نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
۱ |
۵
مجید صدری چرا با پرسپولیسی‌ها به ریاض نرفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان پرسپولیس درحالی ایران را به مقصد عربستان ترک کرد که مجید صدری سرپرست این باشگاه، سرخپوشان را تا فرودگاه بدرقه کرد اما ترجیح داد در تهران بماند.

صدری در سفر قبلی سرخپوشان به کشور تاجیکستان هم این تیم را همراهی نکرد و در دفتر کاری خودش در باشگاه پرسپولیس ماند.

این درحالیست که اغلب مدیران باشگاهی کشورمان علاقه مفرطی به سفر داشته و بی دلیل و با دلیل به سفرهای خارجی می‌روند. نمونه هم کم نداشته‌ایم؛ از یکی از مدیران سابق استقلال بگیرید که به بهانه مذاکره با استراماچونی به تور ایتالیا رفت تا آقایی که دور اروپا را در کمتر از هفت روز چرخیده و خوشگذرانی کرده است!

در چنین اوضاع و احوالی عجیب است که سرپرست باشگاه پرسپولیس در تهران می‌ماند و قید سفرهای خارجی را یکی پس از دیگری می‌زند.

درهمین ارتباط یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس به خبرورزشی خبر داد: «مجید صدری این روزها به تنهایی کارهای باشگاه را پیش می‌برد و برای تأمین منابع مالی مجبور است به هر دری بزند! باشگاه با اسپانسر قبلی قطع همکاری کرده و در وضعیتی که هنوز پرسپولیس حامی مالی جدیدی پیدا نکرده، سرپرست باشگاه با استفاده از ارتباطات شخصی خودش، اجازه نداده مشکلات بیش از پیش شود. سایر اعضای هیئت مدیره هم فقط روی کاغذ عضو هستند و در عمل کاری برای تیم انجام نمی‌دهند یا اینکه به عبارت بهتر کاری از دست آنها بر نمی‌آید! بنابراین صدری ناچار است در تهران بماند و به جای سفر به عربستان به فکر تهیه پاداش بُرد برابر الهلال یا پیش قرارداد فصل جدید بازیکنان باشد. برای او درحال حاضر رتق و فتق امورات باشگاه از هرچیزی مهم تر است و همین رفتارها باعث شده است که یحیی گل محمدی رابطه بسیار عاطفی و صمیمانه ای با سرپرست باشگاه پرسپولیس داشته باشد و...»

باری، همواره ما رسانه‌های ورزشی از کثیرالسفر بودن یا عشق مسافرت خارجی برخی مدیران ورزشی و فوتبالی نوشته و شما هم خوانده و تأسف خورده اید. یک بار هم بد ندیدیم آنچه دیدیم و شنیدیم را درمورد مدیریت باشگاه پرسپولیس بنویسیم که حداقل این ویژگی بزرگ را دارد و عشق سفر نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۶و۶ IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    پرسپولیس مثل ی ماشینه ک همه قسمتهای آن از مدیریت گرفته تا مربیان و بازیکنان و تدارکات و پزشکان و هواداران با هم هماهنگه بخاطر همینه ک موفقیته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی