نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آخرین واکنش‌ها به لغو پرواز پرسپولیس/ پرسپولیس مافیا و چماقدار ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قراراست پرسپولیسی‌ها امشب دوباره به فرودگاه بروند تا با پرواز چارتر به ریاض بروند.

پرسپولیسی‌ها صبح ۵ ساعت در فرودگاه بودند اما نتوانستند به ریاض بروند و حالا قرار شده امشب یا نهایتا فردا صبح با همان پرواز چارتر به عربستان بروند. البته بازیکنان پرسپولیس همچنان شاکی هستند و مثلا مهدی عبدی گفته پرسپولیس مافیا و چماقدار ندارد ولی چوب خدایش صدا ندارد.

یحیی گل محمدی هم متنی در صفحه اش نوشته که نشان می‌دهد به بعضی از خودی‌ها کنایه زده اما بهر حال پرسپولیسی‌ها از وضعیت ناراحت هستند و هواداران این تیم هم مسبب ماجرا را باشگاه الهلال و فدراسیون فوتبال می‌دانند.

در این میان عده ای هم می‌گویند اشتباه خود باشگاه پرسپولیس باعث اتفاقات صبح شده و حالا باید دید آیا بهرحال در این یک مورد واقعیت‌ها به مردم گفته می‌شود یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مگه میشه اشتباه خود باشگاه باشه. مگه با چارتر قبلا نرفته بودند!
  • دلال مافیایی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    سال هاست هر شهری می رن آشوب و بلوا راه می اندازن. همه را دشمن پرسپولیس می دانند! و هزاران داستان می سازند تا جام اسنپی بگیرند. ..... یحیی جون ناراحت نباش، از جادوگر تیمت امیر اسکندری بخواه اینجا غیبتان کند و در عربستان، ظاهر.
  • اس اس IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مقصر خودشونن و دیر اقدام کردن اونوقت صحبت از مافیا و چماقدار میکنن، چقدر بی آبرو و حقیره این لنگ
    • غدیر IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      این تیم حقیر 6 ساله که بد سوزوندنتون و ابرو و حیثیت برای شماها نذاشتن
    • علی آل طعمه IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      تو چقدر می فهمی!؟ واقعا راست میگن طرفدارهای استقلال همه با کلاس با تحصیلات الویه ببخشید عالیه با ثروتی فراوان و انسان هائی بی نازنین و متدین و متعفن و متظاهر. یه چیزی از خودتون بگید که قرانی ارزش ندارید. منظورم تیم متوسط‌ الحال شما نیست بلکه خود شما هواداران منظور من هستید. هواداری که تیمش اواسط نیمه اول گل می خوره شروع می کنند به فحاشی به بازیکنان تیم مثلا محبوبشان، فقط بدرد همین حرفا و مزخرف پراکنی درباره تیم های دیگه می خورند. نمی دانم امسال اون مجیدی خیلی مربی تان می خواد چه تاجی به سرتان بزند؟ بازم میرسد فینال جام محلات می بازید. میگی جون اس اس که همش می کنه فس فس نیگا کن!
  • حبیب IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    هی یادش بخیر یه بابا مسعودی بود که زمین و زمان رو براشون میخرید تا جام اسنپی بگیرن .
    • سوزش گلات IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      چیزی نمونده تا سجادی هم به «بابا سجادی» تبدیل شه...فقط اندکی صبور باشید:)
  • دلوافار IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اشکال کار اینه که همه چیز تتو این کشور سیاسی شده و فوتبال هم که گل سر سبد سیاسی شدنه
  • حسین IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اونوقت توی فرودگاه از این مبل ها بوده و یا این مبل ها توی فرودگاه بوده ؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • ۶و۶ IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    قبول اشتباه از طرف باشگاه خیلی سخته چون همچین سفرهای قبلا ب کشورهای دیگه هم داشتن حالا شاید پرسپولیس چند ساله تو عربستان بازی نکرده شرایط اونارو نمیدونسته اینجا مسئولین فدراسیون باید ب مسئولان باشگاه پرسیپولیس شرایط کشور عربستان اطلاع میدادن و ندادن و کوتاهی کردن یا شایدهم آل سقوطی ها بازی کثیف همیشگی رو شروع کردن
  • ۰۰۰۰ IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    من موندم این استقلالی ها چرا تو کاری که بهشون مربوط نیس دخالت میکنن الان فاکتور از کامنت گذاشتن زیر به تکست راجب پرسپولیس چیه آقا نگران نباشید ما انتقام شمارو میگیریم ای خداااا
  • پیمان IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    قدری منصف باشیم وقتی باشگاه ساعت ۴ یا پنج بعدازظهر لیست پرواز رو برای فدراسیون ارسال می کنه فردا صبح هم میره واسه پرواز ،بدون اینکه چند روز جلوتر فرستاده باشه ،مقصر عربستانه ،دوما فدراسیون ایران میگه در پرواز به هند هم همین مشکل رو تیم داشت ثالثا اگه یادتون بیاد در ماجرای آل کثیر پرسپولیس اعلام کرد که یک ربع به بازی به ما موضوع را گفتن بعدش معلوم شد که خیر کنفدراسیون آسیا چند روز قبل در این باره جلسه گذاشته بودند و حتی مسئولان پرسپولیس مدارکی از جمله عکس برادرزاده آل کثیر رو ارائه کرده بودند از همه این موارد میتوان نتیجه گرفت هرچند کادر فنی تیم پرسپولیس قویه ولی مدیریت و سرپرست تیم در حد این تیم نیست و همه چیز رو توطئه می دونن.
  • SteghLOVE IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    تیمی که نماد «ظلمه» بازیکنانش دم از «خدا» می زنند.اون خدایی که تو میگی توی دم و دستگاهش عدالت هم پیدا میشه!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی