حمله تند یک استقلالی؛ نمی‌خواهم زالوها به پسرم بچسبند/ می‌دانم حذفم می‌کنند اما .../ مربیان میوه تره‌باری به لیگ ما وارد شده‌اند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم رایکا می‌گوید آینده خوبی را برای فوتبال ایران نمی‌بیند.

پیروز قربانی سرمربی تیم رایکا بابل در نشست خبری پس از بازی با ماشین درباره این بازی اظهار داشت: متاسفانه دو سه دسته مربی به فوتبال ایران اضافه شده‌اند که مربی پولی هستند که اسپانسر و پول می‌آورند. مربیان میوه تره‌باری که به جای اینکه رو فن خودشان کار کنند روی گلویشان و داد زدنشان کار می‌کنند و می‌توانند امتیاز بگیرند. این سبک و این نسل از مربی باید حذف بشود و فوتبال ایران به سمت فوتبال روز دنیا برود. من ندیدم در فوتبال دنیا بگویند گواردیولا اسپانسر آورده یا بازیکنانی که آمده‌اند که می‌خواهند با پول فوتبالیست شوند.

او ادامه داد: متاسفانه آینده خوبی را برای فوتبال ایران نمی‌بینم و امیدوارم یک جایی بتوانیم این را درست کنیم. من به عنوان یک مربی جوان هدفم این است که فوتبال پاک شود و اگر پیروز قربانی مشکلی دارد و از لحاظ فنی در سطح مربیگری در لیگ یک نیست باید در خانه اش بشیند نه اینکه با توسل به بقیه و نمایندگان مجلس و دیدن آدم‌های سیاسی تیم بگیرد و یا اینکه ۱۰ تا دلال داشته باشد و تیم بگیرد. این فوتبال به بیراهه می‌رود و این باید درست بشود. حتی اگر حذفم کنید تا روزی که باشم این حرف ها را می‌زنم. فوتبال باید پاک شود و این کار را بخاطر پسرم انجام می‌دهم که وقتی فردا وارد فوتبال شد چهارتا زالو به او نچسبند. این کار را انجام می‌دهم، می‌دانم منجر به حذفم از فوتبال می‌شود ولی این کار را تا آخر انجام می‌دهم.

او درباره شرط بندی و دیگر مسائل در فوتبال ادامه داد: باید درست شود. فساد در فوتبال از داخل ما شکل می‌گیرد. اگر پیروز قربانی به جایی وابسته است که این وابستگی ایجاد فساد می‌کند باید با او برخورد شود. هیچ کسی هم غیر از خود ما فوتبالی ها نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. می‌گوییم نهاد بالادستی اما اصلا به آن نهادها ربطی ندارد. خود ما باید از درون خودمان شروع کنیم به سالم و پاک کار کردن و این می‌تواند به همه افراد تسری پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا سادات IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    درود برشما آقای پیروز قربانی حرف دل همه فوتبال دوستان را زدید
  • حسن IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    احسنت به قربانی. مربی منصف و مودبی که جاش توی باشگاهی که براش زحمت کشیده خالیه. فوتبال ما با مربیانی مثل گل محمدی، نویدکیا و قربانی پاک خواهد شد. به این مربیان باید بها داد.
  • Liverpolis IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    تنها استقلالی منطقی ک دیدم شمایی آقا فیروز. دمت گرم حق گفتی
  • سعید IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    خوبه دوکلاس درس خوندی صاحب سبک شدی،خیربایدبه موقع درس میخوندی خودت باپول مدرک تحصیلی دانشگاه آزادگرفتی،توکه پارسال گفتی پرسپولیس فنی ترین تیمه،همین قدردانش داشتی،چون دشمن کادراستقلال بودی تووامسال تو۶ساله آب درآسیاب حربف میریزید باحمایت تووامثال توجام گرفتن چرااستقلال که تنهاتیم صعودکرده ازگروه مرگ بودنگفتی فنی ترین تیم ایران چون دانش وفن به قول خودت باپول بدست نمیاد،مراقب حرفات باش من هم به موقع درس خوندم هم بهترین دانشگاه دولتی هم سوادم کافیه چیزی بهت میگم که فنی ترین فردی باشی که بافوتبال ومربیگری خداحافظی کرده
  • علی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    (به عنوان یک استقلالی):چرا این بشر اینقدر از خودش متشکره و فکر میکنه همه چیز میفهمه و از همه دنیا سالم تر و پاکتره
  • نصرالا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    تنها استقلالی که بی طرف حرف میزند دمت گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی