نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
هواداران الهلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

AFC با درخواست پرسپولیس مخالفت کرد و تمام ظرفیت هواداران در استادیوم فیصل بن فهد را به هواداران الهلال داد.

باشگاه پرسپولیس با یک نامه رسمی نسبت به اتفاقات رخ داده و استفاده از همه ظرفیت ورزشگاه توسط هواداران الهلال، اعتراض خود را به AFC اعلام کرد.

پیش از این باشگاه الوحده هم اعتراض مشابهی نسبت به اقدام النصری‌ها انجام داده بود که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شد.

AFC نه تنها با درخواست پرسپولیس مخالفت کرد بلکه استفاده از تمام ظرفیت هواداران در استادیوم فیصل بن فهد را تأیید کرد تا هواداران الهلال مشکلی برای بازی امشب نداشته باشد.

۲۲ هزار و ۵۰۰ بلیت برای این ورزشگاه فروخته شده است که شامل تمام جایگاه‌های استادیوم می‌شود به استثنای سکوهایی که به بازیکنان دو تیم اختصاص داده خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    afc همه کار کرد تا پرسپولیس بباره. توی این دنیا شرف مثل آب خوردن خرید و فروش می شه.
    • ایمان IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      راست میگی،مثل لیگ برتر خودمون که همه کاری میکنن تا پرسپولیس قهرمان بشه!
  • محمد RO ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    وقتی بازنده بشی بهانه ها در میارن اگه الان برده بودن هیچوقت اعتراض نمیکردن بعدشم یادمه توی ایران هم پرسپولیس نساجی باید بازی میکردن که پرسپولیس به کمک فدراسیون و بابا مسعود تماشاگر زیاد وارد ورزشگاه کردن حتی اونا تصمیم گرفتن بازی نکنن ولی با تهدید مجبورسون کردن که بازی بکنن چوب خدا صدا نداره چیزی که عوض داره گله نداره
  • عادل ایرانی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    نه جایگاه برا تماشگران ایرانی اختصاص داده شد نه گزاشتن یه روز زودتر برن تمرین کنن کلی حواشی برا رفتنشون درست کردن بازی هم تو زمین خودشون مثل همیشه تا با صدتا بازیکن خارجی بردن درضمن داور روهم خریده بودن خیالت راحت اون برگ شون رو برای وقتی زورشون به پرسپولیس نرفت رو کنن که دیدن نه نیازی دیگه به قضاوت خریداری شده داور ندارن .چند تا آدم به اصطلاح طرفدار فوتبال که رقیب باشگاه پرسپولیس هستن رو هم هست میگن بهانه در میارین ای خاک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی