نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که جلسه مدیران ادواری باشگاه استقلال در دفتر علی فتح‌الله‌زاده برگزار شد این جلسه به میزبانی و دعوت سردار مصطفی آجرلو مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال تشکیل شده بود.

با نگاهی به اسامی مدیران دعوت شده اسبق باشگاه استقلال به جلسه مدیران ادواری این مجموعه که در دفتر یکی از مدیران پیشین باشگاه تشکیل شد می‌توان دریافت مدیر عامل جدید باشگاه استقلال چه سیاستی برای تشکیل این جلسه داشته است.

سردار مصطفی آجرلو که در اوایل مهرماه جاری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در این سمت مشغول به کار شد طی یکی دو هفته گذشته ابتدا به صورت جداگانه با تعدادی از مدیران سابق باشگاه استقلال در دفتر ساختمان باشگاه دیدار و گفتگو کرد. نگاهی به اسامی و مشاغل فعلی و یا قبلی مدیران سابق باشگاه استقلال مشخص می‌کند سردار آجرلو با اهداف کوتاه یا بلندمدتی که برای باشگاه استقلال در نظر دارد با این اشخاص دیدار کرده است.

عنایت آتشی که سالیان سال با فدراسیون بسکتبال کشور همکاری داشته قطعا می‌تواند در راه اندازی تیم بسکتبال بانوان و آقایان به باشگاه استقلال کمک کند. امیرحسین فتحی مدیر مجموعه ورزشی انقلاب بزرگترین مجموعه ورزشی در شمال شهر تهران است که قطعا می‌تواند با همکاری با باشگاه استقلال امکانات گسترده‌ این مجموعه در اختیار این باشگاه قرار دهد.

احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی یکی دیگر از افرادی است که قطعا می‌تواند امکانات این مجموعه بزرگ و استثنائی را در اختیار استقلالی‌ها قرار دهد. احمد سعادتمند از کارمندان وزارت ورزش و جوانان قادر خواهد بود خیلی از مشکلات استقلال در وزارت ورزش را رفع و رجوع کند. سیدرضا افتخاری که سالها رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بوده در زمینه راه‌اندازی تیم فوتسال استقلال و شرکت در مسابقات این رشته می‌تواند حکم مشاوره مناسبی را برای مدیر عامل فعلی باشگاه استقلال داشته باشد.

سیدکاظم اولیایی هم عضو هیئت موسس اتحادیه باشگاه فوتبال ایران و نماینده AFC در کمیته استیناف و عضو هیئت موسس اتحادیه مدیران باشگاه‌ها قادر است بسیاری از مشکلات باشگاه استقلال در این ارتباط را رفع و رجوع کند. همچنین علی فتح‌الله‌زاده که ارتباط خوبی با افراد سرمایه‌دار و متمول داشته قادر است نقطه اتصالی بین سردار آجرلو و این قبیل افراد باشد.

ارتباطاتی که این نفرات در حوزه‌های مختلف دارند می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات پیش روی آجرلو را برای کسب موفقیت تیم و باشگاه استقلال مرتفع کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    فقط سردار آجرلو‌ عشق است و بس⁦♥️⁩ مدیر توانمند و کاربلد که صددرصد استقلال با مدیریت ایشون روزهای درخشانی خواهد داشت و اون خاطرات تلخ با مدیران قبلی رو بشوره و ببره:)) به امید همدلی هرچه بیشتر به منظور موفقیت‌ استقلال.. در کل جلسه همفکری و تعامل با مدیران قبلی کار خوب و قشنگیه ولی ایکاش مربیان قبلی کارنامه درخشانی داشتند و بعدش با اونا جلسه گذاشته میشد بعضی از این مدیران ناتوان استقلال رو به این حال و روز انداختند..
  • ابرام US ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    همه جمعند از صغار و کبار ....... جمله گوییم یا او لی الابصار ================================================================================================= غیر «قندل» همه شدند در صف ..... «حا ج فتل»هم زند به تنُبک و تار ================================================================================================= یک نفر غایب است تا گوید ......« فتلی» جان بزن کمی بکنار ================================================================================================= نوبت تو دگر تمام شده است ......( لَیسَ فِی الدّارِ غَیرُهُ دَیّار )
  • ابرام US ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    ای فتل جمله دوستان جمعند ....... لطف فرموده و بزن بکنار ================================================================================================= نوبتی هم اگر که بود گذشت ....... وقت رقص و کرشمه ات بسیار ================================================================================================= «آمد و رفت»تو فزون گشته ...... در عجب مانده ام ازین رفتار ================================================================================================= دایماََ «رستم التواریخ» ات ...... به رخ ما کشی تو لا کردار ================================================================================================= بهر هر آمدی اگر رفت است ..... بُرد و آورد تو شده بسیار
  • تاجی اصیل IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اینا اگر قرار بود کاری برای استقلال بکنند زمانی که مدیر عامل استقلال بودند میکردند از کنار استقلال کلی سود بردند دیگه چه نیازی دارند که به استقلال کمک کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی