نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
اولین واکنش فدراسیون بوکس به پناهندگی بوکسور تیم ملی/ نمی‌توانیم با او حرف بزنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمیدرضا قبایی زاده، دبیر فدراسیون بوکس، فدراسیون را از تصمیم امید احمدی صفا بی اطلاع می داند.

امید احمدی صفا بوکسور مطرح تیم ملی که با اجازه کادر فنی به جای حضور در مسابقات جهانی بوکس به مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو اعزام شد، حالا با شکست رقبا و رسیدن به فینال بدون هماهنگی با کادر فنی محل مسابقات را ترک کرده و به آلمان رفته است.

این در حالی است که حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس جواب تلفنش را نمی دهد و حمیدرضا قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس هم، فدراسیون را از این تصمیم احمدی صفا بی اطلاع می داند.

قبایی زاده درباره خبر پناهندگی احمدی صفا می‌گوید: متاسفانه چند ماهی است که او در اردوهای تیم ملی بوکس حضور ندارد و به تیم ملی کیک بوکسینگ واکو رفته بود. او ۳ ماه است که هیچ ارتباطی با فدراسیون بوکس ندارد و ما کاملا از او بی‌خبر بوده‌ایم. حالا هم دلیل این تصمیمش را نمی دانیم.

به گفته او مسئولان فدراسیون هیچ گونه دسترسی به او ندارند: خودمان تازه از طریق سایت‌ها و خبرگزاری‌ها متوجه این خبر شدیم و نتوانسته‌ایم با او صحبت کنیم.

دبیر فدراسیون خبر پناهندگی او را تایید نمی کند: هنوز خبر موثقی از احمدی صفا ندارم و نمی توانم پناهندگی او را تایید کنم.

به گفته قبایی زاده دلیل عدم جوابگویی حسین ثوری رئیس فدراسیون ابتلای او به کروناست: جواب ندادن حسین ثوری ربطی به ماجرای احمدی صفا ندارد زیرا متاسفانه او  درگیر کرونا شده است. خداراشکر حالش وخیم نیست و داخل خانه در قرنطینه به سر می برد.

این در حالی است که احمدی صفا در گفتگو با دویچه وله پناهنده شدنش به آلمان را تایید کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غریب اشنا ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    باسلام ماعادت داریم تمام دنیا قبول کرد و تایید کردن او پناهنده شده تازه درایران باز هم میگویند فکر نکنم دروغ است
  • علی ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    "به گفته قبایی زاده دلیل عدم جوابگویی حسین ثوری رئیس فدراسیون ابتلای او به کروناست: جواب ندادن حسین ثوری ربطی به ماجرای احمدی صفا ندارد زیرا متاسفانه او درگیر کرونا شده است. خداراشکر حالش وخیم نیست و داخل خانه در قرنطینه به سر می برد" اگه تو خونه است و حالش وخیم نیست یعنی اینکه می تونه تلفنشو جواب بده چون مشغله ای هم نداره پس یعنی مایل نیست تلفنشو جواب بده!
  • علی ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    ب چ امیدی ملت باید زندگی کنن ما زندگی نمیکنیم فقط زنده ایم وقتی ک مرد قهرمان جهان توی خونه 50 متری مستاجره ب چ آمدی. فرار مغز ها از ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی