نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
 خط قرمز ادووکات روی نام بازیکن سابق استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیک ادووکات سرمربی تیم ملی عراق تصمیم گرفت تا همام طارق و علی عدنان را از تیم ملی این کشور کنار بگذارد.

زمان زیادی تا آغاز اردوی تیم های ملی کشورهای مختلف برای از سرگیری مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی نمانده است. حالا از تیم ملی عراق خبر می رسد که سرمربی آنها تصمیم گرفته است تا روی نام ۲ ستاره خود خط قرمز بکشد. علی عدنان و همام طارق بازیکنانی هستند که از تیم کنار گذاشته شده اند.

یک منب نزدیک به تیم عراق در گفتگو با وب سایت کوووة گفت: سرمربی هلندی تصمیم گرفت علی عدنان را به دلیل اینکه از زمان پایان قراردادش با ونکوور کانادا به هیچ تیمی نپیوسته است را کنار بگذارد، در حالی که همام طارق اخیراً به تیم الاهلی لیبی پیوسته است.

وی با اشاره به اینکه ادووکات روی بازیکنان آماده تمرکز دارد که در فضای رقابتی با باشگاه های خود حضور دارند، افزود: به همین دلیل سرمربی تیم ملی مجبور شد علی عدنان و همام طارق را به دلیل عدم آمادگی آنها کنار بگذارد.

این منبع اشاره کرد که در لیست بعدی سرمربی هلندی دو یا چند بازیکن از تیم المپیک که در حال حاضر مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا را در بحرین برگزار می کنند حضور خواهد داشت، زیرا این افراد باعث تحسین دیک ادووکات شده اند.

تیم ملی عراق در دو دیدار بعدی خود به مصاف سوریه و کره جنوبی خواهد رفت. این دیدارها ۲۰ و ۲۵ آبان ماه و در قطر برگزار می شود. فدراسیون فوتبال عراق موفق شد مجوز حضور درصدی از تماشاگران را در این ۲ بازی به دست بیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی