یک روز تا شروع تنها دلخوشی/ فوتبال بازی کنید لطفاً!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ برتر فوتبال ایران از فردا با انجام ۴ بازی آغاز می‌شود تا استقلال و پرسپولیس هم ازچهار شنبه و جمعه وارد گود شوند.

فرهاد اشراقی؛ در این شرایط اقتصادی و با این همه مشکلاتی که مردم در زندگی دارند، خیلی‌ها دلشان به همین فوتبال خوش است تا لا اقل چند ساعتی را به مشکلات فکر نکنند. تلویزیون هم محض رضای خدا بعد از ایام گرانقدر محرم و صفر هیچ برنامه خوب و شادی ندارد و انگار امید آنها هم به همین فوتبال ورشکسته ایرانی است فوتبالی که ۸۰ درصد باشگاههایش تا کمر در بدهی فرو رفته و عملا ورشکسته شده اند.

در چنین فضایی و در حالی که به رغم لغو قانون من درآوردی منع حضور خارجی‌ها، تمام سرمربیان لیگ برتری ایرانی هستند، مردم انتظار دارند با شروع لیگ جدید فوتبال‌های ناب و تماشاگرپسندی را تماشا کنند واز تماشای لیگ برتر لذت ببرند.

واقعیت فوتبال ایران در مصاف دو تیم پرطرفدار کشورمان مقابل الهلال عیان شد و همه به چشم دیدند که ما حتی از بعضی تیمهای عربی هم ضعیف تریم اما بهرحال انتظار می‌رود در فصل جدید شاهد بازیهای هجومی، پرگل و جذابی در لیگ برتر فوتبال ایران باشیم و تیمها به معنای واقعی فوتبال بازی کنند.

یک زمانی در جام باشگاههای تهران یا لیگ آزادگان حداقل ۶ تیم فوتبالی تماشاگرپسند ارائه می‌کردند و بازیها هم به همین دلیل پرگل می‌شد اما حالا کار به جایی کشیده که همان سه چهار تیم مطرح ایران هم فوتبال بازی نمی‌کنند و این اتفاق بسیار دردناکی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی