عکس| اشک‌های سرمربی ژاپن پس از برد دراماتیک مقابل استرالیا/ فشار عجیب روی موریاسو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هاجیمه موریاسو در حاشیه بازی تیمش برابر استرالیا به شکلی جالب با چشمان اشک بار دیده شد.

خبرورزشی -  پس از شکست خارج از خانه مقابل عربستان، انتقادات بسیار زیادی در نشریه‌های ژاپنی از هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن مطرح شد و باتوجه به شکست مقابل عمان در هفته نخست، بسیاری او را در آستانه اخراج می‌دانستند و تصورها بر این بود که هرنتیجه‌ای غیر از پیروزی در مقابل استرالیا، منجر به اخراج این مربی باتجربه خواهد شد.

رسانه‌های ژاپنی از یک سو عملکرد فنی او در کنار زمین را زیر سوال می‌بردند و از سوی دیگر بر برخورد و شخصیت موریاسو انتقاداتی مطرح کردند و به طور مثال انتظار داشتند که در جریان درگیری یوشیدا با هواداران عربستانی، سرمربی وارد کار می‌شد و به حمایت از کاپیتان تیمش می‌پرداخت.

در چنین شرایطی، موریاسو که شغل خود را در آستانه از دست دادن می‌دید، تیمش را با ترکیبی هجومی به زمین فرستاد و پیش از مسابقه نیز با انرژی بالا در کنار زمین دیده می‌شد اما در شرایطی که سرود ملی ژاپن پخش می‌شد، کارگردان تلویزیونی صحنه‌ای باورنکردنی را به تصویر کشید؛ جایی که موریاسو مشغول اشک ریختن با سرود ملی کشورش بود و البته تلاش می‌کرد صورت خیسش را به نوعی پنهان کند.

عکس| فشار عجیب روی سرمربی ژاپن/ موریاسو به گریه افتاد

اما این تصویر خیلی زود وایرال شد و بسیاری از طرفداران فوتبال ژاپن را تحت تاثیر قرار داد. آنهایی که با گل دقیقه ۸ تیمشان مشغول پایکوبی شدند و تا دقیقه ۶۹ پیروز میدان بودند اما یک گل استثنایی دوباره حرف را به اخراج سرمربی تیم رساند. با این حال موریاسوی هیجان زده و گریان، خوش‌شانس بود که «آسانو» مهره تعویضی او درخشید و زمینه ساز گل برتری در دقیقه ۸۵ شد.

پس از بازی نیز هاجیمه موریاسو برخورد عجیب و غریبی با طرفداران داشت. او به سمت سکوهای پشت دروازه رفت و به ژاپنی آنها را تهییج کرد و به نوعی نقش لیدری را برای تشویق بازیکنانش برعهده گرفت.

پس از این بازی فضای شبکه‌های اجتماعی در ژاپن هم متحول شده و دیگری بحثی بر سر اخراج یا ناکارآمدی موریاسو مطرح نمی‌شود و سامورایی‌ها منتظرند تا با شگفتی سازی عربستان، فرصت صدرنشینی را دوباره پیدا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ،ccc IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    ژاپن تیم بسیار خوب و حرفه ایی هست و مطمعن باشین بعنوان تیم اول یا دوم مستقیم به جام جهانی صعود میکنه .ژاپنیا سخت کوشن به این راحتی پا پس نمیکشن .جنگ سوم شدن تو این گروه صددرصد بین استرالیا و عربستانه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی