دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
۴ |
۴
گل‌محمدی: حتی شایسته مساوی هم نبودیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آلومینیوم اراک حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری گفت: اول به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این تیم برای بردن تیم شایسته‌ای بود. ما تیمی نبودیم که امروز حتی مساوی هم بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید. از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد و به آنها تبریک می‌گویم. از آن طرف هم ما شرمنده مردم و هواداران شدیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم. نه کیفیت خوبی داشتیم و نه نتیجه خوبی کسب کردیم. حرف زیادی نداریم، ولی باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: ما باید تلاش کنیم فقط بهتر شویم. این کاری است که باید در روزهای آینده انجام دهیم. یک بازی سنگین دیگر مقابل گل‌گهر داریم. باید درس زیادی از این بازی بگیریم. ما سال گذشته نیز به آلومینیوم باختیم، ولی بعدش توانستیم در ۶ بازی به پیروزی برسیم. الان هم اتفاقات شبیه سال گذشته است. فقط باید سعی کنیم بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

مشروح اظهارات گل محمدی را از لینک زیر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یادگار ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    عیار گلمحمدی امسال مشخص می شود. با این بازیکنان تنبل. یارگیری بلد نیست این بشر.
  • Millad ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    خودت وکادر فنی عامل نابودی تیم هستید آدم لجوج هرچه پرسپولیس نتیجه گرفت از برانکو بوده مدافعان وهافبک ها ضعیفن مهاجمان می‌کشی بیرون خط گرفته ای برا نابودی تیم
  • استقلال قهرمان ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    آقای گل محمدی، باید بگم پیروزی در این بازی حتی لیاقت باخت هم نداشت، بازی پیش هم خیلی شانس داشتید که حداقل با تساوی زمین رو ترک نکردید
  • ... ... ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    برو گم شو به دردنخور. تو هنوز تو مهره‌چینی اولیه اشکال اساسی داری و هنوز نمیدونی کدوم بازیکنا به دردنخورن و توپ لو میدن و دروازه تیمو به خطر میندازن. شک ندارم بازی بعدی هم با همین ترکیب پر ایراد وارد زمین میشی و تیمو به فنا میدی. شک ندارم باز امیری رو میبری تو پست مدافع چپ و قدرت تهاجمی تیمو میاری پایین در حالی که سعید آقایی رو نیمکت داری. شک ندارم باز پهلوان و ترابی و اسدی ضعیف و پرایراد رو فیکس زمین میکنی. شک ندارم تو یه به دردنخور اشتباهی هستی که باعث شدی بازیهای حساسی رو ببازیم. کیسه‌کشا حق دارن بهت میگن درصدبگیر. به دردنخور درصدبگیر. هافبک بازیساز نداریم اون موقع رفتی فقط مدافع و هافبک دفاعی خریدی. جون به جونت کنن یه مدافعی که چیزی از حمله نمیدونی. چند دربی گذشته و بازی با الهلال رو مفت از دست دادی رفت. کاش استعفا بدی بری به جای اراجیف گفتن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی