نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| مردم هم علیه سازمان لیگ فوتبال/ تبلیغات محطیلی ترند اول توئیتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخواست باشگاه‌ها از سازمان لیگ برای واگذاری تبلیغات محیطی، تبدیل به ترند اول توئیتر فارسی شده است.

خبرورزشی - طی روزهای اخیر بحث درخواست باشگاه استقلال از سازمان لیگ برای گرفتن تبلیغات محیطی لیگ برتر به سوژه اصلی رسانه‌های جمعی تبدیل شده است.

بعد از این ماجرا، تعدادی از باشگاه ها هم خواستار تبلیغات محیطی برای خود شدند و این موضوع در صفحات مجازی هم بازتاب گسترده‌ای پیدا کرده است.

حالا با گذشت چند روز از این اتفاقات، «تبلیغات محیطی حق ماست» به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شده و حمایت مردمی گسترده‌ای را کسب کرده است.

ناتوانی سازمان لیگ در جذب تبلیغات محیطی و ضرر میلیاردی و هنگفت باشگاه های لیگ برتری باعث شده تا مطالبه‌ای جدی در این باره ایجاد شود و مردم نیز خواستار واگذاری این موضوع به باشگاه ها شوند.

عکس| مردم هم علیه سازمان لیگ فوتبال/ تبلیغات محطیلی ترند اول توئیتر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجي اصيل IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    جالبه كه تاوان بي عرضگي و عدم توانايي امثال آقاي درودگر رو باشگاه استقلال بايد پرداخت كنه!! هر كجاي دنيا بشنون مسئول بازاريابي سازمان ليگ نتونسته قرارداد محيطي ببنده و به كارگزار يه باشگاه كه يكي از موارد قراردادش تبليغات محيطي هست، پيشنهاد ميده بجاي باشگاه استقلال با خود سازمان ليگ قرارداد ببنده، به بي در و پيكر بودن سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال ميخندن!!! آقاي آجرلو نبايد كوتاه بياد از حق باشگاه و آقاي درودگر اگر توانايي و عرضه ندارن بهتره خودشون استعفا بدن تا يكي كه ميتونه بياد جاي ايشون!!! از اون جالبتر اينكه آقاي درودگر علناً‌با اين كارش فرياد ميزنه كه جاش اونجا نيست و حق ديگر مديران توانمند رو خورده و فقط دنبال حق و حقوق و منافعه خودشه!!! بخدا خنده داره اين مسائل نميدونم چجوري يكي مثل درودگر روش ميشه اين حرفهارو بزنه! خوشبختانه توي تلويزيون هم زدن و نميتونن انكار كنن كه اينجوري نگفتن!! آقاي عزيزي خادم اين مدلي ميخواستين فوتبال رو ارتقا بدين؟با قشنگ حرف زدن و تغيير لهجتون كه مثلا بگين شما خيلي خارجي هستين كاري درست نميشه و اينجوري اون خارج،سر از افغانستان درمياره!! استاد حواستون ني

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی