نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
۰ |
۴
برگزاری دو اردوی تیم امید در قطر و اروپا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رییس فدراسیون فوتبال دیشب در تماسی پیگیر آخرین وضعیت تیم امید در دوشنبه شد.

شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، دیشب در تماسی تلفنی با اردوی تیم امید، پیگیر آخرین وضعیت تیم ملی زیر۲۳ سال در دوشنبه شد.

عزیزی خادم با اشاره به اینکه تیم امید در حال حاضر آینده فوتبال ملی در سالهای آینده است بر لزوم برگزاری اردوهای داخلی و خارجی منظم تاکید کرد و خبر از هماهنگی با کمیته ملی المپیک برای آماده سازی هر چه بهتر تیم امید برای شرکت در رقابتهای بازیهای آسیایی هانگژوی چین ۲۰۲۲ شد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد که با توجه به پیشنهاد خوب مهدی مهدوی کیا مبنی بر برگزاری رقابتها و اردوهای تیم امید در روزهای فیفا، از مذاکرات با ای اف سی در این باره خبر داد و گفت پیشنهاد مهدوی کیا می تواند به همه تیم های امید کشورهای دیگر هم کمک کند.

عزیزی خادم در پایان گفت که فدراسیون فوتبال پس از پایان رقابتهای مقدماتی در تاجیکستان به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه برای تیم امید در قطر با حضورتیمهای امید کره جنوبی و قطر است و همچنین یک اردوی اروپایی هم برای تیم امید قرار است تا پیش از رقابتهای نهایی در ازبکستان که خردادماه سال آینده برگزار می شود، ترتیب داده شود تا این تیم با آمادگی بیشتری پا به رقابتهای نهایی زیر۲۳ سال در ازبکستان و بازیهای آسیایی هانگژو بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی