایران و تیم استقلال با استراماچونی مفصل حرف زده و با تمام جزییات کار در ایران آشناست.

به یاد داریم در دوران سرمربیگری آندره‌آ استراماچونی یکی دو بار به دلیل بارش باران تمرینات استقلال در چمن ورزشگاه انقلاب تعطیل شد. تعطیلی که البته به شدت مورد انتقاد استراماچونی قرار گرفت و باشگاه و مدیران آن را به باد انتقاد گرفت. او با مثال زدن از تمرینات تیم‌های ایتالیایی زیر بارش باران شدید و نشان دادن فیلم تمرینات آنها به مدیران باشگاه این وضعیت را غیر قابل تحمل دانسته و از اینکه مجبور شده بود تیمش را برای تمرین به داخل سالن ببرد به شدت عصبانی بود.

حالا و تقریبا دو سال پس از آن روزها بار دیگر یکی از جلسات مهم تمرین تاکتیکی استقلال در آستانه ورود این تیم به مسابقات لیگ برتر به دلیلی نامتعارف لغو شد. اتفاقی که البته برای مربیان ایرانی یک امری تکراری و معمول است ولی قطعا برای کسی که در تیم ملی ایتالیا کار کرده تعجب آور و غیرقابل باور. اینکه تعدادی از هواداران به محل تمرین رفته‌اند و این موضوع با ناراحتی متولیان زمین مواجه شده و از حضور استقلالی‌ها در آن زمین ممانعت کردند.

استراماچونی به گابریله پین در مورد استقلال چه گفته بود؟

قطعا این اتفاق برای گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال تازگی داشته و اگر استراماچونی در ارتباط با این قبیل مشکلات در ایران با او صحبت کرده باشد، حالا اولین نمونه‌اش را به چشم دیده است.

البته با مختصات روحی که از پین سراغ داریم، در قیاس با استراماچونی او فردی آرام تر است و قطعا خیلی راحت تر با این موضوع برخورد می کند ولی حتما این مورد را در زمره بهانه‌هایی که باعث شده استقلال نتواند به درستی برای لیگ آماده شود لحاظ خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی