چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
۶ |
۴
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی برای مسابقات هفته دوم و سوم لیگ برتر ۴ بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.

با توجه به اعلام اسامی ۲۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم فوتبال امید، چهار تن از بازیکنان استقلال نیز به این اردو دعوت شدند.

طبق اعلام لیست جدید بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال امید از سوی مهدی مهدوی کیا، ۴ بازیکن استقلال به نام‌های علیرضا رضایی (دروازه‌بان)، امیر حسین حسین زاده و امیر علی صادقی (هافبک) و سبحان خاقانی (مهاجم) به اردوی این تیم دعوت شدند.

با توجه به برگزاری مسابقات تیم امید در گروه B از تاریخ سوم الی نهم آبان و با توجه به برگزاری دیدارهای استقلال مقابل ذوب‌آهن و تراکتور در هفته‌های دوم و سوم، این چهار بازیکن به دلیل همراهی تیم فوتبال امید کشورمان در آن روزها در اردوی تیم فوتبال امید حضور داشته و قادر به همراهی تیم استقلال نخواهند بود. رقابتهای فوتبال تیم امید به صورت متمرکز و در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان برگزار می‌شود.

ناگفته نماند از بین این چهار بازیکن سبحان خاقانی و امیرحسین حسین زاده جزو نفراتی هستند که در دیدارهای اخیر استقلال غالباً در ترکیب ثابت برای این تیم به میدان رفته اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .. IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    بهیچ عنوان بازیکن به تیم مهدوی کیا نده.مطمئنم استقلال اگ حسین زاده رو داد وشکست خورد با مشکل مواجه میشه ودقیقا فرهاد قبر خودشو میکنه
  • فیصل IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    ای کاش این تیتری که زدین رو موقع بازی تیم ملی برای پرسپولیس الهلال هم بزدین که سه تا از بازیکناش با تیم ملی رفته بودن دوم اینکه استقلال الان سه نماینده داره و الکی حسین زاده رو تو لیست امید اضاف نکنید سوم اینکه چرا در کنار همین تیتر الان خودتون انصاف رو رعایت نمیکنید و اسمی از فولاد و مهدوی کیا و علیه بودن نمیارین؟
  • فیصل IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    اولا سه بازیکن دعوت کرده نه چهار بازیکن دوما شما اگه خیلی راست میگین پیگیر این باشید که چرا مربی استقلال به بازیکنش گفته نمیخواد بری برا تیم امید(حسین زاده) سوما و مورد مهمتر از همه ی اینها چرا تو این تیتر فقط از تیم استقلال نام بردین اما هیچ اشاره ای به تیمهای فولاد و ذوب آهن که اینا هم سه نماینده تو تیم امید دارن اشاره ای نکردین
  • امیرعلی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    اخه قحط الآم شده که مهدوی کیایی ک چیزی فوتبال حالیش نیست(بازیکنِ خوبی بودن،دلیل برمربیه خوبی بودن نیست،اونم تیم ملیِ امید)رو چه به سرمربی بودن؟بطورقطع ویقین ن تنهاهیچ نتیجه ای نمیگیره،بلکه جلوی پیشرفتِ بازیکناروهم میگیره.میگین نه؟صبرکنیدتاببینید
    • جنجال US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
      رو که نیست سنگ پای اماراته،
  • محسن IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    باز هوچیگری اینا شروع شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی