بنویسید فدراسیون فوتبال ۳ - پرسپولیس ۰/ نمی‌گذارند پرسپولیس قهرمان شود/ VAR نبود اسکوچیچ از تیم ملی اخراج شده بود
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

اسطوره باشگاه پرسپولیس معتقد است علت باخت پرسپولیس مقابل الهلال را باید در فدراسیون فوتبال جست‌وجو کرد.

امید یوسفیان؛ مجتبی محرمی برخلاف بسیاری از پیشکسوتان فوتبال ایران کمتر مصاحبه می‌کند ولی مثل همیشه بازی‌های پرسپولیس را با شور و حرارت خاصی می‌بیند. البته بعد از شکست سنگین پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حسابی حرص خورده است. اسطوره سرخ‌ها می‌گوید زورمان به الهلال نمی‌رسید ولی علت باخت پرسپولیس را باید در تصمیمات غلط فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی پیدا کرد. تازه ترین حرف‌های پیشکسوت محبوب پرسپولیس را در گفت و گو با خبرورزشی می‌خوانید.

بازی با الهلال چطور بود؟ پرسپولیس شکست تلخی خورد.

خب بچه‌ها همه تلاششان را کردند و زحمت کشیدند. من به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم ولی باید واقعیت را قبول کنیم. زور ما به الهلال با این بازیکنان با کیفیت و طراز اول نمی‌رسید. ضمن اینکه آنها میزبان بودند و دیدیم چقدر حضور تماشاگران در برد الهلال موثر بود. با همه این اتفاقات و حواشی که به وجود آمد و مقصرش فدراسیون فوتبال بود نمی‌شد انتظار برد از پرسپولیس داشت. بنویسید فدراسیون فوتبال ۳ پرسپولیس صفر.

یعنی فدراسیون فوتبال مقصر باخت پرسپولیس بود؟

بله قطعا آنها مقصر هستند. وزارت ورزش هم مقصر است. پرسپولیس نه مدیرعامل دارد و نه هیئت مدیره. بدون بازی رسمی‌باید در مقابل تیمی بازی می‌کرد که چند بازی در لیگ انجام داده بود. آنها به خوبی خودشان را تقویت کردند ولی پرسپولیس چی؟. حتی اجازه ندادند پرسپولیس بازی سوپرجام را انجام دهد تا بلکه بتواند آماده تر به عربستان برود. مگر پرسپولیس نماینده ایران نبود؟ مگر این تیم از کشوری دیگر آمده است؟ چطور می‌شود پرسپولیس باید همه جوره با فدراسیون کنار بیاید و همکاری بکند ولی آنها هیچ کاری برای این تیم انجام ندهند. مربیان ما را گرفتند، بازیکنان ما را گرفتند و هروقت نیاز داشتند همین هواداران پرسپولیس حامی شماره یک تیم ملی بودند. در اینکه بازیکن یا مربی باید با افتخار برای تیم ملی کار کند شکی نیست. تیم ملی اولویت همه ماست. ولی پرسپولیس هم حکم تیم ملی را داشت و نماینده ایران بود. الان احتمالا آقایان خوشحال هستند که رفتیم و ۳ گل از عربستانی‌ها خوردیم. بییچاره هوادار پرسپولیس که اشک می‌ریزد و به خاطر همین باخت تا مرز سکته می‌رود. نه لیگ را شروع کردند، نه حمایت کردند، نه امکانات دادند، نه سوپر جام را برگزار کردند و ... اگر با پرسپولیس مشکل دارید که شک ندارم همینطور است واضح بگویید تا تکلیفمان را بدانیم.

 بنویسید فدراسیون فوتبال ۳ - پرسپولیس صفر/ نمی‌گذارند پرسپولیس قهرمان شود/ وی ای آر نبود اسکوچیچ از تیم ملی اخراج شده بود

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، اسکوچیچ مخالف برگزاری سوپرجام بود.

اسکوچیچ؟ او اصلا چه کاره است که برای فدراسیون و یا پرسپولیس تصمیم بگیرد. به او چه ربطی دارد؟ هر سری بازیکنان پرسپولیس را می‌برند و خسته یا مصدوم برمی‌گردانند. معلوم نیست چه اتفاقی در اردوی تیم ملی افتاد که کمال کامیابی نیا هنوز مصدوم است و نمی‌تواند برای ما بازی کند. همان اول که تماس گرفتید گفتم بنویسید فدراسیون فوتبال ۳ پرسپولیس صفر. فکر می‌کنم این جمله خیلی از مسائل را مشخص می‌کند.

شما به بازیکنان با کیفیت الهلال اشاره کردید. چرا پرسپولیس نمی‌تواند چنین بازیکنانی را بخرد؟

مگر فدراسیون فوتبال با این قوانین من درآوردی می‌گذارد پرسپولیس بازیکن خارجی بخرد؟ من که نفهمیدم حرفشان دقیقا چیست و چرا به پرسپولیس اجازه خرید بازیکن خارجی را نمی‌دهند. این قوانین از کجا می‌آید؟ می‌گویند پرسپولیس بدهکار است؛ خب استقلال، بقیه تیم‌ها و از همه مهمتر خود فدراسیون مگر بدهکار نیستند؟ اینها خودشان ابر بدهکار هستند ولی قانون فقط برای پرسپولیس است. فدراسیون فوتبال چند میلیون دلار باید به ویلموتس بدهد ولی خودش مربی خارجی دارد. استقلال به چند نفر بدهکار است ولی این وسط فقط پرسپولیس اجازه ندارد. این کارها برای تضعیف پرسپولیس است و دلیل دیگری ندارد. اگر قانون است اول خودتان اجرا کنید و بعد باید همه تیم‌ها آن را رعایت کنند نه اینکه فقط پرسپولیس مظلوم واقع شود و هوادار بیچاره ما حرصش را بخورد. از همه طرف پرسپولیس را می‌زنند تا نتواند موفق شود و این خیلی بد است.

معطلی ۵ ساعته در فرودگاه و تاخیر در پرواز چقدر در کار پرسپولیس تاثیر گذاشت؟

قطعا تاثیرگذار بود. آنهایی که فوتبالی هستند متوجه می‌شوند که این تاخیر و خستگی چقدر می‌تواند تاثیر بگذارد. ضمن اینکه برنامه تمرینی پرسپولیس و ریکاوری آنها هم به هم خورد. این هم یکی دیگر از مسائلی است که می‌گویم هیچ کمکی به پرسپولیس نمی‌شود و این تیم مظلوم است.

لیگ برتر شروع شده و پرسپولیس باید جمعه به مصاف فولاد برود. این فصل را برای پرسپولیس چطور می‌بینید؟

با این شرایط و با این بساطی که برای ما درست کردند بعید می‌دانم بگذارند پرسپولیس امسال قهرمان شود. فدراسیون فوتبال برای پرسپولیس مثل استخوان در گلو شده است. یحیی و تیمش باید با همه بجنگند و به نظرم کار خیلی سختی در این فصل دارند. تازه این شروع کار است و فکر می‌کنم در ادامه مشکلات بیشتری ایجاد می‌کنند تا پرسپولیس به قهرمانی نرسد. تنها راه موجود برای پرسپولیس جنگیدن است و یحیی و تیمش چاره ای ندارند جز اینکه با همه بجنگند. هواداران همیشه پشت تیم بودند و حمایت کردند. من مجتبی محرمی هم حامی‌تیمم هستم و حمایت می‌کنم. هرکاری از دستم بر می‌آید انجام می‌دهم تا پرسپولیس موفق شود. امیدوارم بهترین‌ها در انتظار تیم محبوبم باشد.

به غیر از مسائلی که عنوان کردید؛ بعد از باخت به الهلال، یحیی کار سختی برای بازگرداندن روحیه به تیمش دارد. اینطور نیست؟

خب درست است که همه تیم ناراحت هستند ولی باید هرچه زودتر ریکاوری شوند و به حالت نرمال برگردند. فدای سرشان که باختند؛ آنها همه تلاششان را کردند ولی زورشان نرسید. دنیا به آخر نرسیده و بچه‌ها خیلی زود باید به حالت طبیعی برگردند چون دیدارهای حساسی پیش رو دارند. من مطمئنم پرسپولیس این شکست را با غیرت خودش جبران می‌کند. باز هم به بچه‌های تیم و کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. آنها همه تلاششان را کردند ولی نشد.

به اعتقاد خیلی از هواداران پرسپولیس، شما نماد وفاداری در این تیم هستید و با وجود داشتن کلی پیشنهاد وسوسه انگیز پرسپولیس را ترک نکردید. اتفاقی که امروزه خیلی زیاد دیده نمی‌شود و دیگر خبری از وفادار ماندن نیست.

اول اینکه شما و هواداران لطف دارید. من هرکاری کردم برای دل خودم کردم و هیچ منتی نیست. کار خاصی نکردم چون بازی در پرسپولیس و وفاداری به این تیم افتخار بود و هست. شرایط آن زمان با الان خیلی فرق می‌کند و همه چیز عوض شده است. هر بازیکنی هم حق دارد پیشرفت کند و یا پول بیشتری بگیرد. نمی‌شود به آنها ایراد گرفت.

ولی خب جدایی مهره‌هایی مثل نوراللهی، کنعانی زادگان و مغانلو خیلی به ضرر پرسپولیس تمام شد.

خب همه این بازیکنان با کیفیت هستند. شما می‌بینید کنعانی زادگان و نوراللهی بازیکنان فیکس تیم ملی هستند و مهره‌های کلیدی پرسپولیس بودند. پرسپولیس هم نتوانست این بازیکنان را نگه دارد چون پول ندارد و مظلوم است. ولی تیمهای دیگر به راحتی می‌توانند بازیکن بخرند.

 بنویسید فدراسیون فوتبال ۳ - پرسپولیس صفر/ نمی‌گذارند پرسپولیس قهرمان شود/ وی ای آر نبود اسکوچیچ از تیم ملی اخراج شده بود

درمورد تیم ملی هم صحبت کنید. به نظر شما این تیم با اسکوچیچ به جام جهانی صعود می‌کند؟

دیگر فکر می‌کنم با این تیم ملی و این همه ستاره باید صعود کند. تیم ملی نتایج خوبی گرفته و بعید می‌دانم برای رسیدن به جام جهانی مشکلی داشته باشد. ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد و تیم ملی را در جام جهانی ببینیم.

بعضی‌ها معتقدند ستاره‌های تیم ملی مثل طارمی، آزمون و جهانبخش باعث نتایج خوب تیم ملی هستند و اسکوچیچ نقشی در این پیروزی‌ها ندارد. نظر شما چیست؟

خب تیم ملی ما بسیار خوب است و بازیکنان با کیفیت زیادی دارد. اکثر گل‌های تیم ملی را هم همین بازیکنانی که شما نام بردید زدند. به هر حال وقتی تیم ملی خوب نتیجه می‌گیرد همه در آن نقش دارند ولی نقش این ستاره‌ها در تیم ملی ما پررنگ تر است. ضمن اینکه ما به جام جهانی هم صعود کنیم بعید است فدراسیون بگذارد اسکوچیچ در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشد و به نظرم او را اخراج می‌کنند. من حتی فکر می‌کنم اگر وی ای آر نبود و در بازی با امارات شکست می‌خوردیم با تساوی مقابل کره در تهران هم اسکوچیچ را بیرون می‌کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    باز اینا نمیخوان ما قهرمان شیم شروع شد. دیگه بابا مسعود نیست همه چی گلو بلبل باشه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      فنونی زاده پرسپولیسی خیلی خوب گفت که 3 گل خوردیم و 4 گل هم نخوردیم. پرسپولیسی های حکومتی اصلا حرفی برای گفتن نداشتن و مات و مبهوت بازی قدرتمندانه الهلال قرار گرفته بودن و فکر می کردن اونجا هم لیگ برتر ایرانه که براشون بازی ها رو مهندسی کنن و مدام با خودشون می گفتن پس چرا مهندسی اتفاق نمی افته؟ پس بابا مسعود کجاست؟
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      همه مردم ایران دیدن که سوپرجام امسال رو هم به خاطر پرسپولیس حکومتی برگزار نکردن چون تیمشون با الهلال بازی داشت و احتمال دادن برگزاری بازی مقابل فولاد، باعث مصدومیت بازیکنان پرسپولیس حکومتی بشه. ولی قبلش با پرسپولیسی ها قول و قرار گذاشتن که شما بگید ما هر طوری شده باید با فولاد بازی کنیم اما ما برگزارش نمی کنیم خیالتون راحت. در عوض 3 دیدار تدارکاتی ترتیب دادن که یکیش با سپاهان بود و از قبل گفتن طوری بازی کنید بازیکنانمون مصدوم نشن و فقط جهت آمادگی باشه. سوپرجام پارسال هم که اعلام رسمی کردن باید 5 آبان برگزار بشه برگزار نکردن چون پرسپولیس مشکل مدیریتی داشت و بازیکنان این تیم آماده نبودند گفتن درسته اعلام کردیم اما برگزار نمی کنیم چون اینجوری پرسپولیس می بازه. گفتن اعلام می کنیم به خاطر کرونا بوده. اما سوپرجامی که استقلال به دلیل عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و ابراهیمی توسط دست نشانده مسعود سلطانی فر آماده نبود و فقط تقاضای چند هفته تاخیر برای هماهنگی تیمش درخواست کرده بود گفتن نمی شه و در کمال تعجب 3 روز قبل بازی 3 بر صفر به نفع پرسپولیس زدن. برای پرسپولیس حکومتی هر چند ماه دلشون بخواد
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      یکی از خطرات بزرگ لیگ برتر امسال اینه که چون پرسپولیس شکست سنگینی مقابل الهلال خورد بیان دوباره برای شاد کردن پرسپولیسی ها لیگ رو مثل سال های قبل مهندسی کنن. البته یکی از مهندسی های بارز در قرعه کشی بازی ها اتفاق افتاد که پرسپولیس بیشتر بازی هاش رو در نیم فصل اول در ورزشگاه آزادی انجام میده و توی پاییز و زمستون حداقل سفرها رو میره. این خودش یک نوع مهندسیه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      یکی بگه 8 میلیاردی که پرسپولیسی ها از استقلالی ها کش رفتن کجا رفت و چرا این پول رو به باشگاه استقلال بر نمی گردونن؟ یکی بگه پول بدهی کالدرون رو از کجا آوردن دادن؟
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      همینکه میگه نمی خوان ما قهرمان بشیم یعنی قبلا اونا بودن که قهرمانشون می کردن و حالا پرسپولیسی های حکومتی ترسیدن اینبار نذارن
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      کیسه کش تو بگو ببینم زمانیکه احمدی نژاد بخاطره کیسه می‌رفت استادیوم تو کجا بودی زمانیکه مربی بادانش شما فرناز تو کاره جک تری دی بود تو کجا بودی زمانیکه عکس شیخ عرب زیره لباسش بود تو کجا بودی زمانیکه به بهانه کرونا دوروزه و آلودگی هوا کیسه بازی نمی‌کرد کجا بودی زمانیکه از ترس فرار کردین ترکیه کجا بودی 800 میلیاردی که دادن به کیسه کجا رفت 400 هزار دلار چی شد زمانیکه کل ایران وزیر و رئیس فدراسیون و بانک مرکزی برا استراپولچونی ارز ردیف کردن کجا بودی پول شوفر و پسرش و خارجی ها رو از کجا دادن خلیل زاده کجاست وقتی سهیل مهدی برنامه لیگ رو با مظلومی میچید کجا بودی وقتی کیسه بدهی خارجی داره و بازیکن مربی خارجی میگیره چرا لال شدی وقتی وزیر 80%وقتش برا کیسه صرف میشه کجایی وقتی سر قلیون عربی دعوا شد کجا بودی آسیا رو هم از صدقه سره پرسپولیس کبیر دارید شما سرگرم همون فرناز پودریه دلال ارز با کمک سرپرست مربیش باشید و ببند...
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      اونایی که معنی لوله شدن رو نمی دونن کافیه بازی پرسپولیس با الهلال رو نگاه کنن که چطوری پرسپولیس لوله شد
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      زمانیکه سرورتون با 12بازیکن رفت فینال واقعی آسیا که حسرت کیسه کشا شده حال همه خراب شد و وزیر با گذاشتن آدمای خودش شروع کرد به نابودی تیم برانکو و بازیکن ها رو یکی یکی فراری داد ولی بازم حریف نشد همون زمان کیسه قراردادهای دلاری می‌بست خادم و سجادی هم ادامه دهنده راه بابامسعود شدن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      زمان بابا محمود با پرسپولیسی ها، پورشه و آپارتمان می دادن و زمان بابا مسعود انواع جام های جعلی و مهندسی شده. در زمان بابا حمید سجادی هم اولین کار، پرداخت بدهی کالدرون از پول بیت المال بود.
    • پاسخ به کاج IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      اولا انقدر نگو فرناز.معلومه به خوش تیپی فرهاد مجیدی حسودی می کنی. دوما جک تری دی گفته امیر آبادیه و امیر آبادی فکر می کرد اینجوری می تونه فرهاد رو خراب کنه که خودش بیاد تو استقلال. ولی خوب باید حرفش رو ثابت می کرد که نتونست ثابت بکنه. ضمنا اگه به این باشه بعد سال ها علی دایی اومد پرسپولیس و اول فصل دیدیم پرسپولیس به همه تیم ها بالای 5 تا می زد. تو بازی پرسپولیس و ملوان، احمد زاده که سرمربی ملوان بود بعد بازی اعلام رد این پرسپولیس غیر عادیه و منظورش دوپینگ بود. بعدش که علی دایی سرمربی تیم ملی شد احمد زاده رو مربی تیم ملی کرد نمی دونم می خواست دهنش رو ببنده یا فکر می کرد چون خیلی باهوشه اینکارو کرد.
    • ... IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      اونایی که میخوان معنای لوله شدن رو بدونن فیلم بازی با السد اونهم تو آزادی یا پاختاکور هست. دیگه از العین چی بگم.
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      فرناز که خوشگله ولی اگه برگردی عقب میبینی که فرناز یبار تو حساس ترین موقع بخاطر دوپینگ یهویی وسط بازی ناز کرد و رفت چند بارم بعنوان مربی ناز کرد و رفت ولی خوب امان از درصدهای چرب و چیلی
    • پاسخ به کاج IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      چه خبر از تحقیر شدن پرسپولیس مقابل الهلال. معلومه حسابی آتیش گرفتی.
    • بابا اردوغان IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      سالهاست لنگی های حکومتی رانتی و جعلی و حکومتی و پلید قهرمان میشوند و در این مسیر افسارگسیخته و بد عادت شده اند اگر گاهی حق و ناحق کردن ها کمی کمرنگ شود صدای داد و بیداد و عربده کشی آنها گوش عالم را کر میکند ۵ دوره به زشت ترین و مهندسی شده ترین و شرم آورترین حالت ممکن قهرمان شده اند و زیر دهان آنها مزه کرده است کل تیمها از تبعیضی که در این سالها علیهشان اعمال شده است خسته شده اند لنگ حکومتی سوگولی است و باید با امدادهای غیبی و کمک های خوبان عالم هرساله قهرمان شود تا ساکت شوند و قداره کشی نکنند و مهمل نبافند
    • تیراختور سرور لنگ IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      آقا از اول یه جام به لنگیهای حکومتی بدهید تا عقده ها فروکش کند و دهانهای گشاد بسته شود(هرچند که باز طلبکار هستند)سپس الباقی تیمها در رقابتی برابر برای جامی پاک و سالم با هم بازی کنند و در آخر تیم شایسته تر قهرمان شود تا لنگیها در لیگ باشند بازیها را به نکبت می کشند و حق همه تیمها را میخورند سالهاست لنگیها حق همه تیمها را پایمال می کنند حتی تیمهای دسته های پایین تر در حذفی
    • حسین IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      وقتی یک نفر که پراید حلبی رو از هفت میلیون تومان به 130 میلیون تومان رسانده میاد میشه رئیس فدراسیون فوتبال و تو تمام عمرش هم حتی 10 دقیقه ورزش نکرده چیزی جز ویرانی فوتبال این مملکت رو نمیشه ازش انتظار داشت‌
    • محمد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      دوران بابا مسعود تموم شد ، برگردین به تنظیمات کارخانه
    • لنگی بیخاصیت IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      محرمی خودش جواب خودش را داد اول میگوید زورمان به الهلال نرسید بعد میگوید بچه‌ها تلاش خودشان راکردند اگرتلاش کردند چرایک شوط حوالی دروازه الهلال نزدند اصلا باشگاه چکاره است پس تا الان وابسته بودند به سلطانی فر ونوچه هایش فکر کردند همیشه باید رانت خواری کنند
    • حسین IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      واقعا خجالت آور ه چرا بااینها مصاحبه میکنید دیگه قطح رجاله این اقا غیر کارشناسی حرف زد مثل یک نوجوان ۱۰ساله احساسی حرف میزند
    • لنگی بی صفت IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      کی روش خیلی خوب بود باپرسپولیس پرادعا وسهم خواه مبارزه میکرد ایشان رحمتی به خاطر ناز کردن ازتیم ملی برای همیشه حذف کرد سرمربی تیم ملی جنم خودش را نشان بدهد ولنگیها که منت می گذارند سرتیم ملی حذف نماید اینقدر بازیکن درجه یک درکشور داریم ومربیهای خوب ازفدراسیون میخواهیم هرچه زودتر این لنگیها پر ادعا راسخت تنبیه نماید تا دیگه بی جهت به این وآن توهین ننمایند
    • ق ر IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      واقعیت همیشه تلخه مخصوصا برای افراد حسود که نتوان دیدن قهرمانی پی در پی پرسپولیس ندارد که فعلأ در راس آن رئیس فدارسیون آبی هستش و شک نکنید بلاخره این اقا رسوا میشه
    • حسین IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      آقا بازیکن خارجی بیارید..مربی کار آزموده بیارید..شما اینطور پیش برید اوضاعتون بدتر ازینا هم میشه!!تجربه اینو گفته..یکسال پرسپولیس و بجای این بازیکنان غیر حرفه ای که پول هنگفت دریافت میکنن بجا هر دو بازیکن ایرانی ی خارجی مثل موسی و اون اسمش چیه پیرا مال الهلال دوتا مهاجم خارجی بیارید الان وضع ی چیز دیگه بود..
  • استقلال کبیر IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    نمی خوایم ما قهرمان سیم باز شروع شد خخخخ
  • امیر IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    قانون مسخره عدم بکارگیری خارجیها فقط بخاطر فراری دادن استراماچونی و توقف روند رو به رشد استقلال بود که دیکته شده عوامل دولت قبل مثل سلطانیفر،ظریف و آذری جهرمی بود که دست حمایت آنها پس کله تیمت بود،البته شما حق داری خودتو به کوچه علی بزنی چون سابقتو خیلیا میدونن!همون قانون مسخره باعث بالارفتن قیمت بازیکنان دوزاری داخلی شد و وقتی مطمئن شدن استرا برنمیگرده حرفشونو پس گرفتن.درضمن درباره تیم خودت حرف بزن چون دراندازه ای نیستی که درباره استقلال حرف بزنی تا خودتو بزرگ کنی،هنوز جای پای بابا مسعود خشک نشده ماهیت تیمت معلوم شد.
  • سیدرضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    یعنی فقط با یک باخت زمینو زمان مقصر شدن جز پرسپولیس و کادر فنی . جل الخالق صدرحمت به آبیا که بعداز آخرین قهرمانیمون را تیم امیر تا دوسال همه چیزو مینداختن گردن خود امیر و یکبارهم نگفتن چرا کیروش تیم ملی استقلال درست کرده اما بازی ما تو حذفی جلوی سپاهان حتی یکروز جابجا نشد . هوادارهای استقلال ببینن که خودزنی ما تجربه شده برا قرمزاکه حتی تیم ملی رو فدای باشگاه میکنن دلال موزامبیکی
  • 7 IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    فدراسیون 50 میلیارد میده ولی دوست نداره پرسپولیس قهرمان شه:))))))
  • ... US ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
     للاتحاد السعودي لكرة القدم الثانویه.
  • /// IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    یک نکته مهمی که در زمینه خرید بازیکن خارجی وجود دارد این است که اگر به مصاحبه آقای گل محمدی حدودا دو ماه پیش دقت کرده باشید گفت که (بازیکن خارجی به غیر از بدهکاری چیزی برای پرسپولیس در چند سال اخیر نداشته و با شنیدن بازیکن و مربی خارجی تن و بدنمان می لرزد) طبق این گفته ها جناب گل محمدی مخالف بازیکن خارجی بودند اما درست زمانی که مشخص شد استقلال با گابریل پین توافق کرده و قصد دارد بازیکن خارجی بگیرد با وجود اینکه میدانستند طبق این قانون من درآوردی نمیتوانند بازیکن خارجی بگیرند اما عامدانه گفتند که بازیکن خارجی میخواهیم و فدراسیون هم اجازه نمیدهد و شروع میکنند به بهانه تراشی که علیه پرسپولیس کارشکنی میشه!!! خدا وکیلی به غیر از بشار رسن در چند سال اخیر کدام بازیکن خارجی اتان عملکرد خوبی داشته که اینقدر به این قضیه گیر داده اید؟بازیکن داخلی هم که هرچی می خواستید گرفتید،۳ بازیکن از دست دادید و به جایش ۵ بازیکن گرفتید دیگر چه میخواهید؟چطور میشود به یک باره آقای گل محمدی به فکر خرید بازیکن خارجی بیفتد؟آن هم کیروش استنلی که فصل قبل ضعیف ترین فصلش بود.
  • امیر IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    غیر مستقیم حرفشو زد مقصر وزارت ورزش هست چون بابا مسعود رفت
  • مصطفی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    اینکه اقای محرمی گفتن زور پرسپولیس به الهلال نرسید دقیقا حرف درست و حسابی بود منتها در خصوص اینکه زمین و زمان رو بخاطر اینکه فدراسیون و وزارت ورزش و یا حتی سر مربی محترم تیم ملی رو مقصر جلوه داده به بی راهه بردن هوادار و غیر تخصصی کارشناسی ست فقط به همین جمله ی اقای پیروانی سر پرست محترم تیم اکتفا میکنم که همیشه با تمام کاستی ها و مظلومیتی که دم میزندن اخرش با این جمله تمام میکردن عرایضشونو باشگاه بزرگ پرسپولیس چه در لیگ داخلی و چه لیگ قهرمانیه اسیا مدعی و خودشونو مدعی قهرمانی میدانستن باخت بد رو بخاطر بازیه صعیف تیم و بهتر بازی کردن حریف و ی سرو گردن بالاتر بودن الهلال واگذار کردن
  • #بابا مسعود IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    معلوم نیست چه اتفاقی در اردوی تیم ملی افتاد که کمال کامیابی نیا هنوز مصدوم است و نمی‌تواند برای ما بازی کند. مگه کامیابی نیا عضو تیم ملی اینا چرا این شکل هستند
    • دوچرخه سواران حقیر IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      یه کم اخبار رو دنبال کن بعد چرت وپرت بگو، کمال کامیابی نیا درتیم ملی مصدوم شد اونم چندهفته مونده به اخرفصل قبل ایران وهنوزهم مصدومیتش کامل رفع نشده، اخه چرا دوست دارید فقط وفقط یه چرت وپرتی تاپ کنید تاعقده گشایی کنید وقتی ازهیچی خبرندارید؟؟؟
  • ساوالان IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    از لحاظ فنی رودست مجتبی بازیکن نیامده.. ولی افسوس حاشیه کار خود اش را کرد
  • رسول IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    پیشکسوتان ما همگی منطق ندارن جو گیرن
  • کیسه حکومتی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    مقصرباخت پرسپولیس خادم کیسه کش به همراه باباسجادی کیسه کشا ست پرسپولیس ازبازی رسمی محروم کردن مربی هامونم گرفتن معلوم نیست تواردوی تیم ملی چه غلطی می کنن بازیکن هامون همیشه یاخسته اندیامصدوم مثل کمال که چندماه مصدوم قانون منع جذب بازیکن خارجی روهم جوری تنظیم کردن که پرسپولیس نتونه بازیکن خارجی جذب کنه این قانون فقط واسه پرسپولیس ولی چشم و درمیاریم خادم کیسه کش سجادی کیسه کش
    • هموطن IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      اگر قراره که سر بازیکن و مربی سر تیم ملی منت بذارید، بهتره که اصلا بازیکن و مربی به تیم ملی ندید. تیم ملی جای این حرفا نیست. خداییش جای کیروش تو ایران خیلی خالیه! کاری با سید مهدی رحمتی و امثالهم سر ناز کردن برای تیم ملی کرد که تا آخر عمر فراموش نکنند. درست سر باج ندادن بود که از ایران فراریش دادند. یادتون نرفته که تو استادیوم علیه سرمربی تیم ملی شعار میدادید.
  • هموطن IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    این عبارت که نمیخوان ما قهرمان بشیم خود تاییدی هست به اینکه سالهای قبل آنها خواستند که شما قهرمان بشید.
  • قهرمان ششم IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    فدراسیون فوتبال ۳ پرسپولیس صفر کاملا درسته فدراسیون به هیچ عنوان امسال با پرسپولیس همکاری نکرد.!! نه اجازه بازیکن گرفتن داد نه اجازه دادسوپر جام انجام شود که حداقل یک بازی تدارکاتی برای تیم شود!! نه لیگ را بموقع شروع کرد (دیرترین شروع لیگ تاریخ)!! و بیشمار دست انداز دیگه که برای پرسپولیس ایجاد شد!!! برای این فدراسیون واین فوتبال باید تاسف خورد که توان آوردن تماشگر برای بازی ملی را ندارد هم ندارد!!یعنی خارج از ایران کلاهشون پشم نداره تنها درمقابل خودی ها عرضه اندام میکنند!!!!
    • هموطن IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      سالهای قبل بابامسعود شخصا میرفت بازیهای لنگو تو آسیا از نزدیک ببینه، انگار ایشان به جای وزیر ورزش وزیر لنگ بود. تیم لنگو با پرواز چارتر و همه جور حمایت میفرستاد آسیا. تو همون سال استقلال با نصف تیم بدون سرمربی با چند پرواز مختلف و تیکه تیکه به آسیا رفت. چند روز بعد مجید نامجو مطلق را فرستادند بالاسر تیم. یادتون که نرفته. الان هم اتفاقی نیوفتاده فقط با تیم لنگ مثل بقیه رفتار شد. چون بابا مسعودتون رفت. البته بعد از منفور کردن تیم لنگ تو ورزش ایران. طوری که با تحقیرش جلوی الهلال نه تنها کسی ناراحت نشد بلکه همه خوشحال شدند. قبلنا اینجوری نبود. این رفتاری که شماها را امسال آزرده کرده سالهاست که در حق بقیه تیمها اعمال میشد. ولی تعصب کورکورانه جلوی دید شما را گرفته بود.
  • 2060889367 IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    وقتی به یه تیم بیش از اندازه و ظرفیتش رو بدی میشه.. پیروزی....زیاده خواهی هم عالمی داره و ظرفیت که جفتشو لنگیها ندارن
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    پرسپولیس تو لیگ قبلی فقط با گل مشکوک به آلومینیوم باخت و تو لیگ قهرمانان آسیاهم به الدحیل،الوحده و اولسان باخت یعنی کلا ۴ باخت،،شما که خدای باخت هستید اومدید برا ما کری میخونید؟عجب رویی دارید والا،،اگه شما با الهلال کنونی بازی داشتید بخدا ۷تا میخوردید،،پس هیس
    • متوهم لنگی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      خخخ اس بزرگ فقط به الهلال باخت ولی شما به همه این تیمها باختید پس چطور میگید شما به همه تیمها باختید متوهم لنگی
  • * IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    بابا دیگه پرسپولیس باخت بد جوریم باخت حالا هی گنااها به گردن دیگری نندازید
  • حسن کیانی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    از روز اول هم گفتیم که سالهاست فدراسیون فوتبال تبدیل به رانت خانه و دله دزدی و اختلاس به شیوه مدرن‌تر شده حالا اون بی شرفهای قبلی رفته اند و به ریش ملت می خندند این جدیدا آمده اند و فدارسیون فوتبال را به فاحشه خانه تبدیل کرده اند از این یارو عزیزی خادم هیچ چیزی درست نخواهد شد چون حرف زدن عادی را هم بلد نیست چه برسد به اداره فدراسیون و اجرای برنامه ها هر کسی می آید برای نداشته های مالی شان می آیند و با زدوبند و قراردادهای آنچنانی جیب مبارک دا پر میکنند و الفرار
  • Ami IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    چی شد شما که بهونه نمی‌گرفتید. شما حرفتون تو زمین میزدید.شما متوهم نبودین. اگه جای استقلال بودین چکار میکردین؟ اینهمه ظلم ب این تیم شد ولی کسی اینجور توهینی نکرد ک بگه فدراسیون 3 ما 0. اره دیگه اون فدراسیون سلطانیخر نیست که کلاس درس مدارس رو تعطیل کنه برای دیدن بازی تیمتون در فینال. بد عادت شدین. بابا لقمه گرفت گذاش دهنتون. حالا ک نیست واااای ب حالتون
  • Amirali IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    خدایی تو کل مصاحبه محرمی تنها چیزی که مشخص بود انگار ایشون کلا تو تفکر یه نوجوان ۱۳ ساله هستن و الکی مبخواند باخت تیمشونو گردن زمین کج و دیگ ان بندازن لطفا یکم تفکر خودتونو بروز کنید
  • مجید IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    حقیقت حقیقت رو گفتی، دمت گرم مجتبی زیکو!
  • علی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    همه‌ش تقصیر بابا مسعود بود که رفت
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    خب خدا رو شکر بهانه جور شد
  • / IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    آقا مژدوا ازشمابعیده
  • ناشناس IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    پرسپولیس شانس آورد ۶ تا نخوردبا خطا وگرفتن کارت زرد تونستن باخوش شانسی تحقیر نشن بهانه نیارین استادیوم کج بودو ووووواین تیم امسال اگه تو لیگ شیشم شد جایزه داره پیشنهاد میکنم مجسمه کریم باقری رو بسازن به همه تیما بدن بس کنیدبااین وزیرورزش وریئس فدراسیون که علم رو نفی و همه چی رو محصول امدادهای غیبی میدونن چندسال دیگه بردن تیم‌های عربی آرزو خواهدشد تا باشگاه ها خصوصی نشه وتیمها حرفه ای نشن آش همین است وکاسه همین.
  • {…….} IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    راست میگن امسال نمی زارن پی پی(پیروزی) قهرمان بشه چون دیگه بابا مسعود نیست که اونا رو قهرمان کنه. از همین حالا خودشون هم می‌دونم که دیگه قهرمانی در کار نیست.
  • گومیس پدر جدید لنگ IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    خب راست میگن چرا قبلا هواشونو داشتن بابا مسعود همراهشون میرفت چرا بی پدر رفتن آخی
  • مریم IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    فدراسیون لنگی تموم شد دیگه بابامسعود رفت مامان آذر رفت
  • لنگی سوز IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    اهان الان شد یادتونه استقلال شاکی میشد میگفتین زمین وزمان رو میدوزه الان هم شما حرف نزن.یادتونه دوتا وزیر براتون چی کارها نکردن کلی امکانات باجام های اسنپی چوب خدا صدا نداره حالا حالاها باید تاوان حق خوری ها وتوهین هاتون به بقیه تیم ها رو بدین بابا مسعود نبودگند زدین دیدین بدون بابامسعود هیچی نیستین حالا بذار سیستم varبیادتازه اونموقع حالتون رو میپرسم آنالیزرتون چی داشته داشته بره تیم ملی تیم لنگ۲رو تشکیل بده براتون درامد بیاره اندازه سرلک تولیگ بازیکن نبود یااندازه دماغوند دروازه بان حالا حالاها باید تاوان حق خوری هاتون رو بدین
    • متخصص چهارجانبه IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      دور برندار کیسه کش، تو همین دوره بابا مسعودتون یادتون رفت چطور به بهانه کرونا نمایی ۴۸ ساعته تیم خوب پارس جمو انداختین دسته یک یا بازم به بهونه کرونا نمایی ۴۸ ساعته بازیکن ندادین به تیم ملی؟ یا از گل های آفسایدتون و خطاهای منجر به اخراجتون جلوی همه تیم ها گرفته تا بی احترامی های که به همه تیم ها می‌کردید کسی کارتون داشت کسی چیزی گفت؟ پس برو به یاد دوران بابا محمود و بابا امیرتون فکر کن که شاید یه فصلی بیان به کمکتون
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    بابا مسعود که رفت ، VAR هم بیارن ، پرسپولیس مثل هفت هشت ده سال پیش هشتم یا دوازدهم لیگ میشه
    • متخصص چهارجانبه IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      همون طور که بابا محمود رفت و قلعه نوعی هم رفت دیگه کیسه برگشت به تنظیمات کارخونه
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    اخه مجی جون تیمی که 60ساله قهرمان اسیا نشده شخصیت قهرمانی نداره تقصیر فدراسیون چیه .به لطف همین فدراسیون چندساله قهرمان لیگ میشید .
  • پرسپولیسی 2 آتیشه IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    آقای محرمی یادتون میاد ی زمانی تیم شفر بهترین تیم ایران بود و ذوب آهن رو تو یک چهارم چطوری قلع وقم کرد اما بعدش سلطانی فر و دارودستش چه بروز اون تیم آوردن؟ یادتون میاد چطوری همه شاکله اصلی تیم رو بیرون کردن و شغر رو سر تمرین راه ندادن و استقلال بازی بعد رو باخت؟ یادتون میاد ی زمانی خیلی نزدیکی تیم استراماچونی شخصیت قهرمانی داشت و بازم سلطانی فر و آدمهاش چطور بیرونش کردن و 2ماه سر ملت رو کلاه گذاشتن هی امروز و فردا کردن و آخرش هم هیچ؟ اونوقتها ما همین حرفها رو میزدیم و شما میگفتین مگه فدراسیون و وزیر گل میزنن؟ الان چطور شده ک خودتون علت باخت رو فدراسیون میدونید؟ شماها تا بوده همه جی رو برا خودتون میخواستین. مثل قدیمی خوندن 2ستاره استقلال اما ستاره خودتون ک گشتین از اولین بازی دوستانه افتتاح تیمتون برداتون رو حساب کردین و ستاره زدین. بیاید مرد باشید و در شرایط برابر رقابت کنید
  • کاظم IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    ایشان هم مثل خیلی از مربیان داخلی دوست داشتند وی ای ار نبود تا تیم ملی شکست بخورد.شاید امیدوار بودند با این شکست اسکوچیچ اخراج می شدو دوستان ایشان شاید هم علی پروین مربی تیم ملی می گردید.این تمایل اگرچه غیرعقلایی است اما زیاد غیرطبیعی نیست.به هر حال اکثر قریب به اتفاق انسانها به دنبال منافع شخصی شان هستند.اما فکر می کنم به زبان آوردن علنی اینکه من منافع شخصی خود را بر منافع یک ملت و یک کشور ترجیح می دهم بسیار مذموم است و حاکی از سقوط بیشتر ارزشهای اخلاقی در جامعه می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی