نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پیغام صریح یحیی به وزیر ورزش/ بازیکنانمان از تیم ملی آماده برنگشتند/ حضور باقری در تیم ملی به خودش مربوط است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از وزیر ورزش و جوانان خواست که به بلاتکلیفی این تیم در عرصه مدیریت پایان دهد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل نساجی گفت: خوشحالم که اولین کنفرانس مطبوعاتی را به عنوان میزبان برگزار و در لیگ جدید برای نخستین بار میزبانی می‌کنیم. خیلی دوست داشتیم این بازی‌ها با حضور هواداران آغاز می‌شد، مخصوصا هواداران پرسپولیس که همیشه گرما بخش مسابقات بوده‌اند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم زودتر مشکلات برطرف شود تا بتوانیم مثل دیگر کشورها با حضور تماشاگران رقابت‌ها را برگزار کنیم. این اتفاق می‌توانست زودتر رخ دهد اما با تصمیم‌گیری‌های اشتباه خودمان باعث شدیم این اتفاق رقم بخورد.

گل‌محمدی تأکید کرد: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. به همه مسابقات به عنوان فینال نگاه می‌کنیم. این دومین فینال ماست و نساجی هم تیم خوبی نشان داده که انسجام بالایی دارد. برای این تیم زحمات زیادی کشیده شده است.

وی گفت: انجام یک بازی خوب و گرفتن سه امتیاز یک اصل برای ماست. چند مصدوم داریم ولی بقیه بچه‌ها آماده انجام یک بازی خوب هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی قبلی مقابل فولاد گفت: بازی در عربستان برای ما خیلی سنگین بود و با نتیجه‌ای که رقم خورد از لحاظ روحی و روانی به هم ریختیم. اتفاقاتی رخ داد که نمی‌خواهم راجع به آنها صحبت کنم. برابر فولاد در نیمه دوم خوب کار کردیم و باید این نوع بازی را از ابتدا در دیگر مسابقات انجام دهیم. قطعا بازی هجومی را از تیم ما خواهید دید.

گل‌محمدی درباره اظهارات ساکت الهامی سرمربی نساجی درباره توانایی او و اینکه پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، تصریح کرد: ایشان به من لطف داشته است. با توجه به ثبات خوبی که پرسپولیس در چند سال اخیر داشته، هر سال می‌توانیم خود را به عنوان شانس قهرمانی معرفی کنیم. شخصیت خوبی بین بازیکنان داریم و همیشه می‌توانیم به عنوان مدعی مطرح باشیم. الهامی با توجه به شرایط، تیم خوبی ساخته و فکر می‌کنم فردا بازی خوبی خواهیم دید.

وی درباره عدم انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس گفت: بلاتکلیفی در شأن باشگاهی مثل پرسپولیس نیست. این خوب نیست که مدیرعامل پرهوادارترین تیم آسیا مشخص نباشد. از وزیر ورزش درخواست داریم که پرسپولیس را از بلاتکلیفی خارج کند. آقای صدری از روزی که آمده خیلی کمک کرده است. او در این شرایط واقعا تنهاست و با این شرایط اداره باشگاه خیلی سخت است. امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که به نفع باشگاه باشد. خواسته زیادی نیست و فقط باید چارت سازمانی باشگاه مشخص شود.

گل‌محمدی درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و اینکه آیا با کاوه رضایی مذاکراتی صورت گرفته است، عنوان کرد: هر وقت پنجره باز شد چند گزینه داریم ولی هنوز خبری نیست. شرایطی که برای جذب بازیکن خارجی گذاشته‌اند سخت است. تیمی که می‌خواهد در آسیا مدعی شود به بازیکنان باکیفیت و «کار در بیار» نیاز دارد. همه تیم ستاره هستند ولی جذب بازیکن خارجی باکیفیت می‌تواند به تیم کمک کند. پیگیر هستم و چند بار برای باز شدن پنجره با آقای صدری صحبت کرده‌ام. اگر مهلت نقل و انتقالات تمام شود باید به دنبال بازیکن آزاد باشیم. امیدوارم بتوانیم با باز شدن پنجره روی گزینه‌های‌مان فکر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حواشی بعد از بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان و اظهارات مدیران دو تیم، گفت: روی صحبت ما با سپاهانی‌ها نبود و با مسئولان برگزار کننده مسابقات است. شرایط در مسجدسلیمان واقعا سخت است. هر وقت آنجا بازی داریم از یک هفته قبل برنامه‌ریزی می‌کنیم که چطور به این شهر برسیم. اینکه دو بازی لیگ در یک روز، یکی برگزار نمی‌شود و ورزشگاه دیگری عوض می‌شود، حساسیت‌هایی را به وجود می‌آورد. نسبت به لیگ‌های عربی و حتی شرق آسیا لیگ با کیفیتی داریم و داشتن برنامه‌ریزی و تشکیلات خوب می‌تواند به کیفیت بهتر لیگ کمک کند. این درخواست زیادی نیست و همه دوست دارند در شرایط برابری مقابل حریفان قرار بگیرند. صحبت ما این است و امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور کریم باقری در تیم ملی خاطرنشان کرد: دوست داریم بین تیم ملی و پرسپولیس تعامل باشد. این همیشه خواسته من بوده و همیشه بیشترین کمک را پرسپولیس به تیم ملی کرده است. انتظار تعامل بیشتری داشتم. تنها نماینده ایران در آسیا بودیم ولی هیچ تعاملی صورت نگرفت و حتی بازیکنانی که دادیم خیلی آماده برنگشتند. یکی خسته آمد و دو نفر دیگر هم در شرایط بازی نبودند. همیشه گفته‌ایم اولویت تیم ملی است و حضور باقری و خانبان هم به خودشان مربوط است و تصمیم‌گیری را به آنها سپردیم اما دوست داریم تعامل دوطرفه باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرل IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    خب هوچیگری شروع شد
    • محسن IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      هوادار هوچی کیسه امروز رفتن دم در وزارت شعار میدادن سجادی باغیرط حمایت همین معلوم میکنه کی هوچیه
  • شاهکار IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    شان پرسپولیس اینه که مثلا وقتی 3هیچ عقبن،دروازه بان ستارشون!!وقت تلف کنه.چی کم دارید که شروع کردید به ناله؟پول که بدون اسپانسر از اسمون افتاد توی جیبتون،هر بازیکنی هم خاستی گرفتی،مشکلتون چیه دقیقا؟اسپانسر هم که خودتون مزایده گذاشتید هفته دیگه مشخص میشه.مشکل اینا نیست،مشکل اینه که استقلال داره خوب کار میکنه و مثل سالهای قبل مشکل مدیریتی نداره و اینا از داشتن یه رقیب میترسن.مشکل اینه که همه چهره واقعیه گلممد دلال رو دیدن.
    • محسن IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      یعنی انقدر نفهمی که مشکل پرسپولیس را نفهمیدی بچه کوچولو نصف این مشکل را تیم تو داشت الان جلوی وزارت ورزش داشتید شعار میدادید
    • چندسال زیر مای IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      شاهکار ۲ هفته از لیگ رفته انقدر بیجنبه نباش تیم تو نهایت امسال از کمک نایب قهرمانی به مقام نایب قهرمانی برسه خیلی زوده برای این حرفا تیم تو مشکل مدیریت داره منتها الان مشکل تیمت اتیش زیر خاکستر یاد بگیر زود حرفی نزنی که پس فردا اگه خواستی وزیر و وکیل را مقصر کنی حرف خودت را خراب کنی باشه عموی حالا هم برو سجادی را تشویق کن چون وزیر ۱ ماه یا دوماه میتونه جو تیمت را ساکت نگه داره اخرش شما همون کسای هستید که بابت سهم خواهی تیمتون را نابود میکنید
    • حمید IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      حالا کی گفته استقلال رقیب پرسپولیس امسال دو تیم سپاهان پرسپولیس واسه قهرمانی میجنگن هفته اول به زور هوادار یک صفر بردین با پنالتی مشکوک این هفته هم برای ذوب یه پنالتی نگرفتن وگرنه با ذوب آهن هم یک یک میشدین
    • امیر علی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      ما چند ساله ی رقیب عالی به نام سپاهان داریم !
    • طغرل IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      جناب محسن میشه مشکلات تیمتونو بگی؟شما خودتون هم نمیدونید چه مشکلی دارید؟
    • محسن IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      ایکیوسان نداشتن هیت مدیره و مدیرعامل تو فصل نقل انتقالات شما هرسال تو فصل نقل انتقالات مدیریتتون سرجاش بوده و براتون کلی خرج میکرده دوم انتخاب صدری به عنوان سرپرست باشگاه ولی مشکل اینجاس که صدری حق امضا و تفاهم با اسپانسر نداره تو این چتدسال تیمت همچین مشکلی داشته عموی
  • ساوالان IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    وزیر گفته موضوع پرسپولیس برای من مهم نیست. خود اش گفت . محوریت ورزش همگانی . که استقلال هم جزی از ان هست.. بعد مدتی یک فرد سیاسی حاشیه دار مدیر عامل می شود.. هواپیمای اختصاصی..دانشگاه.. ورزشگاه..وووووو و رقیب هم جین جین بهترین بازیکن را می خرد این مورد چقدر اشناست. 8سال پیش هم همین اتفاق افتاد . با رویانیان!!!!!!!! استقلال 20تا بازیکن طراز اول گرفت . نکونام را رایگان از اسپانیا اورد!!!!!!!!!! پرسپولیس هم فرودگاه می ساخت برای نشستن هواپیما سرخ!!!!!!!! دوبله بغل چوبله بود.. عین اون تراژدی را نسخه کردند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • طغرل IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      خب شما که انقدر دقیق 8سال پیش رو یادته،چطور درباره پنج سال گذشته چیزی نمیگی که کل وزارت ورزش و وزارت ارتباطات و وزارت خارجه، همه جوره همه کار برای شما کردن و از اینطرف هم همه جوره استقلال رو کوبیدن تا شما رقیب نداشته باشید و راحت جام بگیرید؟اینارو بگو.درضمن میشه بگی الان مشکل شما چیه؟تیمتون چی میخاسته که بهش ندادن؟بدون اسپانسر و فروش بازیکن،30میلیارد بهتون دادن.میشه شما بگی این مول از کجا اومد؟دوره هوچیگری تمومه.
    • ستاره حلبی TR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      آره! جداً این مورد چقدر آشناست. یاد اونروزها بخیر که عمو مسعودپشتیبانی میکرد.از خرید داور تا هواپیمای چارتر ......
  • اسنپ کاپ IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    حالا ببینید ما 5 سال با سلطانی فر چی کشیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mehdirabiyi IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    این روزا هر سایت و مرجع خبری فوتبالی رو که میبینیم پر شده از شکایت و گله گذاری و ادعای حق خوری پرسپولیسیا. دیگه فقط سید جلال نیست که چه ببرن چه ببازن لاجرم دم از دستای پشت پرده علیه پرسپولیس میزنه. از بازیکن تا مربی و همه شون فقط بی منطق و چشم بسته دارن شکایت میکنن. البته بماند که شکایت اصلیشونو باید به مدیرعامال موقتشون جناب صدری ببرن که به جای همراستا شدن با سایر تیمها در احقاق حقوق حقه باشگاههای فوتبال کشور از ظلم نهادهای بالادستی ،برای خوش خدمتی و بله قربان گویان فقط در حال تشکر از فدراسیون و وزارت و سازمان لیگ و زمین و اسمان و کهکشان راه شیریه. حالا یاد اون حرف دوستان میفتیم که مگه وزیر گل میزنه تو زمین؟؟؟!!! هنوز 1 ماه هم از بروز و احساس اولین مشکلات مدیریتی و سازمانی و غیر فوتبالی که سالها استقلال ازش رنج برد، برای دوستان نگذشته و دوستان اینجوری به تکاپو افتادن. شاید الان یک درصد از مصیبتهای 5 ساله استقلال و خصوصا فرهاد مجیدی رو دارن درک میکنن و اینجوری اشفته شدن.واقعا فرهاد با امثال مددی و جناب مسعود چند سال پیر شد؟ و نهایتا یه سوال مهم : واقعا وزیر هم گل میزنه!!!!؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    دم اق یحیی گرم . در جواب دوستانی که بالا نظر دادند باید بگم که اقا یحیی هیچ حرف نا مربوطی نزده و صرفا راجع به تیم خودش صحبت کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی