نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نیم ساعت قبل بازی هم به ریاض برسیم برنده‌ایم/ انتقام مجیدی را می‌گیریم/ AFC کشک است؛ تاج هیچ‌کاره ست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: کارشکنی‌های عربستانی‌ها در موضوع سفر پرسپولیس به ریاض نشان می‌دهد آنها تا چه اندازه از تیم ما می‌ترسند که می‌خواهند بازی بیرون زمین را به این شکل به نفع خودشان تمام کنند تا شاید در زمین مسابقه شانسی برای پیروزی به دست بیاورند.

معطلی ۶ ساعته کاروان پرسپولیس در فرودگاه برای پرواز به سمت ریاض در نهایت با کارشکنی مسئولان عربستانی در عدم صدور مجوز پرواز به هواپیمای تیم پرسپولیس موجب شد شاگردان یحیی گل محمدی به خانه برگردند تا در اولین فرصت به سمت ریاض پرواز کنند.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره کارشکنی عربستانی‌ها و لغو پرواز تیم پرسپولیس حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

شنیدید که پرواز تیم پرسپولیس لغو شد؟

این رفتارها از آن زمانی که ما به عنوان بازیکن می‌خواستیم به عربستان برویم از سوی عربستانی انجام می‌شد. آنها همیشه از این کارشکنی‌ها می‌کنند. منتها پرسپولیس آنقدر قوی بود که هیچ یک از این کارشکنی‌ها و محدودیت‌ها باعث نمی‌شد که به آنها ببازیم و مطمئنم اگر بچه‌های تیم پرسپولیس شب قبل از بازی هم به عربستان برسند مردانه می‌جنگند و برنده می‌شوند. پرسپولیس برای بازی‌های سخت ساخته شده است. حتی اگر بازی در زمین خاکی هم باشد ما می‌رویم و آنها را شکست میدهیم.

فکر می‌کنید آنها بتوانند اجازه پرواز به پرسپولیس ندهند؟

قطعاً نمی‌توانند. اگر این کار را می‌کنند فقط می‌خواهند اعصاب بچه‌های ما را به هم بریزند ولی نمی‌دانند که پرسپولیس را جری‌تر کرده اند تا بدتر شکستشان بدهد.

به نظر شما نقش AFC در این میان چیست که میزبانی را به عربستانی‌ها داد در حالیکه پرسپولیس هم مستحق میزبانی بود؟

AFC دقیقا مثل مدیر فنی کشک است. مطمئن باشید به راحتی میزبان را به آنها داده تا بتوانند از این طریق روی پرسپولیس فشار بیاورند.

به نظر شما این موضوع روی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد؟

قطعاً بچه‌های ما را ناراحت کرده ولی همانطور که افشین پیروانی از قبل گفته بود آمادگی این کارشکنی را داشته اند. تیم الهلال به درد مسخره کردن می‌خورد. اگر راست می‌گویید بیایید مردانه بازی کنید ولی شما برنده این بازی نیستید.

پیش بینی‌تان از نتیجه چیست؟

انشاالله می‌رویم و آنها را می‌زنیم. شک نداشته باشید AFC با این کارشکنی‌ها می‌خواهد به ایران فشار بیاورند. متاسفانه ایران مظلوم واقع شده و کسی نیست که ما را حمایت کند.

اما مهدی تاج نایب رئیس AFC است؟

مهدی تاج هم در AFC کشک است. او آن زمان که رئیس فدراسیون بود چه گلی به سر فوتبالمان زد جز یک بدهی ۳۰۰ میلیاردی زمان ویلموتس. حال می‌خواهد چه کار کند؟ اگر او برش داشت میزبانی این مرحله را به الهلال نمی‌دانند.

چه حرفی با بازیکنان پرسپولیس دارید؟

شما برنده این بازی هستید. حتی اگر نیم ساعت قبل از شروع بازی هم به ریاض برسید می‌روید و آن‌ها را شکست می‌دهید. الهلال ترسیده که این جنگ‌های روانی را به راه می‌اندازد. آنها مرد مبارزه نیستند که این بازی‌ها را درمی‌آورند. پرسپولیس می‌رود و الهلال را شکست می‌دهد و انتقام همه تیم‌های ایرانی که به این تیم باخته اند را هم می‌گیرد. پرسپولیس انتقام فرهاد مجیدی و استقلالش را هم می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بی نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    فعلا انتقام خودتون اون ۴ گلی که خوردید رو بگیرید ما خودمون بلدیم ....
    • اس اس ۴۴۴۴ IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      عموقلیچ فقط به بچه ها بگو یادشون نره موقع برگشت حتما از عمرخریبین اون لباسی که بازی پیش ازتون کَنده بود پس بگیرن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • داریوش IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      برای چندمین بار انتقام استقققلال را میگیریم
    • بروبچ IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      درجواب داریوش، چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام ، اول حق خودتون رو از الهلال بگیرید ما خودمون میتوانیممم...
  • عادل IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مثل اینکه مصاحبه با قلیچ،شیث،وسپهرحیدری چرخشی هست الان دوباره نوبت قلیچ شد اولا انتقام خودتون که مقابل تیم ۱۰نفره الهلال با بهترین مربی تاریختون برانکو آنهم یک بازیکن سوری بنام خربین یک تنه ۴گل زد انتقام بگیرید درآن زمان الهلال ضعیف هم بود بازیکنان بزرگی نداشت ولی تیم شما خربین را آقای گل کرد خخخخخخخخخخ
    • کیسه سوز IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      نمک نشناسارو ببین هر سال داریم انتقامشونو از تیمای اسیایی میگیریم اینه طرز برخوردشون...پرسپولیس نبود که شما پلی اف بی العین میخوردین دوباره حماسه ۶تایی تکرار میشد
    • غلام سلمانی پور IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      توانصاف که نداری،گویاچشم هم نداری که داور چه طوری پنالتی گرفت
    • /// IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      من هم با نظر شما موافقم آقای عادل،انگار کس دیگری نیست باهاش مصاحبه کنند هر روز وحید قلیچ در گفت و گو با خبر ورزشی و هر روز چرندیات این آقا منتشر میشه،این آقای قلیچ را در همین خبرگذاری و یا در خود پرسپولیس استخدام کنید خسته شدیم واقعا،در ضمن جناب گلیچ شما لطفا انتقام باخت ۴ بر صفر مقابل الهلال ۱۰ نفره را آن هم در زمان برانکوی کبیرتان بگیرید لازم نیست به فکر استقلال باشید،استقلال خودش انتقامش را میگیرد،تازه استقلال با الهلال در تعداد برد ها برابر شده،طوری هم جو گیر شده این آقای قلیچ که انگار همه این قهرمانی ها را خودش کسب کرده.
  • Amir BE ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    Shoma balad nistin az shardari zereshk entegham begirid cheberese alhelal
  • امید US ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    پرسپولیس قابل احترامه ولی قیلیچ هیچی سرش نمیشه براهمین هم هست به هیجانرسیده
    • کیسه کشا ۶تایی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      قول قول از عبدالرحمان اتقام تیم سوم پایتخت رو میگیرم چه ارادت خاصی داره به ۶ تیم کیسه تهران خخخخخخخ
  • باحقارت لُنگی ام IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    شما انتقام اون ۶ تایی که از الهلال رفت وبرگشت ازشون خوردید بگیرید..انتقام استقلال پیش کش..!! حیف که فعلا سوگلی هستید و همه امکانات براتون فراهم کردن..
    • استقلالی سعودی با هواداران سعودی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      اغای خانم پرسپولیس از الهلال تو رفت برگشت شیش تا خورد شما تو یه بازی شیش تا از العین خوردین بازی های قبل تموم شد رفت پی کارش الان ببین هوادار استقلال سعودی
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    لنگ هیچ شانسی نداره جلو الهلال، چه زود برسه چه دیر
  • امیر IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مثه بازیای قبلیتون که نیم ساعت قبله بازی رفتید چهارتا چهارتا خوردید دیگه...... تو توهمی، بیاااااا بیروووون
    • مکتب توهم IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      قبلا در مجموع دو بازی 6 تا گل از الهلال خوردن که 4 تاش رو عمر خربین زد حالا به جای گرفتن انتقام خودشون میخوان برن انتقام استقلال رو بگیرن! هههه
  • شایان IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    این قلیچ واقعا کم داره البته لنگیه انتظار بیشتر از این نمیره لنگی شما فعلا انتقام خودتونو بگیرین مطمئن باشین تا یه قرن دیگه هم ستاره نمیگیرین
  • محمود IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    شما انتقام خودتون رو بگیرید ما دست و پا داریم.نیاز نیست.
    • الگانس IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      شما اگه دست و پا داشتید که الونگا ۴ تا ۴تا نمیزد بهتون. خخخخخخخ
    • هت تریک خربین IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      درجواب الگانس باید بگم که از الونگا گل بخوری بهتر از اینکه تو پنالتی در برابر قشقایی کم بیاری ؟ شما هنوز انتقام خودتون رو از ما تو جام حذفی نگرفتید چه برسه انتقام ما رو از الهلال والا
    • متخصص چهارجانبه IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      در پاسخ به هتریک خربین، کیسه کش گوش مخملی میدونستی الان اولونگا نیست و از برکت وجود شما هنوز آقای گل آسیاست؟ ظاهراً یادت رفته مرصاد شیراز، طولی پرس قزوین یا ایران جوان بوشهر که همشون دسته یکی بودن تو جام حذفی توسط همین گمنام ها حذف شدید یا میدونستی تیم دانشگاه کابل که کشورشون لیگ رسمی ندارن کیسه بهش باخته؟ حالا اینا بماند رکورد باخت های سنگین تو کل تیم های ایرانیای دست شماست بخدا اگه من جای شما بودم تو یه بازی بعد از افطار تو ماه رمضون ۶ ماه میخوردیم الان نمی‌دونستم کیسه با کدوم ک نوشته میشه
  • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    شما رحمان باش سراسر نمی خواه عبدالرحمان باشی
  • علی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    انتقام حمالیتون برای حمل و نقل ِ دوتا جام در فینال آسیا رو بگیرید یه قهرمانی در آسیا، حسرت لنگیای کیسه کش
  • عشقپولیس IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    عشق میکنم وقتی میبینم استقلالیا خبرای پرسپولیسو دنبال میکنن نگران نباشین انتقامتونومیگیریم
    • ناشناس IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      شما که اصلا نمیاید!!!گفتیم ماهم بیایم ببینیم چیه حوصله تون سر رفته همش تو اخبار مایید دیدیم اره خیلی حوصله سر بر :/
  • علی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    پرسپولیس اصلا مال این حرفا نبوده و نخواهد بود. بیش از صد ساله که هنوز قهرمانی آسیا رو ندیده. از محمدان بنگلادش هم باخته و حذف شده. فقط در این صد سال صادقانه بگم، 45 ثانیه روی قهر مانی رو دید.
    • متخصص چهارجانبه IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      کیسه یک هشتم رسید بیا کری بخون، حالا برو بگرد ببین باید تو پلی آف رقیبتون کیه
  • سید IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    درود بر پیشکسوت پرسپولیس کولاک ی توحید! هر تیمی از ایران بود یه هفته قبل کارشون ردیف می کردند !!!! پرسپولیس انشالله انتقام برادرت را بگیر ....
  • لنگی بی اصالت IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    مگه فیلم هندیه.شماانتقام خودتون روبگیرید
  • سجاد IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    این چند سال همه میدونن استقلال به خودی ها میباخت نه تیم های خارجی...یادمون نره زمان سفر که همه رو نابود کردیم چطور از داخل همه رو پاشوندن از هم ... چطور استرا رو فراری دادن...چطور بازی آسیای استقلال نمیتونست بازیکن استفاده کنه بدون بال کناری جلوی ازبک ها ولی پرسپولیسو کمک کردن قرارداد ببندن و همه بازیکنان جدیدشو استفاده میکرد...ما دشمن اصلیمون داخلیه نه بیرون...امسال واسه همه میگیم فقط نگاه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی