مهدی مهدوی‌کیا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت که شرایط برگزاری رقابت‌های مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا ایده‌آل نیست.

مهدی مهدوی‌کیا درباره استفاده از بازیکنان تیم‌های باشگاهی مختلف در تیم فوتبال امید گفت: تلاش کردیم تعامل بسیار خوبی با باشگاه‌ها داشته باشیم. مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا در فیفادی برگزار نمی‌شود و در شروع لیگ برتر هستیم. مشکلاتی هم در این مسیر وجود داشت. با این حال تلاش کردیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تیم امید، برنامه‌های خود را پیش ببرد و باشگاه‌ها هم متضرر نشوند.

وی درخصوص دیدارهای مقدماتی امیدهای آسیا عنوان کرد: باید از هر تورنمنت و اردویی، نهایت استفاده را داشته باشیم تا تیم امید پیشرفت کند و به هدف بزرگی که داریم، نزدیک‌تر شویم. مسابقات در تاجیکستان برگزار می‌شود و شرایط، ایده‌آل نیست. قرار است روی چمن مصنوعی بازی کنیم و حریف ما هم بد نیست. آنها در چند سال گذشته روی رده پایه سرمایه‌گذاری کرده‌ و نتایج بدی نگرفته‌اند.

سرمربی تیم امید ایران که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، درخصوص کیفیت تیم امید تاجیکستان اظهار داشت: تاجیکستان در چند سال گذشته،‌ در رده‌های مختلف به جام جهانی صعود کرده و دو بار تیم‌های ما را شکست داده است. با قدرت مقابل این تیم حاضر می‌شویم و امیدوارم بازی‌های خوبی ارائه کنیم. زمان کمی داشتیم، کارمان را دیر آغاز کردیم و بسیاری از بازیکنان را در زمان کمی در اختیار داشتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی