پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
۰ |
۰
یحیی از عملکرد این ۳ پرسپولیسی راضی نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با ۳ تغییر نسبت به بازی مقابل الهلال به مصاف فولاد می رود

پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، درحالی شنبه همین هفته به مصاف الهلال عربستان رفت ؛ که نمایش خوبی از قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر ندیدیم. در مورد عوامل  باخت تلخ پرسپولیس مثل تاخیر در پرواز، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و نگرفتن بازیکن خارجی ، نبودن در شرایط مسابقه رسمی و میزبانی و حضور پرشور هواداران الهلال ، زیاد صحبت شد و خیلی ها این مسائل را به همراه قدرت الهلال از عوامل اصلی شکست پرسپولیس و حذف از لیگ قهرمانان آسیا می دانند. اما این همه ماجرا نیست و بعضی از بازیکنان پرسپولیس نمایش ضعیفی در این دیدار داشتند و از فرم خوب خود به دور بودند.

مدافعان پرسپولیس اشتباهات فردی زیادی را مقابل مهاجمان زهردار الهلال مرتکب شدند و خط میانی پرسپولیس هم عملکرد خوبی نداشت و نتوانست موقعیتی برای مهاجمان ایجاد کند. پرسسپولیس در دیدار مقابل الهلال با ترکییب حامد لک، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و  عیسی آل‌کثیر به میدان رفت و با ۳ گل مغلوب شد.

حالا از اردوی پرسپولیس خبر می رسد ؛ یحیی گل محمدی تیمش را با ۳ تغییر نسبت به دیدار مقابل الهلال به مصاف فولاد می فرستند. سرمربی پرسپولیس قصد دارد مهدی شیری ، احسان پهلوان و مهدی عبدی را جایگزین نفراتی چون سیامک نعمتی ، سعید آقایی و عیسی آل کثیر کند. آن طور که شنیدیم یحیی اصلا از عملکرد نعمتی ، آقایی و آل کثیر راضی نبوده و به همین دلیل در دیدار فردا مقابل فولاد می خواهد این ۳ بازیکن را نیمکت نشین کند. با این تغییرات وحید امیری مدافع چپ ، مهدی شیری مدافع راست ، احسان پهلوان هافبک راست خواهند بود و امید عالیشاه و مهدی عبدی هم زوج مازندرانی خط حمله پرسپولیس را در بازی هفته اول لیگ برتر مقابل فولاد تشکیل خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی