نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کامران قاسمپور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کامران قاسمپور با وجود پیروزی در سالن کشتی جویبار، نتوانست باعث برد تیمش در گام نخست شود.

کامران قاسمپور که در وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات جهانی نروژ با عملکردی درخشان و شکست جی دن کاکس آمریکایی توانست عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کند، خیلی زود خودش را مهیای حضور در لیگ برتر کرد.

این آزادکار جویباری دیروز برای تیمش در سالن مهدی حاجی زاده جویبار روی تشک رفت و مقابل حریفش، آرش نیرآبادی با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید، اما اتفاقاتی که در دو وزن آخر رخ داد، باعث شکست صنایع مازندران مقابل ستارگان ساری شد.

کامران که قطعا از آمادگی صددرصدی برخوردار نبود، توانست ماموریت خود را به خوبی اجرا کند و با کسب پنجمین پیروزی صنایع مازندران را در آستانه پیروزی تیمی قرار داد، اما شکست در دو وزن آخر شاگردان رضا یزدانی را در این جدال حساس بازنده از میدان خارج کرد.

حالا کامران و سایر کشتی گیران صنایع مازندران باید خودشان را برای دیدارهای حساس دور برگشت به ویژه دوئل مستقیم با ستارگان ساری آماده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سن سی ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    باهمین انگیزه بره جلو و اگه بزارن با تیلور کشتی بگیره توی آمریکا حتما برنده میشه و ج بسا دوبنده 86 کیلو گرم المپیک پاریس به تن کنه. حیف این دوتا پهلوان توی یک وزن هستند. برای آمریکا میتونن حسن یزدانی توی وزن 79 به میدان ببرند و دوئل تماشایی با جردن باروز برگزار کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی