نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
۳ |
۵
صدای تماشاگران را هم از بازی تیم ملی محروم کردند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

موضوع تعجب آور بازی تیم ملی در استادیوم خالی آزادی این بود که مسئولان فدراسیون فوتبال حتی از صداهای ضبط شده تشویق تیم ملی هم استفاده نکردند.

در حالی که در دیدارهای لیگ برتر شاهد پخش صدای طرفداران تیم‌های باشگاهی از بلندگوهای ورزشگاه هستیم در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در تهران مقابل کره جنوبی علاوه بر محروم شدن تماشاگران از حضور در استادیوم، صداهای ضبط شده آنها نیز پخش نشد. 

در حالی که یک ماه پیش اعلام شده بود طرفداران تیم ملی قادر به حضور در استادیوم هستند ولی ۴۸ ساعت قبل از بازی همه چیز تغییر کرد و اعلام شد دیدار ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر برگزار می شود.

موضوع تعجب آور این بود که مسئولان فدراسیون فوتبال حتی از صداهای ضبط شده تشویق تیم ملی هم برای روحیه دادن به ملی‌پوشان استفاده نکردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    بابا این سجادی دروغ میگه. کی بود بخاطر لباس خانمهای فوتبالیست خودشو کشته بود. بابا اخه فدراسیون چون میدونه زیر مجموعه هست بخاطر منافع ملی حرفی نمیتونه بزنه زبونش درازه. اخه اگه فدراسیون واقعیتو بگه که چه کسی مقصر نبودن تماشاچیانه که شما باید برید یه فیفا دیگه درست کنید
  • امیر IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    راه ندادن تماشاچیان به خصوص خانم ها به ورزشگاه و اجرای طرح صیانت از اینترنت و ...... همگی شماره های اشتباهی هستند.
  • مجتبی رجائی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    تنها و تنها و تنها دلیلِ بی تماشاچی برگزار شدن این مسابقه: الزام ورود بانوانِ عزیزمون در استادیوم از طرف فیفا بود ولاغیر،، دلایل و مستنداتِ کرونایی تموماً بهونستُ بس. تامام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی