نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
استقلال با دو عضو جدید در اصفهان به میدان می‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای خارجی تیم استقلال مشکلی برای همراهی این تیم در بازی هفته دوم ندارند.

در حالی که که کوین یامگا و گابریله پین بازی اول تیم استقلال مقابل هوادار را از روی سکوهای استادیوم آزادی نظاره‌گر بودند با رفع مشکل ضمانت نامه بانکی حالا قادر به همراهی تیم شان در دیدار با ذوب آهن اصفهان هستند.

مسئولان باشگاه استقلال پیش از این به دلیل عدم ارائه ضمانت نامه بانکی به سازمان لیگ قادر به دریافت کارت ورود به زمین برای کوین یامگا و گابریله پین نشده بودند اما مسئولان استقلال طی روزهای پایانی هفته جاری با دریافت ضمانت نامه بانکی و ارائه آن به کمیته مسابقات سازمان لیگ توانستند کارت ورود به مسابقات را برای این دو بازیکن خارجی دریافت کرده و حالا مشکلی برای همراهی آنها وجود نخواهد داشت. با این شرایط در اصفهان پین کنار فرهاد مجیدی می‌نشیند و در صورت تأیید کادر فنی یامگا نیز می‌تواند در لیست بازیکنان استقلال قرار بگیرد.

طبق قوانین جدید سازمان لیگ با توجه به شکایت‌های متعدد اعضای خارجی تیم‌های باشگاهی به فیفا، مقرر شد باشگاه‌ها تنها در صورتی بتوانند بازیکن خارجی جذب کنند که بابت پرداخت مطالبات آنها ضمانت نامه بانکی در اختیار سازمان لیگ قرار بدهند.

استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر و در غیاب خارجی‌های خود موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم هوادار تهران را از پیش رو بردارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    خیلی جالبه،سازمان لیگ از یه طرف میاد حدود 30میلیارد بابت بدهی های پرسپولیس میده،از یه طرف میاد جلوی کسب درآمد استقلال رو میگیره.اینه مافیایی که توی فوتبالمون هست
  • طغرل IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    مسئول تیم ملی امید خیلی واضح میگه حسین زاده رو با خودمون نبردیم چون اینجوری بازیکنای استقلال توی تیم امید میشدن 4نفر و با 4بازیکن باید بازی اون تیم لغو میشد!! خب اینم از مهدوی کیا که اینجوری داره به تیمها مخصوصا استقلال ضربه میزنه.بنظرم فرهاد مجیدی نباید زیر باز این حرف زور میرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی