دفاع جهانبخش از عملکرد تیم ملی؛ فعلاً که صدرنشین هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای اولین بار در جریان بازی‌های مقدماتی جام جهانی عقب افتادیم، اما توانستیم مقابل کره‌جنوبی گل خورده را جبران کنیم.

علیرضا جهانبخش پس از تساوی ۱-۱ امروز (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره‌جنوبی در چهارمین بازی مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: بازی بسیار سختی بود. برای اولین بار بود که در جریان بازی‌های عقب افتادیم و تجربه آن را نداشتیم. در نیمه دوم گل خوردیم، اما در همین نیمه توانستیم گل خورده را جبران کنیم. 

وی افزود: چیزی که اهمیت دارد، این است که ایران صدر جدول گروه را در اختیار دارد. باید تلاش کنیم تا در مسابقات بعدی نتیجه بگیریم و به عنوان تیم نخست به جام جهانی صعود کنیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش DE ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    چقدر خوبه این پسر ؛ واقعا بودنش نعمته واسه تیم ملی...فقط میخوام فاز اونایی رو بدونم که با اعلام ترکیب تیم ملی میگفتن چرا جهانبخش رو گذاشته تو ترکیب!!! انگار یادشون رفته جهانبخش تو بازی سوریه و عراق بهترین بازیکن ایران بود و دوتا گل هم زد
  • نیکویی IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    با این بازی که در نیمه دوم ایران انجام داد میتونست کره رو چهار تایی کنه جهانبخش کار سختی برای دفاع از عملکرد تیم ملی نداشت نمایش ایران فوق‌العاده و غرورآفرین بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی