۵۹
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

یک رسانه روسی در گزارشی مدعی شد ستاره تیم ملی ایران در کازان دچار حواشی شده است.

خبرورزشی - سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه در ادعایی جنجالی عنوان کرد سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران دچار دردسر بزرگی شده است.

طبق ادعای این رسانه مطرح روسی ستاره تیم ملی ایران گرفتار مسائلی در شهر کازان در زندگی شخصی خود شده که در صورت اثبات این حاشیه‌سازی، آزمون دچار دردسر بزرگی خواهد شد.

این رسانه روس یکی از دلایل مهم تصمیم ستاره ایرانی برای ترک تیم زنیت را این حاشیه‌های دردسرساز عنوان کرد.

رسانه روسی جزییات این حواشی را منتشر کرده که از انتشار آن به دلیل ثابت نشدن موضوع خودداری می کنیم اما در صورت اثبات آن مهاجم کشورمان دچار دردسر بزرگی می‌شود.

عکس| دردسر بزرگ برای سردار آزمون در روسیه/ زندگی شخصی ستاره تیم ملی وارد حاشیه شد؟

جزئیات اتهام سایت روسی به سردار آزمون؛ اخاذی یا نفقه دختر روس؟

سردار آزمون با دردسر بسیار بزرگی روبرو شده که احتمالا پای او را به دادگاه خواهد کشید.

سردار آزمون که تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ با زنیت قرارداد دارد، می خواهد هر چه سریع تر این تیم را به مقصد تیمی در لیگ های مطرح اروپا ترک کند اما یک سایت روسی که امروز اتهاماتی را به این لژیونر وارد کرده، مدعی است این تصمیم، صرفا بنا به دلایل فوتبالی نیست.

طرفداری نوشت: صبح امروز یک سایت روس، اتهامی را درباره سردار آزمون مطرح کرد که تمام رسانه های ورزشی ایران را در شوک فرو برد. برخی رسانه ها ترجیح دادند فقط تصویری از تیتر مطلب ولادیسلاو زیماگولوف، نویسنده گزارش عجیب سایت اسپورت اکسپرس روسیه را منتشر کنند و از بیان جزئیات خبر بپرهیزند. هنوز مشخص نیست این گزارش چه میزان صحت داشته باشد. حتی ممکن است ماجرا به یک اخاذی مربوط شود.

در نگاه اول این گونه به نظر می رسد دختری در کازان قصد دارد از سردار آزمون مبلغی معادل ۷۵۰ هزار یورو به بهانه نفقه، دریافت کند. امیدواریم آنچه این سایت روس از زبان یک وکیل علیه سردار آزمون مطرح کرده، صرفا اتهاماتی کذب و به قصد باج خواهی باشد و لژیونر سرشناس فوتبال ایران، از این پرونده به سلامت بیرون بیاید.

اسپورت اکسپرس روسیه نوشت:

یکی از دلایل اصلی که سردار آزمون می خواهد از روسیه برود، فاصله گرفتن از ماجرای رسوایی مربوط به حضانت فرزند است. طبق گزارش این سایت روسی، دختری به نام آلیا در شهر کازان در ماه می (اردیبهشت) دختری به دنیا آورد که مدعی است پدر این بچه سردار آزمون است اما مهاجم تیم ملی ایران چنین چیزی را نمی پذیرد. مادر بچه دادخواستی علیه سردار آزمون تنظیم کرده تا بتواند از او نفقه بگیرد. سردار آزمون با وجود فرستادن ماهانه ۱۲ هزار روبل (این مبلغ که خرج زندگی یک ماه یک بچه است) برای مادر بچه، مسئولیت فرزند متولد شده را نمی پذیرد. آلیا با استخدام وکلا در تلاش است تا سردار آزمون با پذیرفتن مسئولیت بچه، بتواند یک نفقه قابل توجه که معادل ۲۵% دستمزد این مهاجم ایرانی است را دریافت کند. سردار آزمون در زنیت سالیانه ۳ میلیون یورو دریافت می کند و آلیا می خواهد ۷۵۰ هزار یورو از آزمون بگیرد. 

هویت مادر فرزند مخفی است

هویت این دختر مخفی است و فقط مشخص است او در کازان زندگی می کند و در ماه می، یک دختر به دنیا آورده است. به خاطر جلوگیری از توجهات و نفرت پراکنی ها، این دختر که نامش آلیاست تصمیم گرفته اطلاعات خصوصی اش را مخفی کند.

فقط آندری دیمیترف، وکیل او حاضر است به صورت عمومی درباره پرونده آزمون صحبت کند: آلیا نمی خواهد هویتش فاش شود و توجهات را جلب کند. او اکنون یک بچه پنج ماهه دارد و با نگهداری از او، وقتی برای جلب توجه ندارد. شاید پس از دادگاه، او هویتش را فاش کند. موکل من در کازان زندگی می کند. از سال ۲۰۱۹، آنها در رابطه بوده اند و مکاتباتی موجود است که این مسئله را تایید می کند. 

 یکی از منابع نزدیک به سردار آزمون نیز این مسئله را تایید کرده است: او شریک عاطفی داشت و درباره اش نگران بود. احتمالا او رنج عشق را تحمل می کرد. 

این احتمال وجود دارد که سردار آزمون قبل از انتقالش به زنیت در ژانویه ۲۰۱۹ با این دختر ملاقات کرده و رابطه آنها تا بهار ۲۰۲۱ ادامه داشته است. این زوج معمولا از طریق اینستاگرام و واتس اپ با یکدیگر در ارتباط بودند.  

چرا سردار آزمون رابطه اش را مخفی نگه می داشت؟

سردار آزمون وقتی در کازان بود، رابطه ای داشت که معمولا آن را مخفی می کرد. این مهاجم ایرانی هیچ گاه به صورت عمومی همراه با دختران دیده نشده بود و با زنانی غیر از اعضای خانواده اش در شبکه های اجتماعی عکسی منتشر نمی کرد. این مسئله به خاطر شرایط کشور ایران است که در آن رابطه خارج از ازدواج، غیرقانونی و خلاف شرع تلقی می شود. آزمون احتمالا محبوب ترین ورزشکار ایران است و به همین خاطر او باید با رعایت این قوانین وجهه عمومی خود را حفظ کند. این یعنی بروز چنین ماجرایی ممکن است یک دردسر بزرگ برای سردار آزمون و ضربه بزرگی به وجهه اش باشد. 

مدیر برنامه سردار آزمون: شایعه است

سردار آزمون هم در این ماجرا اظهار نظری نداشته تا به شایعات دامن نزند. مهدی حق تعالی، مدیر برنامه ستاره زنیت فقط این مسائل را شایعه خوانده است.

دیمیتریف وکیل دختر روس در این خصوص گفته است: یک ایجنت گفته که همه این حرف ها شایعه است. پاسخ من به او این است: شایعه وقتی است که مکالماتی از سوی یک طرف تایید نشده باشد اما این قضیه در دادگاه جریان دارد. این چه شایعه ای است؟ این مسئله شایعه نیست. 

مادر بچه می خواهد رکورد دریافت نفقه را بشکند

جلسه مربوط به این موضوع و پذیرفتن مسئولیت بچه در دادگاه پریمورسکی سن پترزبورگ در تاریخ ۸ دسامبر ۲۰۲۱ (حدود ۴۰ روز دیگر) برگزار خواهد شد؛ روزی که زنیت در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف چلسی برود و بعید است سردار آزمون در جلسه دادگاه حاضر شود.

در سایت دادگاه، هیچ اطلاعاتی از شاکی و خوانده موجود نیست بلکه فقط تاریخ ثبت و رسیدگی به دعوی موجود است. طبق گفته وکیل دیمیتریف، موکلش ممکن است در اولین جلسه از دادگاه هویتش را فاش کند. او همچنین گفته ترجیح آلیا این است همه چیز پیش از رفتن به دادگاه به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

دیمیتریف در مصاحبه با SE گفته است: ما دوست داریم هر لحظه که ممکن شد به یک توافق مسالمت آمیز برسیم و هدف ما این است. عجله ای برای رفتن به دادگاه نداریم. امیدواریم سردار آزمون حضانت را به رسمیت بشناسد و اولین خواسته ما این است؛ سپس او باید به اندازه کافی هزینه های بزرگ شدن بچه را تامین کند و خواسته بعدی ما این است. 

دیمیتریف  در واکنش به این سئوال آیا سردار آزمون ۱۲ هزار روبل به آلیا نفقه داده و مدرکی از این بابت دارید گفت: پول نه از طرف شخص او بلکه از طرف اطرافیانش منتقل شده است. این حقیقت دارد و ما مدارک مان را در دادگاه ارائه می کنیم. اگر می گویند شایعه، پس چرا اول پول منتقل کرده اید؟ هیچ کس بدون دلیل پول نمی دهد. دختر آلیا در می ۲۰۲۱ به دنیا آمد و حتی سردار آزمون نام او را پیشنهاد کرده بود اما آلیا تصمیم گرفت نام دیگری روی او بگذارد. 

وی در واکنش به این پرسش که آیا مدارک شما بر پایه مکاتبات انجام گرفته است گفت:  بله، مکاتباتی گسترده در اختیار داریم و پیام های زیادی از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی موجود است که این مکاتبات را در دادگاه ارائه می کنیم.

دیمیتریف  در پاسخ به این سوال که اگر سردار آزمون در جلسه دادگاه هفته آینده حضور نیابد، چه عواقبی گریبان گیر او می شود؟ گفت:  احتمالا او به خاطر بازی با چلسی به دادگاه نخواهد آمد. در این صورت ما با وکلای او ارتباط می گیریم. نیامدن او مسئله مهمی نیست. غیبت او بر روند کار تاثیری نمی گذارد و فقط کافی است نماینده اش حاضر باشد. امیدواریم بتوانیم توافق کنیم و هنوز فرصت باقی است؛ اگر او و وکلایش در دادگاه حاضر نشوند، قاضی به تنهایی می تواند مدارک ما را بررسی کند.

وی درخواست ۷۵۰ هزار یورو از سردار آزمون توسط دختر را تایید کرد و گفت: بله، طبق قانون این مبلغ به او تعلق می گیرد؛ ۲۵ درصد از درآمد پدر.  من هیچ مدرکی مبنی بر دستمزد خالص او ندارم اما طبق صحبت های انجام شده این احتمالا بیشترین نفقه تاریخ روسیه خواهد بود.

دیمیتریف تاکید کرد:  دادگاه شروع شده و ما می توانیم پرونده را تکمیل کنیم، حتی اگر او روسیه را ترک کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشین دست کج ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    طبق اعلام اینترپل، سردار آزمون با افشین دست کج همکاری نموده و بعد از سرقت فرش ها توسط افشین در ایران و ارسال آن به سردار در روسیه سردار اقدام به فروش فرش ها در روسیه میکند که متاسفانه توسط اینترپل این باند مخوف شناسایی میشود
    • مهرشاد ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      شاید هم ارتباط با فرناز برای واردات نوع جدید جک تری دی و تبدیل ارز نیمایی و سرمایه گذاری حق دلالی فروش قائدی و.........باشه
    • میهن ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      من تو زندگی کسی سرک نمی کشم. خودم گناهکارم، دیگری رو رسوا نمی کنم.
    • لنگی سوز ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      یحیی مومصنوعی بیاد دوباره با دلالی اینم وارد لنگ کنه. دردسر میخوابه .
  • ایمان ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    ترجمه متن سایت روسی که هنوز اثبات نشده: یکی از دلایل احتمالی سردار آزمون که می خواهد هر چه زودتر زنیت را به مقصد اروپا ترک کند، فرصتی برای فاصله گرفتن از رسوایی مربوط به نفقه فرزند است که ایرانی نمی خواهد او را بشناسد. دختری به نام آلیا اهل کازان در اردیبهشت ماه امسال به ادعای خودش از فوتبالیست زنیت صاحب یک دختر شد و برای گرفتن نفقه از این بازیکن شکایت کرد. این ایرانی هنوز پدری را به رسمیت نشناخته است، اگرچه ماهانه 12 هزار روبل برای مادرش می فرستاد - این نزدیک به هزینه زندگی یک کودک در روسیه است. آلیا به خدمات وکلا روی آورد و از آزمون می خواهد که کودک را بشناسد و همچنین نفقه چشمگیرتری را بپردازد - 25٪ از حقوق بازیکن. او در زنیت سالانه حدود 3 میلیون یورو دریافت می کند، بنابراین این دختر می تواند 750 هزار یورو مطالبه کند. هویت دختر مخفی نگه داشته می شود. فقط مشخص است که او در کازان زندگی می کند و در ماه مه یک دختر به دنیا آورد جزئیات کامل دختری که از آزمون شکایت می کند هنوز مشخص نیست - فقط نام او خوانده می شود. به دلیل توجه احتمالی و نفرت، او تصمیم گرفت اطلاعات شخصی را پنهان کند.
  • ایمان ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    فقط وکیل او، آندری دمیتریف، که نماینده شرکت Family Lawyer است، آماده است تا موضوع محاکمه را با آزمون علنی بحث کند. - استقبال مردمی در گروه ها، سایت ها، کانال های تلگرامی بسیار زیاد بود. صدها نظر - دیمیتریف به SE توضیح داد. - شخصی فکر می کند که علیا می خواهد هیاهو ایجاد کند و اهداف خودخواهانه را دنبال می کند. او نمی خواهد خود را نشان دهد، توجه مردم را به خود جلب می کند. او یک دختر کوچک در آغوش دارد که پنج ماهه است - او اکنون برای آن وقت ندارد. او هویت خود را، شاید پس از محاکمه، فاش خواهد کرد. او در کازان زندگی می کند. از سال 2019، او و آزمون برای مدت طولانی با هم رابطه داشتند. مکاتباتی وجود دارد که این موضوع را تأیید می کند. یکی از منابع آشنا به این بازیکن گفت: او یک دوست دختر داشت. او نگران آن بود. احتمالا او از عشق رنج می برد. حتی گاهی شب را در خانه نمی گذراند.»احتمالاً سردار اندکی قبل از انتقال به زنیت - در فوریه 2019 - با این دختر آشنا شد. و رابطه آنها تا زمستان 2020 - بهار 2021 ادامه یافت. این زوج عمدتاً از طریق اینستاگرام و واتس اپ در ارتباط بودند.
  • ایمان ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    چرا آزمون توانست این رابطه را پنهان کند؟ آزمون در کازان قبل از پیوستن به زنیت در سال 2017، رابطه ای نیز داشت که آن را نیز پنهان کرد. سردار در طول زندگی حرفه ای خود هرگز در انظار عمومی با دختران ظاهر نشد، در شبکه های اجتماعی در جمع زنان خارج از خانواده عکس منتشر نکرد. این به خاطر ویژگی های ایران است که در آن رابطه جنسی خارج از ازدواج غیرقانونی تلقی می شود. حتی برای رفتن به یک رابطه، ایرانی ها اگر ازدواج نکرده باشند به شجاعت زیادی نیاز دارند. این خلاف شرع است. آزمون پرطرفدارترین ورزشکار ایران است، بنابراین باید چهره عمومی از فردی که به این قوانین احترام می گذارد حفظ کند.بنابراین، داستان کودک در کازان برای سردار ضربه واقعی به چهره او است. مثلاً در ایران برخی رسانه ها به طور جدی بحث کردند که ژیوبا و آزمون در جشن قهرمانی از همجنس گرایی تقلید می کنند. در این کشور برای تظاهرات گرایش جنسی غیرسنتی مجازات اعدام پیش بینی شده است. چه خوب که آن شوخی در خانه به دردسر تبدیل نشد. اما اگر معلوم شود که سردار واقعاً از یک دختر خارج از ازدواج بچه دارد، مشکل و ضربه بزرگی است.
    • ایلیا ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      بعد میتونم بپرسم هشتگ me too از کجا شروع شده؟از هالیوودی که همه مثلا آزادن
  • ایمان ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    به همین دلیل آزمون به هیچ عنوان درباره این ماجرا اظهار نظر نمی کند تا با آن همراه نشود. فقط مهدی حقتالی نماینده وی اینگونه صحبت ها را شایعه خواند. SE به فرزاد ختلا، ایجنت این بازیکن که در طول دوران حرفه ای خود در روسیه مسئولیت امور او را بر عهده داشته، روی آورد. او با نادیده گرفتن درخواست ما از برقراری ارتباط خودداری کرد. وکیل دیمیتریف به طرف بازیکن پاسخ داد: "یک نظر از طرف یک نماینده خاص وجود داشت که می گفت همه اینها شایعه است. من اینطور به او پاسخ خواهم داد: شایعه زمانی است که صرفاً یک مکالمه از نوعی باشد که توسط کسی تأیید نشده است و وقتی پرونده قبلاً در دادگاه در جریان است، ادعای ادعا پذیرفته می شود و تاریخ ملاقات وجود دارد، چه نوع شایعه است؟ این نمی تواند باشد، "وکیل در مصاحبه ای با SE گفت.
  • ایمان ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    جلسه برقراری پدری در دادگاه ناحیه پریمورسکی سن پترزبورگ در 8 دسامبر برگزار می شود. در این روز زنیت در خانه با چلسی بازی خواهد کرد، بنابراین بعید است این بازیکن به جلسه بیاید. در سایت دادگاه در مواد پرونده، هیچ اطلاعی از شاکی و خوانده وجود ندارد، بلکه فقط تاریخ ثبت و رسیدگی به دعوی است. به گفته وکیل دیمیتریف، این دختر ممکن است هویت خود را در اولین ملاقات فاش کند. او خاطرنشان می کند که آلیا نمی خواهد پرونده را به دادگاه بکشاند و دوست دارد همه چیز را با آزمون به طور مسالمت آمیز حل و فصل کند. - ما دوست داریم هر لحظه به توافقی دوستانه برسیم. این هدف ماست. ما به دادگاه عجله نمی کنیم - این یک مورد شدید است. امیدواریم همه چیز خوب باشد. ایجاد پدری باید باشد - این اولین نیاز ما است. دوم این است که او به اندازه کافی به کودک کمک کند. میزان نفقه بحثی است.- آزمون 12 هزار روبل آلیا را منتقل کرد - چرا؟ و آیا شما تاییدیه دارید؟ - پول نه شخصاً از او، بلکه از اطرافیانش منتقل شده است. این یک واقعیت است، ما مدرک داریم، در دادگاه ارائه می کنیم. اگر نوعی شایعه سازی است چرا پول منتقل می کنید؟
  • ایمان ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    - یعنی با احتساب دستمزد سالیانه 3 میلیون یورویی بازیکن حدود 62 هزار یورو در ماه است؟ - من هیچ مدرکی مبنی بر اینکه چقدر دریافت می کند ندیده ام. اما طبق گفتگوها - بله، همه چیز همینطور است. این احتمالاً بزرگترین نفقه در روسیه خواهد بود. - اگر آزمون در صورت رفتن به یک باشگاه اروپایی روسیه را ترک کند، این موضوع چگونه اوضاع را پیچیده می کند؟ «اعلام جلسات او به تعویق خواهد افتاد، اما محاکمه از قبل آغاز شده است، بنابراین ما می توانیم پرونده را تکمیل کنیم، حتی اگر او کشور را ترک کند. این به هیچ وجه دخالت نخواهد کرد، - دیمیتریف به SE گفت.
  • ناشناس ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    حاجی جدی جدی رسوایی بزرگی میشه اگه اینکه ایمان نوشت باشه و فکر کنم آبرو ریزی ملی بشه حتی ولی تقصیر خودش هم بوده دیگه باید جریمه بشه هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه
    • امیر علی ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      متاسفانه حقیقت داره و سردار از نظر اخلاقی در یکی دو سال گذشته رفتار مناسبی نداشته، آقای ایمان فقط زحمت ترجمه این سایت روسی رو انجام دادن بدون دخل و تصرف
  • ناشناس ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    اگه اثبات نشده برای چی انقدر تو بوق کرنا میکنید ... قدم اول برای نابودی ادمها رو خودمون برمیداریم ...
    • اشکان ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      نخیر اثبات شده از آزمون برای حق نفقه شکایت هم این دختر روس انجام داده شما هم نمیخواد جوگیر شی
  • کامی ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    دمتون گرم چقدر اطلاعات دارید. هرکه خربزه بکنه باید خرج طالبی رو بده
  • ایکس ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    شانس آوردیم پدر و مادرش همراهش بودن وگرنه؟
  • امیر ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    چه آبروریزی بزرگی . این جور کارها اصلا در فرهنگ ما سابقه نداره ما یه کشور مسلمون با فرهنگ ایرانی هستیم . یه ورزشکار باید بدونه تو کانون توجه قرار داره و سفیر فرهنگی یه کشوره الان اونایی که شناختی از ایران ندارن با دیدن این رفتارها فکر می کنن این کارها تو ایران عادیه و ما همچین ملتی هستیم . باید از تیم ملی کنار گذاشته بشه . اخلاق و فرهنگ برای ما از نتیجه گیری مهمتره .
    • حامی ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      منظورت کیه دقیقا دوست عزیز؟؟؟ دیوید بکهام یا رونالدو؟؟ شاید هم رایان گیگز رو میگی. ای چیزا تو دنیا اینقدر پیش پا افتادس که کسی بخاطرش زحمت فکر کردن هم بخودش نمیده. به کسی ربطی نداره اصلا کی چیکار میکنه اونم تو خارج از کشور که اصلا قوانین ما اونجا حاکم نیست
    • علیون ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      بخیال آقا رابطه شخصیش بوده چه کاری به تیم ملی داره اگر اینجور بود خیلی از مسولین هم باید کشور را ترک می‌کردن
    • کسرا ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      آقای حامی شما ک داری از کار آزمون دفاع می کنی و چنین ایده ای داری مطمئن باش اگه تو زندگیت این جوری باشی هیچ وقت معنی عشق واقعی رو نمیفهمی ، چون یکسره تو رابطه های مختلف بودی ازدواج دیگه برات جذاب نیست رونالدو و آزمون و .. هرگز نمیان ب تو بگن ک چه سختی هایی داره این کارا و چ باجهایی باید بدن برا این گندکاریهاشون و تو فقط ظاهر این فوتبالیستا رو می بینی
  • حامی ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    اولا که به کسی ربط نداره چون زندگی شخصیش هست دوما هم این شیطون که باباش همیشه پیشش بود کی وقت کرده بره اینکارو کنه
  • فرساد ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    وا چه رسوایی؟؟مجرد بوده رابطه داشته حالا از کجا معلوم بچه سرداره...مطمن باشین شایعه هستش ولی سردار نباید ذهنشا درگیرکنه.اقاجان برو بازیتا کن و حسابی گل بزن این چرندیات و بیخیال..اینا عقده ایی شدن سردار میخواد بره
  • امیر ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    آزمون نه در فوتبال و نه در اخلاق بازیکن خوبی نبوده است
    • Pac ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      فقط خدا می‌تونه قضاوت بکنه , تو که قضاوت میکنی اونم هم از حسادتت هست یه دفعه حکم هم صادر کن ، بهتر نیست اعدامش کنن ، در ضمن تو بهترین کسی هستی که می‌تونه چهارپایه رو از زیر پاش بکشی
    • آرش ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      برعکس سردار هم در فوتبال و هم اخلاق جزو خوباست. تو نظرت رو برای خودت نگه دار.اصلا خبر داشتی سردار چن تا زندانی رو آزاد کرده
  • سارا ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    مگه میزان نفقه رو بر اساس درآمد پدر بچه تعیین میکنن؟! اینکه خیلی نامردیه. اون خانم اگه از یه مرد معمولی روس بچه دار شده بود الان طرف چندرغاز کف دستش میذاشت... حالا داره زرنگی میکنه یه ایرانی پولدار رو میچاپه. مگه یه بچه چقدر خرج داره... از بس مردهای ایرانی ساده اند
  • شمسعلی. ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    خدا کند در آینده از دبی خبرهای اینچنینی به بیرون درز پیدا نکند ، متوجه ی منظورم که هستید
  • ابی عمیق منصور خان ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    امید وارم این بلایی که ازمون سر خودش اورد قایدی سر خودش نیاره
    • علیون ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      اون جای قرار میگیره که باید رضایتش را حاصل کنند
    • arymis ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      چه ربطی به قائدی داره عزیز من
  • امان ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    خوب کرده دمش گرم مگه اروپاازادنیست یه ایرونی ازادی رابهشون مفت داده
  • دختر فوتبالی ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    امیدوارم سردار ازمون دچار هیچ حاشیه نشه و بتونه در کمال آرامش زندگی کنه و بتونه به زنیت و تیم ملی گل بزنه و همیشه مایه افتخار و مباهات ما باشه سردار آزمون منتظرت هستیم تو بازی ایران و لبنان و درخشان شدن دوباره تو تو زمین فوتبال امیدوارم با گل زنی شما بتونیم به جام جهانی سعود کنیم
  • محسن ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    یه جوری میگید عجب رسوایی به بار اومده که هر کی ندونه فکر میکنه همه یوزارسیف هستیم زندگی شخصی خودش بوده و دوس داشته هر کاری میخواد باهاش بکنه هر کی تاوان کارشو خودش پس میده
  • ع م ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    زندگی خصوصیشه و به خودش مربوطه. حداکثر با چند صد هزار یورو حل میشه. برای بازیکنی در حد آزمون این پولا مبلغی نیست.
  • ناشناس ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    اصلا ب کسی ربطی نداره ب من چ ب شما چچ هر جور دوست داره زندگی میکنه با هر کی بخاد رابطه برقرار میکنه زندگی هرکس ب خودش مربوط ول کنید این فکر مزخرف و قدیمی رو
  • پرسپولیس گلات ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    چطوری بابا سردار خوبی
  • ابولفضل ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    سرداربایدباخونسردی سر کیسه روشل کنه و قضیه روجمع وجورش کنه مثل مهدی طارمی که رفت بوشهر چهارتانذری وکمک به خیریه کرد وبااون همه عکسی که ازش وسحرقریشی منتشرشده بود قضیه روماس مالی کرد وهمه هم فراموش کردن
  • نوری ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    متاسفانه اقایانی که زحمت ترجمه این گزارش را کشیدن. بسیار مغرضانه و‌برای خراب کردن ازمون تنظیم شده. و خیلی جاها تقطیع شده و‌بحساب افراد متفرقه گذاشته شده..چنان موصوع را بزرگ و‌جنایی قلمداد کردن که هنوز هیچی مشخص نیست و فقط اتهام زنی های زیادی کردن که خودش بدتر از خود این خبره...ریشه این خبر احتمالن ناشی از اختلافات سردار با باشگاه ذنیت هستش که چندی است بشدت دامنه ان داره زیاد میشه..ثانیا از اظهارات اون خانم روسی مشخصه که فقط قصد اخاذی داره..از این اتفاقات در جهان خبلی زیاد پیش امده که معمولا با مطرح کردن برخی مسایل غیر واقعی بدنبال گرفتن پول زیاد از افراد معروف و‌مشهور هستن....امیدوارم گزارشگران و‌منتشر کنندگان موصوعی را ناجوانمردانه و‌از روی عقده گزارش نکنن
  • .. ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    چرت وپرت.. حقیقت نداره بعدشم یه جوری تاسف میخورین وتحقیر میکنین سردار ازمون رو.. تا همین دیروز که دوتا دوتا گل مسزد یا پاس گل میداد خپش خپشانتون بود اما الان بخاطر چهارتا جرت وپرت دارین بازخواستش میکنین واین یعنی حماقت محض یک سری ادم دورو
  • Peyman ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    این کارها فقط برای اینه که سردار زنیت و روسیه رو ترک نکنه این روسها تو نامردبازی دست انگلیسی ها رو از پشت بستن
  • حسن ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    اینم از پسرهای ایرانی ببینید قابل اطمینان نیستن مشتی است نمونه خروار
  • ملیکا ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    باید از کودک تست DNA بگیرن تا ببینن با DNA سردار یکی هست (که قععا نیست) اگر DNA کودک با DNA سردار یکی نبود مادر بچه باید به خاطر اتهام زنی و اخاذی از سردار آزمون مجازات بشه و مسئولیت بچه از روی دوش سردار برداشته بشه و سردار به آرامش خاطر برسه و آبروش حفظ بشه سردار آزمون فرد بسیار باشخصیت و خوبی هست و هیچ وقت کار ناپسند و دور از غرور و غیرت و مردونگی ش انجام نمیده
  • مازیار ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    گویا در تیم های روسی نقطه ضعف گرفتن از لژیونر ها یه حربه ست. یادمه خداداد عزیزی چندسال پیش میگفت تو روسیه عمدا برات یه پاپوش درست میکنن که هم براشون پررویی نکنی هم با هر مبلغی که دوست دارن باهات تمدید کنن.دلیل ماندگاری طولانی مدت امثال آزمون یا حتی عزت الهی که بصورت قرضی به دانمارک رفته ممکنه همین باشه.شاید این موضوع هم یه پاپوش باشه که دیدن آزمون سال آخر قراردادشه و احتمالا تمدید نکرده با این داستان میخوان به اهداف خودشون برسن یا حتی انتقام بگیره. متاسفانه آزمون هم اسیر این ترفند شده شاید
  • مهران ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    فکر کنم آزمایشی از دی ان ای همه چیزو مشخص کنه و دیگه نتونه بزنه زیرش. اون زنش چیکار داره میکنه الان که فهمیده. باید یه دست و یه پا و یه چشم و یه طرف کل بدنشو مهریه بذاره تا دوباره بیاد تیم ملی
  • علی ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    ورزشکاران دلاوران نام آوران به نام .... پیروز باشید پر توان پر قدرت .........
  • ماه بانو ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    سلام واقعا ما نمی دانیم چه بوده وچه هست ولی این همه خبرو..نمی خواهدباتست Dna معلوم می شودپس دیگراین همه ماجرا تعریف کردن و...نمی خواهد.اگرواقعا راست باشدخداوندماراهمیشه درپناه خودش نگه دارد
  • ناشناس ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    همیشه سیاست روس‌ها همه جورگریبانه ما رو گرفته الآنم هم یقه این جوان رو ،
  • فر زامی ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    از طریق DNA می‌تواند اولآ باردار آزمون هم خوانی دارد البته در یک وگاه بی طرف وبیمارستانی که خون بچه راباخون سردار تعویض نشود
  • ناشناس ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    انشاالله این حرف دروغ است وگرنه لطمه‌ای بزرگ به فوتبال ایران میخورد
  • علی حق گو ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    چوب خدا دوا ندارد بی بندو باری کردی مسئولیت این بچه بی گناه را کی باید بغهده بگیرد
  • yaser ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    دمت گرم سردار پایه های اسلام در سزمین کفر برافراشتی.
  • نینل ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    اتهام و شایعه است از هم وطن هام میخوام به این شایعه ها توجه نکنن و بازیکن خوب تیم ملی رو درگیر حاشیه نکنن که گناه و حق الناس است
  • علی ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    با،ی ازمایش DNA همه چی معلوم میشه
  • وحید ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    آقااا یه لحظه از بحث اصلی خارج بشیم خخخ ، شما باشید با سالی ۳ میلیون یورو چه حرکتی میزنید؟؟ اوففففف تو ایران که خیلیییییی کارا میشه کرد ، نوششششششش جونشون
  • ناشناس ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    کی گفته ایشون محبوب‌ترین فوتبالیست ایران هست؟! بعدشم این کار تو مذهب اقای آزمون خیلی خیلی کار بدی هست!!!
  • محمد ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    بنظرم هیچ رسوایی نیست آزمون مجرد بوده و رسوایی واسه آدم های متاهل هست ، شاید هم واقعا بچه مال آزمون نباشه اگر هم باشه باز مهم نیست طبق قانون کشور روسیه و طبق شرع کشور ایران نفقه را میده و موضوع حل میشه ، ما نباید یک هموطن خودمون این طوری ضربه فنی کنیم و کاسه داغ تر از آش بشیم
  • محمدرضا ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    باعث خجالته برای بازیکن ملی پوش .بازیکنان ماکه میرن کشورهای دیگه خیلی بایدمواظب اخلاق ورفتارشون باشن چونکه خیلیها دنبال خراب کردن ورزشکارای ماهستن.خداکنه دروغ باشه وگرنه خیلی خجالت آوره
  • مهدی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    طارمی بهترین بازیکن ایران بدون حواشی و پرتلاش و باعث افتخار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی