نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
برای استقلالی‌ها متاسفم که به نماینده کشورشان پشت کردند/ باخت پرسپولیس به الهلال شبیه باخت استقلال نبود/ درگیری دو بازیکن پرسپولیس حالم را بد کرد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه الهلالی‌ها اینقدر خوشحال نیستند که استقلالی‌ها از باخت پرسپولیس خوشحال شده اند. من همیشه گفته‌ام که دشمن در خانه است.

مرتضی فنونی زاده ملی‌پوش اسبق پرسپولیس گفت: آنقدر که استقلالی‌ها از باخت پرسپولیس خوشحال هستند خود الهلالی‌ها خوشحال نیستند و نمی‌توانم باور کنم که هواداران استقلال  به نماینده کشورشان پشت می‌کنند و انگار نه انگار که پرسپولیس نماینده این آب و خاک بوده است. نکات مهم گفت‌وگوی مرتضی فنونی زاده با خبرورزشی را در زیر بخوانید.

* من در ۲۰ سال گذشته چنین باختی از پرسپولیس ندیده بودم. باخت داشته ایم اما با جسارت و تهاجمی بازی کرده‌ایم اما در مقابل الهلال هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و ۹۰ دقیقه بلاتکلیف بودیم. پرسپولیس در این بازی هیچ طرح و برنامه‌ای برای رسیدن به گل نداشت؛ شاید هم توان اجرای برنامه‌هایش را نداشت.

* این الهلالی که پرسپولیس را برد قوی‌تر از آن تیمی بود که مقابل استقلال بازی کرد. آنها بسیار آماده تر شده بودند و در خانه خود با حمایت هزاران هوادار توانستند شرایط سختی را برای پرسپولیس رقم بزنند. باخت پرسپولیس به الهلال اصلا شبیه باخت استقلال به الهلال نبود.

* صحنه درگیری و مشاجره لفظی دو بازیکن پرسپولیس واقعاً حالم را خراب کرد. چطور بازیکنان متوجه نیستند که بازی دارد از طریق رسانه‌ها پخش می‌شود. به کار بردن برخی الفاظ در چنین مسابقاتی نسبت به یکدیگر اصلاً کار درستی نیست خصوصاً اینکه از بین ۴۰ میلیون هواداری که بازی را می‌دیدند شاید چند میلیون کودک و نوجوان پای تلویزیون نشسته بودند. به اعتقاد من وقتی ما نام باشگاه را فرهنگی - ورزشی می‌گذاریم باید قاطعانه جلوی این مسائل بایستیم و اجازه ندهیم دوباره اتفاق بیفتد.

* از لحاظ فنی معتقدم ترکیب اصلی که وارد زمین شد اصلا خوب نبود. حتی تعویض‌ها نیز گره از کار پرسپولیس باز نکرد. معتقدم مهدی عبدی باید در ترکیب ثابت بازی می‌کرد چرا که او نشان داده بود در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی گل می‌زند. چه بسا اگر وحید امیری در نیمه دوم به بازی می‌آمد خیلی شرایط بهتر بود اما او را که خیلی هم خسته بود در ترکیب اصلی گذاشتیم و اواخر نیمه دوم دیگر نای راه رفتن نداشت و مجبور به تعویض شدیم.

* متاسفانه این روزها بخواهیم انتقاد کنیم مورد حمله خیلی‌ها در فضای مجازی قرار می‌گیریم اما پرسپولیس با وجود اینکه پنج قهرمانی پی در پی کسب کرده نیاز به انتقادات سازنده دارد تا بتواند در ادامه مسیر نیز موفق عمل کند. امیدوارم با پیشکسوتان اگر انتقادی می‌کنیم مورد حجمه و حملات ناجوانمردانه در فضای مجازی قرار نگیریم چرا که ما هم زندگی خود را برای این تیم گذاشته ایم و بیش از یک دهه خالصانه و جانانه برای پرسپولیس بازی کرده‌ایم و دلسوز تیم هستیم.

* بازیکنان جدید پرسپولیس نیاز به زمان زیادی دارند تا با تیم هماهنگ شوند. بدون انجام بازی تدارکاتی درست و حسابی به مصاف الهلال رفتیم و بازیکنان جدید هم حرفی برای گفتن نداشتند. بازیکنانی چون اسدی باید بیشتر برای موفقیت تیم تلاش کنند و سرشان را جلوی توپ بگذارند. متاسفانه برخی بازیکنان در داخل زمین به جای این که ۹۰ دقیقه بجنگند بیشتر به تیپ و قیافه خود فکر می‌کنند که مبادا به هم بخورد.

* متاسفانه الهلالی‌ها اینقدر خوشحال نیستند که استقلالی‌ها از باخت پرسپولیس خوشحال شده اند. من همیشه گفته‌ام که دشمن در خانه است. متاسفانه بسیاری از استقلالی‌ها انگار نه انگار که پرسپولیس متعلق به این آب و خاک است و در مسابقات بین المللی باید حمایت شود. آنها به نماینده کشورمان پشت می‌کنند و در فضای مجازی حتی بیشتر از خود عربستانی‌ها ابراز خوشحالی می‌کنند که واقعاً جای تاسف دارد.

 * به خدا قسم وقتی استقلال به الهلال باخت خود من ناراحت شدم چرا که به هر حال استقلال نماینده پرچم کشورمان بود و باید حمایت می‌شد. بسیاری از پرسپولیسی‌ها نیز از شکست استقلال مقابل الهلال ناراحت شدند اما متاسفانه حالا که پرسپولیس با الهلال بازی داشته اکثر استقلالی‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند به طوری که حتی الهلالی‌ها نیز اینقدر خوشحال نبودند.

* درباره مهدی برادرم چه بگویم او دوست دارد در فضای مجازی مرا نیز درگیر کارهایش کند (با خنده). نمی‌دانم معنی هشتگی که راه انداخته است چیست. اینکه «میگی نه از مرتضی بپرس!» معنی اش را نمی‌دانم. مهدی عاشق فضای مجازی است و حالا هم دارد اینطوری خودش را در فضای مجازی مطرح می‌کند اما باور کنید هیچ استقلالی اصیل حاضر به شکست نماینده کشورش نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 2060889367 IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    هر چی اقا مرتضی بگه..خخخخخخخخ
    • م IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      هرچی آقا مرتضی بگه #پرسپولیس #یحیی #آل_کثیر #....
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      کیسه کش فرق دو تا برادر رو فهمیدی یا هنوز در حال... هستی
    • ساوالان IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      این از اون بدتر اون از این بدتر!!!!!!!! عاشق فالوور قلب قرمز از این جور چیزها سر پیری !!!!!!!!!!!!! بابا جمع کنید خوتان را !!!!
    • حسین IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      آقا مرتضی عزیز متاسفانه این طرفداران مجازی پرسپولیسی هستند درواتساب، اینتستاگرام، رسانه های خبر آنلاین خبر ورزشی، صداوسیما سرمربی محترم استقلال وبرادر بزرگوارش وافتخارات استقلال مانند قهرمان آسیا وکشوری را مدام زیر سئوال میبرند و سعی درنفی آنها هستند متاسفانه آن مجری شبکه تهران با وقاحت تمام توهین میکند کنعانی زادگان، توهین میکند،پیروانی مصاحبه با کنایه و نیش میزند جهرمی کنایه وتوهین میکند چه کسی باید بااینها برخورد کند آیا ارگانی وجود دارد که جلوی این ناهنجاریهای اخلاقی واجتماعی رابگیرد متاسفانه طرف از امکانات دولتی در راستای ضربه زدن به تیم بزرگ استقلال باقدمت ۷۵ساله بکار میگیرد نمونه اش جهرمی، آ ن مجری شبکه ۵آقای نوید محمدزاده یک حرفی زد ممنوع کارش کردند درهمان شبکه ۵ولی پرسپولیس ها وکوردلها هرحرفی علیه استقلال میزنند به نطرت هواداران استقلال حق ندارند جوابشان بدهند
    • آبی آسمانی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      اگر وزیر ورزش وقت سلطانی فر ونوچه هایش ناجوانمردانه علیه استقلال تصمیم گیری نمی کردند از آدمهای بی تخصص که درمدیریت استقلال استفاده میکردند بجای اینکه عملا کار مثبتی برای برداشتن مشکلات تیم استقلال انجام بدهند سعی درآزار دادن هواداران وکادر فنی داشتند بلایی سر استراماچونی آوردند تا فرار کند بازیکنها خوب و موثر رافراری دادند اما درپرسپولیس اگر کوچکترین مشکلی بوجود می امد سریع سلطانی فر وارد معرکه شدند ومشکل راحل میکرد نمونه اش درگیری بین رسول پناه وگلممد که سریع مدیر عامل راکنار گذاشته اما در استقلال امثال مددی وملکیان چه بلایی سر هواداران وکادر فنی اوردند هرچه هم هواداران داد میزدند آب ازآب تکان نمی خورد اصلا سلطانی فر به روخودش نیاورد بله اینان باعث شدند که استقلال نتواند جامی بیاورد سلطانی فر ونوچه هایش بجای اینکه رقابت سالم ایجاد کنند بین تیم ها به طرق مختلف فرق می انداختند کمکهای نقدی به پرسپولیس وعدم رسیدگی به مشکلات تیم استقلال را نابود کردند زمین تمرین راازاستقلال گرفتند امادرعوض زمین تمرین خوب به پرسپولیس دادند اگر هردو تیم رابه یک شکل نگاه میکردند مطمئن باشید استقلال قهرمان می
    • آبیییته IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      مرتضی عزیز سلام البته شما برادر حاج مهدی فنونی زاده هستی احترامت واجب اما ادب پرسپولیسی نشات گرفته از کسانی مثل کنعانی زادگان، پیروانی، شیث رضایی، وحید قلیچ، جهرمی است یکسری از هواداران تیم لنگ پوش ازاینها الگو میگیرند
    • عادل IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      آقا مرتضی جمله کیروش که گفته بود باهر استقلالی که برخورد می کردم منطق وادب دررفتار و منش انها دیدم امادرعوض پرسپولیسی ها بیمنطقی و زورگویی مشاهده کردم یااینکه مرحوم کرانچار باوجود اینکه مربی پرسپولیس بود ولی خودش را طرفدار استقلال میدانست چون ایشان اظهار داشت که طرفدار های استقلالی رفتار ومنش و منطق دارند انها که دیگه ایرانی نبودند جناب مرتضی خان شما عنوان کامنتهای طرفدار هایتون ببین بعد قضاوت کن
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      کیسه کشا از کجا شروع کنیم از جک تری دی یا از کرونااا دو روزه و آلودگی هوا یا از قلیون عربی یا از بسیج شدن کل ایران برای استراپولچونی یا از مربی با دانش با درصده 400هزار دلاری یا از پرچم ژاپن یا از بالارفتن از ای اف سیرک و النصر یا از... پس ببندید...
    • آبی به رنگ دریا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      ماازسلطانی نگاه یکسان وجوانمردانه خواستیم اما ایشان باعمال و رفتارش وکمکهای مالی وفیزیکی ومعنوی به پرسپولیس فقط سعی درتخریب ونابودی استقلال قهرمان آسیا راداشت اگر خواست خدانبود و فرهاد مجیدی روی سر این تیم نابودمیشد ازاسب انداختند ولی ازاصل نیفتادیم دشمنی کینه توز انه مسئولین وقت وطرفداران لنگ پرستان به این خاطر با فرهاد جنتلمن داشتند خدالعنتشون کند خداروشکر الآن سردار آجرلو عزیز دارد تلاش و زحمت میکشد تا امکاناتی که از استقلال گرفتند ویا نابود کردند پس گرفته واحیا نماید خدا اجرش بدهد انشاالله
    • لنگ متوهم IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      ای کسی که با عنوان کاج دوچرخه سوار وطن فروش کامنت میگذاری تو مثل بچه رفتار می کنی جواب قانع کننده نداری فقط داری به توهماتت ادامه می دهی تهمت زدن حرف مفته وازنطر هواداران جنتلمن استقلالی حرف بچه مثل خواب بچه است که تعبیر ندارد اینقدر عقده ایی نباش بچه چون به مرز انفجار میرسی این یک توصیه بهداشتی است
  • انتقام جویان IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    طرفداران پیروزی چی به نماینده کشورشون پشت نکردن؟! مگه اونا نبودن که بعد از باخت استقلال تا چند روز بعد بازی خوشحال بودن و توی فضای مجازی مسخره می کردن؟!
    • هموطن IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      من خودم به شخصه اصلان باورم نمیشود که استقلال باخت تا چند روز توی شوک بودم
    • محمد US ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      دوستان استقلالی لطفا انقدر بی چشم و رو نباشید دیگه. پرسپولیس به وعده خودش در مورد گرفتن انتقام سخت عمل کرد و کاری کرد که همه گفتن بابا صد رحمت به استقلال که دو بر صفر به الهلال باخت و یه حمله هم رو دروازه الهلال کرد و لااقل ما تونستیم روی ماه دروازه بان الهلال رو یه بار تو اون بازی رویت کنیم ولی تو بازی با پرسپولیس موفق به زیارت ایشون نشدیم و نفهمیدیم دروازه بانشون نامرئی بود یا اصلا تو بازی بود یا نه
  • مرادپور IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    نداشتن مهاجم خوب کار دست پرسپولیس داده
  • هوادار استقلال IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    چیزی که عوض داره گله نداره آقای فنونی زاده
  • تاجی طبرستانی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    مطمعنا اولین بار پرسپولیسیها اینکارو کردن اقا مرتضی ......................
    • زمبه IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      کی بودپرچم ژاپن توپاساژدورمی دادندزمان برانکو؟اول استقلالیاشروع کردن
  • 4 در 6 IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    فرق پرسپوليس و کيسه رو تو شخصيت پيشکسوت باشگاه که اتفاقا برادر هم هستن ميشه ديد
    • ارسلان IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      اولا خواهشا ژست وطن پرستی نگیرید. هیچکجای دنیا فوتبال باشگاهی را با مسائل ملی و قومیتی دخیل نمیکنند. هیچوقت طرفدارای لیورپول تو لیگ قهرمانان اروپا برای منچستر آرزوی موفقیت نمیکنه یا بلعکس. این قضیه برای بایرن مونیخ و دورتموند، اینتر و آث میلان، رئال و بارسا و ..... هم هست حتی داخل همین آسیا برای النصر و الهلال و .... هم هست. کل جذابیت فوتبال به همین کری خونیاشه. ولی اگه خیلی قلبتون درد آمده بزار از بازی استقلال و تیم کره ای تو نیمه نهایی آسیا، بردن بنر شیش علی به استادیوم شروع کنم تا برسم به همین آخرین بازی استقلال با 10 تا غایب بدون تمرین و زمین تمرینی حتی سپاهان و گلگهر هم جلوش شبیه سازی تیم حریفو اونم تو آزادی (سپاهان) را نکردند. اگه بحث اخلاق و اصالتو میکنی، خود طرفدارهای فهیم تیم رقیب هم میدونند چه بلاهایی سیاست سر استقلال آورده. یادتون نرفته که بازیکنای سابق و پیشکسوتاتون (البته اگه روتون بشه بعضیاشونو خودتون پیشکسوت بدونید امثال شیث، قلیج، صادقیان و ....) حتی سیاسیون شروع به کری خوانی های بعضا سخیف کردند. پس الان قلبتون به درد نیاد و ژست شخصیت نگیرید.
    • محمد پرسپوليسي IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      شما که ادعا داري سياست بلا سر کيسه آورده... شما فقط با 5 سال اخير سلطاني فر مشکل داريد يعني حدود چهل سال مشکل نداريد و مورد حمايت بودين؟؟؟؟ چرا هذيون ميگي ..بعد کري هست درست ولي نه اينکه با شصت سال سن عين کودکان ده ساله کري بخوني/ بعد تيمي که خودش به الهلال باخته اونم نه تو خونه حريف يعني اگه شما که ادعاتون ميشه اونشب بازي ميکردين بيشتر ميخوردين
    • حسام احمدی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      عوض داره گله نداره چجور باخت استقلال با لنگ فرق میکنه هردو تبم ایرانی بود نکنه شما سفیدترین اون موقع استقلال هم جمع بندی و کارنکرده بودند ک مسابقه انجام شد باآن همه مشکلی ک استقلال داشت.بازشما از عربا خوشحال تر بودین
  • امیر IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    درکل دنیا بی منطق تر از هواداران پیروزی تهران ندیدم. البته اکثرا کم سن وسال هستن ودهه 70 و80ولی اونیایی که سن وسالی دارن، بدتر هستند انگار. اولا ما مطمئن بودیم شما میبازید، پس قبل از بازی ذوق کردیم وخوشحالی مون تموم شد، دوما اونقد که شما از باخت ما خوشحال شدین وتوی فضای مجازی ادا در اوردید، ما نشدیم. سوما الهلال جلو استقلال اصلا حقش برد نبودواگه مددی چند روز زودتررفته بودبرنده ما بودیم. ولی شما کل دنیا دیدن که یه پاس سالم نتونستید بدین. این ضعف شماست نه قدرت حریف
    • هادی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      ببین کیا دارن از بی منطقی حرف میزنن ههه اصلا تو میدونی منطق ینی چی البته نیازی ام نیست که بدونی فعلا برو پماد بمال رو اونجایی که میسوزه هنوز جای اون 6 تایی که از العییییین خوردید خوب نشده
    • الف زند IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      نظرتو واسه خودت نگه دار حسود نه اینکه شماها با ۱۰ تا گل الهلال و بردید حالا برو ۱۰۰ تا پاس سالم بده کیسه کش
  • عقده و حسادت ! IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    این کارها از روی عقده و حسادت هست ! ۵ ساله پرسپولیس قهرمان میشه و با این وضعیت غیر قابل قیاس باشگاه‌های ایران با باشگاه‌های حرفه ای و مجهز آسیایی ۲ بار هم به فینال آسیا رفته ، بعضی از استقلالی‌ها در حال ترکیدن از حسادت بودند و منتظر این باخت ....!
    • رحیمی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      نایب قهرمان آسیا شدن که حسادت و ترکیدن نداره که اگه داشت استقلال نایب قهرمانی هم داره اما اینکه قهرمانی آسیا نداشته باشی حسادت و ترکیدن داره درسته .......شما چی؟
    • ارسلان IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      یعنی خودتون خداییش خنده تون نمیگیره به این توجیهات 1. اولا که استقلال عقده هیچ چیزیو نداره چون 4 تا فینال آسیایی و دو قهرمانی داره. عقده رو اون کسی داره که با وجود ثبت این موضوع توی تمامیی سایتهای معتبر و حتی دیوار افتخار تالار مشاهیر قهرمانان آسیا به دلیل حجم زیاد حب و بغض سعی در انکارش داره که خوب البته وقتی موفق نمیشه ارجاعش میده به کوپا امجدیه! که خوب تو همون موقع هم شماها جای قهرمانی به محمدان وا میدادین قافیه رو 2. حافظه تاریخیتون شدید ضعیفه. این بازیه که خودتون شروع کردین زیاد عقب نمیرم همین آخرین بازی استقلال جلوی الهلال از ریز و درشتتون بر تبل شادانه کوبیدید. یادتون نمیاد با رسم شکل توضیح بدم براتون!!! مخلص کلام، چیزی که عوض داره گله نداره یاد شعری از یک بزرگ افتادم که میفرمایند: انگشت مکن رنجه به در کوفتن کَس تا کَس نکند رنجه به در کوفتنت مشت حالا تهناتون میزارم به کارای بد گذشتتون فکر کنید هرچند نرود میخ آهنین بر سنگ !!!!
    • ... IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      ارسلان خان همه این‌هایی که گفتی نهایت همون حقارت و حسادت بود. پرسپولیس تو کوپا امجدیه هیچی نشد؟! چون اصلا تاریخ نمیدونی تازه به دنیا اومدی دنبالش هم نمیری! محمدان؟ خدمت شما نوگل تازه شکفته عرض کنم وقتی این تیمهای غول میلیاردر حاشیه خلیج فارس نبودن و اصلا کشورهاشونم یه بیابون بود محمدان شاخ بود و کلا فوتبال هند و بنگلادش واسه گفتن حرف داشت دیگه از تالار افتخارات نگو که ترکیدم از خنده. تو حسرت فاینال که هیچی تو حسرت سمیفاینال لیگ قهرمانان ای اف سی دارید میسوزید. طبل شادانه رو هم که شما مد کردید قربون حافظه تاریخیت که یادت رفت بخاطر آنتلرز آدم کشته شد. میفهمی آدم انسان بخاطر این که پشت خونشون میزند و میرفصیدند پس لطفا سکوت کنید بید خودتونو آماده کنید واسه بازی با هوادار.
    • امیر IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      جوابیه اون اقا یاخانوم ک برا اقا ارسلان این کامنت رو نوشته بود معلوم بود که انسان دوشخصیتی وعقده ای هستی از یه طرف به مسخره میگی کوپا امجدیه ازیه طرف هم نوشتی کشور عربی نبود وهند وبنگلادش شاخ فوتبال بودن ومهد فوتبال درسته؟ خوب استقلال یاتاج تونست بین این تیم های شاخ قهرمان بشه وسال 1370هم بازم قهرمان شد وبازم 2بار نایب قهرمان شد اراگوئه هم دوبار قهرمان جام جهانی شده ازنظر شما اونم کوپا اراگوئه هس تاریخ چ بد چ خوب چ زشت چ زیبا همیشه قابل احتر امه درسته بعضی ازقسمتهای تاریخ بعضی ها رو بدجور میسوزونه اما چاره ای ندارید جز احترام وقبول کردن چون تاریخ با اسید هم پاک نمیشه
  • توهم محض IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    آره بازم جمله معروف و همیشگی لنگیا؛ این الهلال اون الهلال نبود(:
  • مجهول الهویه IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    خب خوشحال باشن. کسی نمیگه خوشحال نباشن. طبیعیه . چیزی که عجیبه اینکه ما اصلا اطلاع نداشتیم استقلال در بدترین شرایط و امکانات رفت ریاض الهلال تا دندان مسلح و مورد حمایت همه جانبه رو درهم کوبید. الان هم ازشون میخوام ایندفه استقلال انتقام پرسپولیسو بگیره. ببینیم چه میکنن. شما هم داداش شیش سال و نیمتو جمع کن تا بیش ازین آبروی خاندان و نبرده.
  • امیر IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    مستر فنونی زاده به نمایندگی از تمام آبی دلان عارضم خدمتت که از این به بعد برای بردو باختهای استقلال تو آسیا شما دل نسوزونید ، ما نماینده کسی نیستیم ما استقلالیم شمام پیروزی ! برای بازیای ملی هم تیم ملی هست که همه گردش جمع بشیم پس لطفا ژست روشنفکری و پرچم و عِرق و این چیزارو نگیر ... تامام ...
  • اسنپ کاپ IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    اولا شروع کننده این کری ها خود لنگیا بودن، بازی استقلال و دالیان چین که اون موقع رضا شاهرودی تو تیم دالیان چین بازی میکرد و همه لنگیا بخاطر شاهرودی طرفدار ذالیان بودن دوست داشتن دالیان چین برنده بشه که خوشبختانه چهار تا گل هم خورد
  • محمدطاها IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    چیزی که عوض داره‌گله‌نداره! خوشحالی استقلالیا در جواب خوشحالی پرسپولیسیا پس از باخت استقلال بود برای خودتون‌ متاسف باشید..بعدشم استوری داداشتو می‌دیدی که پیشنهاد داده بود شنبه رو از تقویم پرسپولیسی ها حذف کنید با#هر_ چی_ آقا_ مرتضی_بگه خخخخ..یا استوری دیگه گذاشته بود بهانه که تو باشی شنبه ام‌میشودشیرین ترین‌ روز هفته#شنبه _موعود..
  • مهران IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    دوستان هوادار آبی از باخت سرخ پوشان خوشحال نباشید چراکه هردو متعلق به این آب وخاکند این باخت برای هرایرانی وطندوست چز اشک و آه چیز دیگری در برندارد من باخت آبی و قرمز به الهلال را از زاویه دیگری میبینم و بعنوان یک ایرانی هردو تیم را متعلق به ایران میدانم اما باخت پرسپولیس به الهلال عربستان در ریاض نکات جالبی داشت کشوری که به گفته مسئولین نظام ، گاو شیرده آمریکاست ... جالبه در ورزشگاهشون خبری از کرونا نبود کیپ تا کیپ ، منسجم تماشاگران پرشور و نشاط نشسته بودند رقص و پایکوبی ... انگار در کشور ظهور اسلام رقص و شادی کاملا آزاد است و در ایران چهار دهه فقط غم و غصه و عزا ... بازیکنانش هر کدام به اندازه بودجه کل پرسپولیس ، مزدشان است بازیکنان تاثیر گذار پرسپولیس هر کدام ، برای چند میلیارد از این تیم رفتند احمد نورالهی شهریار مغانلو شجاع خلیل زاده محمد حسین کنعانی زادگان و دیگر نمیدانم ، اما احساس میکنم گاوشیر ده باشی و شیر به آمریکا بدهی ، آنوقت کرونا نداشته باشی ورزشگاهت مملو از تماشاگر، پول نفت در سفرهای مردم ، مردمی که غم نان ندارند و همیشه مشغول عیش و نوش رفاه برای ملت
    • یاعلی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
      ازآب گل آلود ماهی نگیر،واینقدردوستان به راه ننداز،ما دوستان وطن فروشی مثل تو نیستیم،همین عرعرستان، پول میده به داعش و معارضین ایران که فتنه گری کنند،بحث ورزش جدا ازمسائل سیاسی است.شرمت بادوطن فروش
  • استقلال بزرگ IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    چرا اون موقع که سر استقلال رومیبریدن لال بودن..چون منفع تیمتون در جریان بود
  • ابراهیم IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    باسلام به رقیب بازی نه دشمن بهترنبود خفت قبول نمیکردن و واحتراز به باشگاهالهلال استادیم ورزشی پراز طرفدار کردند بدون رعایت قوانین این جاست مقصر مدیران باشگاه باید جواب بدهند طرفداران اسقلال هیچ وقت دویت ندارند باخت ایرانی ببینند طرفداران استفلال حرفهایشان در کری بوده نه دشمن
  • منطقی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    اینقدر نگین قهرمان پنج دوره آبروی فوتبال مارا بردید چطور پنج سال قهرمانید اینطور الهلال مربی بازیکن کل تیمتان را فتیله پیچ کرده آیا فوتبال ما تا این حد از فوتبال عربستان عقبه؟نه آقای فنونی زاده معلوم شد بابا مسعود نیست واقعیت تیم و مربیان و باشگاه شما عیان شد. از امسال متوجه میشوید کل قهرمانیهایتان تحت الشعاع بابا مسعود بوده. همان کسی که از ترس اینکه استراماچونی ستاره سوم را در اسیا برسینه استقلال حک کن در اوج نامردی تیم را به فلاکت برد. ولی ید الله فوق به ایدیهم ماخوشحالیم بواسطه ایینکه در بازیهای بین المللی جام را به بهای تیم میدهند نه بهانه تیم.
  • اکبر IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    نه اینکه پرسپولیسی ها از باخت استقلال کبیر ناراحت میشن هوادار واقعی همین جوریه آقای فنونی زاده.
  • 6 IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    كيسه است ديگر... از نوع دراگ استوري
  • اس اس IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    خودتون ازهمه عالم بدتریدآقامرتضی طرفداراتون چشم پیشرفت نه استقلال نه سپاهان روندارندخودتم میدونی
  • علی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    به نظرم اشتباه شد بعد باخت استقلال چرا تو خیابان ها عروسی شد کسی چیزی نگفت نه گفتید که تیم نماینده کشوره نه گفتید که کرونا هست الان فقط شما نماینده ایرانید ای کاش نبودید فساد بی اخلاقی و... توی شما بیداد می کنه و آبروی ایران رو می‌برید نه ما بعد از بازی پرسپولیس من که صدای شادی نشنیدم ولی شب باخت استقلال تا نصفه صدای خوشحالی میومد
  • آبیم IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    در جریانید ک چیزی ک عوض داره گله نداره؟! شب بازی با استقلال چطور پرسپولیسی‌ها وطن فروش نبودن؟! کرونا نبود؟! اینهمه جمعیت رقص و پایکوبی کردند ،حالا چه اشکال داره اینهمهههه هوادار استقلالم از باخت بد،،واقعا بده پرسپولیس خوشحال بشن. و بله دشمن در خانه است،شب بازیمون دشمن و دیدیم و شب بازیتون وقت حمله و تلافی بود.دممون هم گرم!
  • استقلال IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    به امید باخت پرسپولیس که با هر تیمی بازی داره اقایی فنونی زاده اول برو یه نگاه به طرفداری های پیروزی بکنه بعد بیا حرف بزن مگه فقط پیروزی نماینده کشور هس به امید باخت پیروزی فرقی نداره با هر تیمی بازی داره الهلال همیشه قوی بوده خود تو چرا فرق میزاری بین دو نماینده کشور به قول خودت
  • رضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    باختن گریه ندارنه ! پنج سال با حمایت بابا مسعود و وزاری بی شخصیت مثل آذری جهرمی بودجه فوتبال رو خرج تیم حکومتی خودتون کردید و این بادکنک قرمز رو باد کردید ولی نمیدانستید دست خدا بالاتر از هر دست دیگست ؟! واقعیت تیم پیروزی همونیکه مقابل الهلال دیدم بنابراین زیاد بخودتون فشار نیاورد
  • من یه لنگی بدبختم IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    چیزی که عوض داره گله نداره ازقدیم گفتن جواب های،هوی هست!!! درضمن شمانماینده فدراسیون وزیران وداوران حکومتی هستبن نه مردم!!! حقتونه مسخره بشین چون زاده مکتب کنعانی وجهرمی و...هستین! حتی مجریان صداوسیماهم کم ترحم نکردن به استقلال چون صداوسیماهم نماینده شماس!!! ازنظرمن شعور وآگاهی خوب چیزیه که نه شمادارین ونه طرفداراتون ونه تیمتون ونه پیشکسوتاتون امثال قلیچ وپیروانی و.....
  • شهاب IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    باختن گریه ندارنه ! پنج سال با حمایت بابا مسعود و وزاری بی شخصیت مثل آذری جهرمی بودجه فوتبال رو خرج تیم حکومتی خودتون کردید و این بادکنک قرمز رو باد کردید ولی نمیدانستید دست خدا بالاتر از هر دست دیگست ؟! واقعیت تیم پیروزی همونیکه مقابل الهلال دیدم بنابراین زیاد بخودتون فشار نیاورد
  • سارا IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    این دشمنی ها رو شما خودتون شروع کردید.‌زمانی که عکس منصوریان رو بردید تو ورزشگاه عربها و مسخره کردین ما هواداران استقلال ایرانی نبودیم؟ کلا منطق شما لنگیها همیشه اینه ک تیمی ک مقابل شما بازی میکنه قوی هست و تیمی ک با استقلال بازی داره ضعیف..ولی خنده داره که اینبار تیم الهلال فقط یکماه گذشته از تیم ضعیف شد قوی..چرا؟چون مقابل تیم حکومتی غدر بود پس قویه..وقتی استقلال باخت همه لالمونی گرفتن که این تیم بدون دفاع وسط تمرین کرد چتدتا از بازیکناش واسه اولین بار داشتن تو تیم بازی کردن و بازیکنای جدید فقط دوهفته تایم تمرین داشتن ..ولی الان زمین و زمان رو مقصر میدونن جز خود تیم لنگ
  • ش IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    تو ورزشگاه شعار میدادن که ایرانی ها چند قرن برده عرب ها بودن!! بعد این وطن فروش های.......از بردشون خوشحالن!!! جوری از این برد الهلال و شعار نژادپرستانه خوششون اومده که آدم شک میکنه نکنه باباهاشون عربستانی باشه!!! بهرحال8 ساله بابا مسعود صدا کردن سرپرستی بیچاره هارو قبول نکرد رفتن سراغ بابای عربی!!!خخخخ
    • لنگی متوهم IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      شما مگه عربی که فهمیدی دارند فحش میدهند اگه عربی خوب اجداد خودت هستند پس باید خوشحال باشی نه اینکه شما لنگی بیخاصیت باختهای اس مقابل عربها خوشحال نشدید ما شاید خوشمون ازآنها نیاید ولی وقتی بخاطر همین لنگ پوشان کلی وزیر ورزش سلطانی فر ونوچه هایش ازرنج وآ زار ونابودی استقلال ازهیچ کوششی دریغ نکردند اینها عذاب الهی بود که به دست نااهلان نابود بشید شما همین پارسال سیگنال به عربستانی‌ها دادید که کاپیتان استقلال قهرمان آسیا رامسخره کنند آیا ایشان هموطن شما نبود همانطوریکه به مانگاه میکنید ماهم همانطور نگاهتان میکنیم
  • ش IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    تو ورزشگاه شعار میدادن که ایرانی ها چند قرن برده عرب ها بودن!! بعد این وطن فروش های.......از بردشون خوشحالن!!! جوری از این برد الهلال و شعار نژادپرستانه خوششون اومده که آدم شک میکنه نکنه باباهاشون عربستانی باشه!!! بهرحال8 ساله بابا مسعود صدا کردن سرپرستی بیچاره هارو قبول نکرد رفتن سراغ بابای عربی!!!خخخخ
  • رضا IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    انگار پرسپولیسی ها موقع باخت استقلال به الهلال زانوی غم بغل گرفتند و زاز زار گریه کردند و عزای عمومی اعلام کردند
  • رضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    مارادونا مرد و چه پیشکسوتانی که از دنیا رفتند و قهرمانی پرسپولیس در آسیا را ندیدند
  • لنگی جام ولایتی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    وقتی سپاهان و ذوب آهن رفتن فینال اسیا اکثر استقلالیا دوست داشتن قهرمان بشن و برای ای دوتا تیم ذوق میکردن. ولی وقتی پیروزی رو با جعل سند و تبانی و رشوه و تضعیف تیمای داخلی قهرمان میکردن همه ازش متنفر شدن و کسی دوست نداشت با کمک همه جانبه و بسیج شدن کل جامعه ورزشی تو آسیا قهرمان بشن .اگه این جعل سند و تبانی و ... نبودن کسی واس باخت پیروزی خوشحال نمیشد .درک این موضوع برای طرفدارای تیمی که چن ساله فوتبال دنبال میکنن سخته و هیچوقت نمیتونن متوجه این موضوع بشن. ولی بازم هرچی اقا مهدی بگه ...آقا مهدی هرچی بگه حقه
  • Saeed IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    صد درصد . باخت پرسپولیس . بیشتر از برد استقلال خوشهال کننده هستش. چون پرسپولیس کثیفترین تیم ایرانه که آبروی ایرانو به صورت جهانی برده
  • Saeed IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    صد درصد . باخت پرسپولیس . بیشتر از برد استقلال خوشهال کننده هستش. چون پرسپولیس کثیفترین تیم ایرانه که آبروی ایرانو به صورت جهانی برده
  • محمد RU ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    پس بالاخره علت شکست پرسپولیس مشخص شد،خداروشکر. این استقلالیهابودن که باعث بدبازی کردن وباخت پرسپولیس بودن. اقایون استقلالی،دست وردارید واینقد باعث باخت پرسپولیس نشید،حیف شد که پرسپولیس با اون بازی منظم وتاکتیکی ومنظمی که کرد ودر تمام دقایق مسابقه باطرح وبرنامه پیش رفت وچندین شوت زد وهلال رو همه جوره تحت فشار گذاشته بود،بخاطر شماها وخوشحالی ای که قراربود بعد بازی داشته باشین،باخت. ازپرسپولیسیهایادبگیرین که اینقدتعصب وعرق ملی دارن که بعدباخت استقلال خون گریه میکردن واصلاشادس نکردن وتوفضای محازی همه ش باشماهمدردی میکردن. اهای استقلالیها،خیلی بی انصافین واقعاااااا
  • علی کریمی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    سلام آقای فنونی زاده جوک سال گفتی که لنگی ناراحت باخت استقلال شده خواهشا مردباش مردباش میفهمی مرد باش اولا خشت گج شماگذاشتیدزمانی که استقلال درایران بازی داشت کمی برگرد عقب بله بله هنوزبیابیاعفب همینجادقت کن چه کسی شروع کرده ازباخت استقلال شماها بودید بخداشماهابودید پس بروانومقع که وزیربیشعورحرف میزدچراحرف نمیزدی پس لطفا اول به‌خودتان نگاه بعدقضاوت
  • عرفانی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    جمع کن لاشی لنگی ،الهلال اون الهلال نبود و بازیکن‌های جدید پیروزی هنوز مچ نشده بودن و من از باخت استقلال ناراحت شدم و ....مگه استقلال بازیکنای جدیدش بدون حتی یک بازی تدارکاتی نرفتن جلو الهلال اونم دو پیش ،پیروزی تو این دو ماه چند جلسه تمرین کرد ؟چقدر راحت باخت استقلال نوشتین اونم در حالیکه خیلی بهتر جلو الهلال بازی کرد ،مگه بازیکنای الهلال همینا نبودن ؟ بابا بگو نبودن بابا مسعود و حمایت‌های غیبی و بی غیرتی بازیکن ومربی پیروزی دلیل ریدنشون بود ،همش بهانه است و شخصیت تیمی میخواد جلو تیم‌های خوب آسیا ومهربان شدن . با هر گل الهلال عشق کردم اونشب
  • ع IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    اقایان‌استقلالی‌اصلا شما‌درست‌میگویید‌ما از‌قبل به‌فدراسیون‌بعلت‌تعطیلی‌لیگ بهد‌به‌‌ای اف سی‌بعد هم به‌شما‌ادم‌فروشها‌باخیتیم‌و‌دنیا تمام نشده‌از الان‌بهانه را شروع کرده‌اید
  • سعیدی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    اول: چیزی که عوض داره،گله نداره،برو مصاحبه خودت،قلیچ،پیروانی و... را بعد از باخت استقلال بخوانید دوم: حریف شما جوری رو دستتان بلند شد که توان مقایله نداشتید، نه فرش دستبافی و دلاری همراه تیم یا قبل از اعزام ارسال شد،نه بابا مسعودی بود و نه وزرای صمت،خارجه،ارتباطات وورزش، نه داور ایرانی بود،نه خودتان تیمی منسجم داشتید
  • طرفدار فوتبال مدرن IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    طرفداران استقلال نباید فراموش کنند که همین استقلال دو سال پیش 6 گل از العین امارات خورد و تحقیر شد. پس باید بپذیریم که باخت پرسپولیس به الهلال هم اتفاقی است که برای هر تیم بزرگی ممکن است بیفتد. که البته دلایل متعددی دارد که مربوز میشه به ضعفهای متعدد سردمداران و مسئولان فعلی کشور که سالهاست که کمتر نشده که بیشتر هم شده . از ندادن حق پخش تلویزیون بگیر تا ضعف مدیران و سیستم اداره ارکان مختلف کشور بدست وزیران و مدیران نالایق و بی سواد و نظامی و ......
  • کیان شفیعی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    از مکتب علی عبده و پیشکسوتانش توقع بیشتر از این نیست. چشماتو باز کن ببین طرفداری لنگ بعد از بازی تاج با الهلال چیکار کردن؟ هنوز که هنوزه سر بازی العین چه چیزایی به تاج میگن.. لنگیا شروع کردن.. و چیزی که عوض داره، گله نداره.. نزن به در کسی تا نزنن به درت.. شما که ادعای معرفت و منش پهلوانی و ادب و فرهنگت میشه، لطفا ساکت باش.. حرف نزنی بهت نمیگن لالی..
  • سید داداش IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    اخه مرتضی جون بازیکن قابلی نبود که بخواد به عنوان کارشناس نظر بده مثل اون افشین سوتی اصلا در این اندازه نیستن که در مورد استقلال و هوادارای با عشقش حرف بزنه تیم لنگ و کارشناساش اگه بلدن در مورد خودشون و تیم و هواداراش نظر بدن سیرابیا
  • سعید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    آقا مرتضی وقتی تو بازیهای آسیایی بازیکن لنگ واسه خود شیرینی میاد ادا اطوار درمیاره نمی دونم با انگشت اشاره میکنه و واسه طرف دار استقلال کری می خونه ک اونم تو کشور دیگه این کارای کثیف و انجام میدن و رو اعصاب هوادار رقیب راه میرن اشکالی نداره ، و شما ب عنوان مثلا پیشکسوت حمایت هم میکنین اونوقت چ توقعی دارین شما یکم کلاه تونو قاضی کنین بعد ایراد بگیرین
  • خزایی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    سلام آقا مرتضی وآقامهدی فنونی زاده گل آدم بایدیکرنگ باشه من به عنوان یه استقلالی هرچقدرازبردتیمم خوشحالم از باخت پرسپولیس خوشحالترم چون پرسپولیس رقیب استقلال اگرقهرمان آسیامیشدکری خوانی برامابودفقط ونه پرسپولیس ونه استقلال تیم ملی فوتبال ایران نیستند ولی کاری خونی نباید باعث توهین به رقیب بشه تف برامثال شیث رضایی درودبرتووامثال تو علی آقاآقاکریم و بقیه پیشکسوت های محبوب پرسپولیس
  • کیسه پاره IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    داش مرتضی بیخیال.بزار کیسه کشها خودشون جر بدن.اینم شادی چندروزه شون هست.توی لیگ انشاالله دوباره سرشون میندازن پایین و به اربابشون احترام میزارن
  • شیشعلی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    قبل از مدیریت سلطانی فر بر وزارت ورزش اکثر هواداران دو تیم به پرچم کشور توجه داشتند ولی این دشمنی در دوران سلطانی فر مد شد زیرا بسیار تیم استقلال را تحقیر کرد
  • لنگی سوز IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    کاش آقا مرتضی روزی که استقلال به الهلال باخت شادی وپایکوبی لنگی جماعت رو میدیدین بله لنگ هم نماینده ایران هست واین کری خوانی ها بیشتر داخل کشور ارزش داره کاش لنگ به نماینده تاجیک میباخت تانماینده عربستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی