آجرلو و مجیدی اگر کاری نمی‌توانند انجام دهند از استقلال بروند/ با فتح‌الله‌زاده دشمنی ندارم؛ فقط دوست ندارم دوباره برگردم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: ضمن احترام به همه دوستان در عرصه مدیریتی استقلال، من قاطعانه اعتقاد دارم وقتی از یک تشکیلات جدا شدم دیگر در جلساتشان شرکت نکنم و اساساً به آن تشکیلات بازنگردم.

جلسه هم‌اندیشی مدیران اسبق استقلال با مصطفی آجرلو مدیرعامل کنونی این باشگاه در حالی برگزار شد که امیررضا واعظی آشتیانی در آن حضور نداشت؛ مدیرعاملی که استقلال در دوران او توانست برای دومین مرتبه عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد. همین مسئله سوژه خوبی شد تا با آشتیانی صحبت کنیم و دلیل این غیبت را صراحتاً از خودش بپرسیم.

جلسه هم‌اندیشی مدیران استقلال برگزار شد ولی شما حضور نداشتید.

دوستان لطف کردند و بنده را نیز دعوت کردند ولی مسافرت هستم و به همین خاطر نتوانستم در نشست مذکور حاضر شوم. البته نظر شخصی‌ام این است که بهتر بود مدیران دهه ۹۰ استقلال را دعوت می‌کردند و چون همه این دوستان طی ۱۰ سال گذشته بر میزان بدهی‌های باشگاه افزوده‌اند و به همین خاطر حالا بهترین فرصت بود تا هم‌اندیشی کنند و برای کاهش این مشکل تصمیم بگیرند. به نظرم نیاز نبود تمام مدیران استقلال طی ۴۰ سال گذشته دعوت شوند ولی به‌هرحال تصمیمی است که دوستان اتخاذ کردند و من امیدوارم از دل چنین جلساتی، اتفاقات خوبی برای استقلال بیرون بیاید.

اگر در تهران بودید به این نشست می‌رفتید؟

اجازه بدهید من صراحتاً در این رابطه صحبت کنم. ضمن احترام به همه دوستان در عرصه مدیریتی استقلال، من قاطعانه اعتقاد دارم وقتی از یک تشکیلات جدا شدم دیگر در جلساتشان شرکت نکنم و اساساً به آن تشکیلات بازنگردم. این مسئله فقط مختص استقلال نیست بلکه در مورد دوچرخه‌سواری هم صادق است. نزدیک به چهار سال رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری بودم ولی پس از آن دیگر هرگز به آن عرصه بازنگشتم. در رابطه با استقلال هم طی سالیان گذشته به من پیشنهاد مجدد دادند تا دوباره تحت عنوان مدیرعامل مشغول فعالیت شوم ولی به خاطر همین اعتقاد، آن را نپذیرفتنم.

پس این شایعه که میزبانی آقای فتح‌الله‌زاده باعث غیبت شما شده را کاملاً رد می‌کنید!

با آقای فتح‌الله‌زاده اختلاف فکری در عرصه مدیریت دارم ولی دشمن همدیگر نیستیم. اتفاقاً خود آقای فتح‌الله‌زاده لطف کرد و تماس گرفت تا برای نشست هم‌اندیشی مرا دعوت کند. به خود ایشان هم گفتم که مسافرت هستم .مسئله فقط همین است و بس.

به نظر شما کادر جدید مدیریتی استقلال موفق می‌شود ؟

هنوز اتفاق خاصی در رابطه با مسائل کلان مدیریتی استقلال برای مدیران جدید پیش نیامده که بتوان کارنامه آنها را نقد کرد ولی من به طور شفاف خدمت آقای آجرلو این نکته را می‌گویم که هر کجا متوجه شد که واقعاً دیگر نمی‌تواند کاری برای استقلال انجام بدهد، شجاعانه استعفا بدهد و برود. به خاطر استقلال چنین کاری کند و اجازه ندهد و بر دامنه مشکلات افزوده شود. واقعاً هر کجا که دید به هر دلیلی دیگر نمی‌تواند کمک حال استقلال باشد، بهترین کار کناره‌گیری است چون در غیر این صورت چالش جدیدی برای باشگاه ایجاد می‌شود. این مسئله در مورد فرهاد مجیدی نیز صدق می‌کند. سرمربی محترم استقلال هم هر کجا که دید دیگر کاری از دستش برنمی‌آید، به خاطر کمک به استقلال کناره‌گیری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    از معدود مدیران صادق و حقیقت گوی این 4 دهه اخیر که به صراحت و شیوایی گفت که تنها مقام پاک استقلال در تمام ادوارش سومی با صمد مرفاوی بود . حق داری دیگر به اونجا برنگردی .
    • تاجی اصیل LB ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
      آقای صمد قلی ! اولا میشه تنها مقام پاک خودتون رو هم بگین که کِی بوده؟؟؟ دوماً آقای واعظ، شما قطعا واعظ خوبی هستین ولی وقتی صحبت از مدیریت میاد شما نفر صدم اون لیست هم نخواهی بود بخاطر غرور و تکبر و منیت هاتون!!! اینکه حرفهاتون فقط برای دیگران باشه و خودتونو مبری از اون صحبتهاتون بدونین،باید عرض کنم که دوست عزیز شما که لالایی بلدین چرا خوابتون نمیبره؟؟ شما یادتون رفته چند سال با آقای مرفاوی با ذهن و روان هوادارا بازی کردین؟؟ چرا خودتون نرفتین اونموقع که الان رفتن رو تجویز میکنین به دیگران؟؟ اگر از روی فهم به اشتباهتون این حرف رو میزنین قبول ولی شما اینقدر تکبر دارین که اشتباهاتتونو قبول نکنین و خودتونو پسر پیغمبر بدونین و به دوستان دیگه بجای اعتراف به اشتباهاتتون، توصیه مدیریتی بکنین!!!
    • مورخ التواریخ IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      تنها مقامی که لنگ تهران پاک بدست آورد جام تخت جمشید سال ۵۲ بود باقیش تا امروز با حرف و حدیث بوده
  • تاجی طبرستانی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    خائن ترین و بی عرضه ترین مدیر ی که حداقل دوتا قهرمانی رو از استقلال گرفت با انتخاب صمد مرفاوی و... باعث خروج دنفراتی مث کاظمی اکبرپور جانواریو عنایتی خسرو حیدری از استقلال شد و با کمک دلال ها یازیکنی مصدو م بنام مصطفی صالحی نژاد از ذوب اهن و بی کیفیت های خارجی به استقلال شده بود و مدیر بعدی استقلال مجبور شد جهت فسخ قرارداد این بازیکنان و خالی شدن لیست یا این دسته از بازیکنا توافق کنه بدون حتی یک دقیقه بازی و متاسفانه این آدم هیچوقت هم بابت این خیانت و عملکرد مشکوکش جوابگو نبوده
  • محمد IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    آقای واعظی آشتیانی از شما فقط یک نظر و سرجمع در مورد جمعوجور کردن استقلال خواستن کسی از شما نظر بیرون کردن آقای آجرلو و مجیدی نخواست که هرچی دلت میخواد میگی برا خودت من به عنوان هوادار استقلال جنابعالی به رسمیت نمیشناسم مجیدی خودش ثابت کرد که لیاقت موندن در استقلال داره جنابعالی هیچکاری برای استقلال انجام ندادی جز شهرت و ثروت و دلال بازی و دو دربازی...دو جام هم که شما بودین زحمت خود بازیکنا بود که تو آخرش خیانت بزرگی در حق این تیم و بازیکنای بزرگ و تعصبی استقلال کردی یادت رفته به زور بیرونت کردن لیاقت اسم استقلال نداری به زبونت بیاری...تاصدسال استقلال به امسال تو خائن نیازی نداره تا شاه فرهاد و آجرلو هست و بابامسعود
  • علی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    تو خائنترین مدیر استقلال بودی وهمیشه تو این چندسال درحال حاشیه درست کردن برای مدیران جدید وخود تیم هستی الآن هم اگر کمی رنگو بویی از تعصب یا غیرت یا دلسوزي داشتی به دعوت فتح الله زاده لبیک میگفتی باز به مرام مددی وافتخاری که بااون همه توهینی که شنیدن برای استقلال دورهم جمع شدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی