رضا عنایتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: چه موقعی که مقابل استقلال بازی کردم چه الان که برای اولین بار مقابل این تیم قرار می گیرم برایم خیلی دشوار بوده است و خواهد بود.

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار هفته اول لیگ بیست و یکم مقابل استقلال اظهار داشت: چه موقعی که مقابل استقلال بازی کردم چه الان که برای اولین بار مقابل این تیم قرار می گیرم برایم خیلی دشوار بوده است و خواهد بود. می دانم با تیمی بازی داریم که سختکوش و جنگجگو هستند. تلاش می کنیم بازی خوبی به نمایش بگداریم. با توجه به تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه امیدواریم فردا بازی خوبی باشد و تماشاگران بازی خوبی را تماشا کنند.

وی در مورد اینکه تیم‌های دیگر معتقدند هوادار تیمی ناشناخته است، گفت: بازی‌های اول لیگ خیلی سخت است، چون باید بدون شناخت بازی کنید. ما نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشتیم، اما امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. این بچه‌ها می‌خواهند با تمام توان بازی کنند و نتیجه بگیرند. امیدوارم فردا بازی خوبی از آب دربیاید.

عنایتی در مورد تغییر مالکیت در باشگاه هوادار عنوان کرد: سریال‌های زیادی بابت انتقال تیم داشتیم، خودم در بیش از ۹ جلسه شرکت کردم. اواخر با دوستی برخورد کردم که خیلی به ما کمک کرد. از علیرضا معصومی تشکر می‌کنم که دستم را باز گذاشت. ما اوایل راهکاری نداشیم اما او با تمام وجود به ما کمک کرد. ان‌شاءالله بتوانم در جای دیگر برای او جبران کنم.

وی تصریح کرد: با اینکه مالک شده بود مصاحبه‌ای نکرد، اما دوستان دیگری بودند که به واسطه مالکیت از خرید تیم صحبت می‌کردند. اتفاقات عجیب و غریبی برای من افتاد. نمی‌توانستم از لحاظ مالی شرایط را مهیا کنم، اما الان اتفاق خوبی افتاده و تیم بسیار خوبی به رأس کار آمده، علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه است، و ان‌شاءالله در مورد اخبار باشگاه پاسخگو خواهد بود. 

عنایتی در مورد تغییر نام هوادار به دیهیم گفت: این اتفاق هنوز نیفتاده اما وقتی مالکیت عوض می‌شود، ممکن است تغییراتی به وجود بیاید، دوستان در رأس کار این تصمیم را گرفته‌اند، هنوز صد درصد نیست اما فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیشتایی حقیر DE ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    ما هم میدونیم واست سخته تیم محبوبت رو ببری باید شیش امتیاز به تیم محبوبت تقدیم کنی تا در کورس قهرمانی با سرورتون پرسپولیس قرار بگیرین ...استقلال امسال با وجود تو و بقیه مربیای استقلالی لیگ؛ رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی با پرسپولیس داره ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی