نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
۲ |
۵
کی بود کی بود؛ من نبودم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا از آن دست اتفاقاتی است که ده‌ها و شاید صدها مقصر دارد.

فرهاد اشراقی؛ مشکل اینجاست که دقیقا مشخص نیست باید یقه چه فرد یا نهادی را بگیریم به فرض که مسائل مالی را نمی‌شد حل کرد و به فرض که نمی‌شد برای استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی ساخت (که البته می‌شد) به فرض که فراهم کردن یک سری از مجوزها کار سختی بود اما آیا حداقل نمی‌شد مالکیت این دو باشگاه را از هم جدا کرد تا بهانه به دست کنفدراسیون فوتبال آسیا نیفتد؟

سالهاست که پرسپولیس و استقلال زیر نظر یک نهاد دولتی اداره می‌شوند و همه دنیا هم از این موضوع خبر دارند اما چطور می‌شود مسئولان قبلی و فعلی این مسئله را ندانند و هیچ اقدامی انجام ندهند؟ آیا این خیلی کار سختی بود که به فرض پرسپولیس را تحت مالکیت وزارت ورزش حفظ کرد و استقلال را حداقل در ظاهر هم که شده به وزارت اقتصاد سپرد؟ آیا انجام این کار اداری خیلی سخت و طاقت فرسا بود؟

این طور وقت‌ها واقعاً افکار عمومی هنگ می‌کند و نمی‌داند چه بگوید؟ مسئولان هم که به احتمال فراوان از همین امروز شروع به پاسکاری می‌کنند و توپ را به زمین یکدیگر می‌اندازند. به قول معروف این طور وقت‌ها بازی کی بود کی بود من نبودم، بهترین بازی ممکن است که حتم بدانید تا لحظه انتشار این مطلب این بازی شروع شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یاغی سیاه ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    منفعت و پولی که سیاسیون از بقل این دو تیم میخورن باعث و بانی این موضوعه
  • سهراب ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    اصلاً چه اصراری دارن که این دو تیم رو خود دولت اداره کنن؟ مشکل از همینجا ناشی میشه. دولت حاضر نیست این دو تیم خصوصی بشه بعد هم حاضر نیست برای این دو تیم پول خرج کنه از اون طرف هم اموالشون رو پس نمیده و از همه بدتر حاضر نیست که مطابق قوانین بین االمللی اونا رو خصوصی کنه، نه خصولتی! نتیجه همین بیانیه های الکیه که دم خروسش از زیر لباسشون زده بیرون!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی