حمله تند پرسپولیسی‌ها به صدری/ واکنش به جذب بازیکن اروپایی توسط استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند اگر باشگاه گزینه‌های خارجی مد نظر یحیی گل محمدی را جذب نکند، آنها با این وضعیت شرایط خوبی در لیگ برتر نخواهند داشت.

پرسپولیس روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و این باشگاه غرق در مشکلات مالی و مدیریتی است. همین مشکلات باعث شد پرسپولیس نتواند به خوبی خودش را برای دیدار حساس مقابل الهلال آماده کند تا در این دیدار شکست سختی بخورد. اتفاقی که باعث عصبانیت هواداران پرسپولیس شده است.

آنها معتقدند جدا از مسائل فنی، باخت پرسپولیس به الهلال دلایل دیگری هم داشته که به مدیریت ضعیف باشگاه برمی‌گردد. آخرین نمونه از شاهکار مدیریتی پرسپولیس به موضوع سفر کاروان این تیم به عربستان برمی‌گردد جایی که پرسپولیسی‌ها مجبور شدند با ۲۴ ساعت تاخیر راهی این کشور شوند.

بعد از این اتفاق مدیران پرسپولیس با انتقاد از طرف‌های عربستانی مشکلات به وجود آمده را ناشی از کم کاری آنها عنوان کردند، اما ساعاتی بعد مشخص شد که تقاضای دیرهنگام پرسپولیسی‌ها مانع از پرواز آنها در موعد مقرر به عربستان شده است.

هواداران پرسپولیس بعد از آگاهی از مقصر بودن مدیران باشگاه، انتقاد تندی را نسبت به بی برنامه‌ بودن مدیران پرسپولیس انجام داده‌اند و از سران باشگاه خواستند تا پاسخگوی کم‌کاری خود در ارسال مدارک برای سفر به عربستان باشند.

از سوی دیگر جذب بازیکن با سابقه حضور در تیم‌های اروپایی توسط باشگاه استقلال، هواداران پرسپولیس را بسیار خشمگین کرده است. هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند علیرغم درآمدزایی بیشتر و کسب عناوین بیشتر توسط این باشگاه نسبت به رقیب دیرنه خود چرا مدیران پرسپولیس نتوانستند تا به الان گزینه‌های خارجی مد نظر یحیی گل محمدی را جذب کنند و آنها با این وضعیت شرایط خوبی در لیگ برتر نخواهند داشت.

در کنار این مسائل پرداخت نشدن طلب کالدرون و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه و همچنین مشخص نبودن اسپانسر باشگاه، مسائلی است که باعث شد هواداران پرسپولیس به شدت علیه صدری موضع بگیرند.

آنها معتقدند سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس فقط وعده و وعید می‌دهد و به فکر فعالیت در فضای مجازی است.

پرسپولیسی‌ها معتقدند با لایو گذاشتن و انتشار پست و استوری نمی‌شود باشگاهی مثل پرسپولیس را اداره کرد. آنها همچنین خطاب به صدری گفتند فردی را می‌خواهند که در عمل کار کند و مشکلات پرسپولیس را به حداقل برساند و  مدیر مجازی نمی‌خواهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    اصلا هم تابلو نیستی آقای کاوه علی اسماعیلی
  • قهرمان ششم IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    پرسپولیس محبوب است .شکست هم قسمتی از فوتبال است انتظار همشه پیروزی نمیشه داشت.پرسپولیس تیم منسجمی است از شکستها پل پیروزی میسازد .سعی نکنید هواداران فهیم این باشگاه را تحریک نابجا کنید .باشگاه نیاز به آرامش دارد تا به بهترین نحو تیم را ریکاوری کند وبرای اهداف آینده برنامه ریزی کند.هواداران هم با القاء آرامش باید به تیم محبوبشان کمک کنند.
  • علی US ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    ارتش سرخ آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی