نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خطیبی:  یک برنامه دوساله و بعد سه‌ساله داریم/ آلومینیوم به دنبال رتبه تک رقمی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: ۷۰ درصد بازیکنانی که می‌خواستیم جذب کردیم اما اگر زودتر شروع می‌کردیم بهتر بود.

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های پدیده و آلومینیوم اراک اظهار کرد: باعث افتخار من است که اولین کنفرانس خبری را در مشهد و در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) برگزار می‌کنیم و امیدوارم این مسئله باعث موفقیت تیم در کل لیگ شود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: ما جز چهار پنج تیمی بودیم که یک مقدار تمرینات خود را دیر شروع کردیم و سه چهار بازیکن تیم هم جدا شدند. با آمدن من و مدیریت و هیئت‌مدیره جدید سعی کردیم نفرات خود را حفظ کنیم و لیست نفرات موردنظر را جذب کردیم ولی باز اعتقاد دارم اگر زودتر شروع می‌کردیم نتیجه بهتری در پی داشت.

وی گفت: توانستیم با مدیریت جدید و بازیکنانی که در اختیار داشتیم تمرینات خوبی داشته باشیم.

خطیبی همچنین تصریح کرد:همیشه بازی اول سخت است چون مربیان و کادر فنی تیم‌ها از شیوه بازی حریف خبر ندارند ولی ما آماده بازی فردا هستیم و امیدواریم بازی خیلی زیبایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پدیده تیم خوبی است و همیشه جز هفت هشت تیم برتر ایران بوده گاهی نوسان داشته ولی هیچ‌کدام از دو تیم از شیوه بازی دو طرف خبر ندارند، ادامه داد:امیدوارم هرکس از موقعیت‌های خود استفاده کند بتواند فردا موفق باشد.

وی با اشاره به اینکه ما برای این تیم یک برنامه دوساله و بعد سه‌ساله داریم و یک ماه و نیم هست که این برنامه دوساله را شروع کرده‌ایم، افزود: سعی می‌کنیم بر اساس طرحی که باشگاه ریخته جلو برویم. امید کادر فنی و مجموعه مدیریتی این است امسال بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم و در نیمه بالای جدول باشیم و رتبه تک‌رقمی کسب کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک یادآور شد: من همیشه دوست داشتم به اراک برگردم چون خاطرات خوبی در این شهر داشتم. مردم اراک همیشه به من لطف داشتند و امیدوارم بتوانم خاطراتی که داشته‌ام را به همراه مردم مجدد زنده کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی