نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا/ امید زنیت به گلزنی سردار در نبرد با یوونتوس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زنیت امیدوار است با کسب امتیاز در تورین، امیدهای خود برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را حفظ کند

دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با انجام ۸ دیدار آغاز می‌شود. بازیهای این هفته در واقع تکرار بازیهای آخرین هفته دور رفت است. 

نبرد آتالانتا و منچستریونایتد در گروه F که به گروه سختی تبدیل شده یکی از مهمترین بازیهای امشب است. یونایتد با ۶ امتیاز و آتالانتا با ۴ امتیاز اول و دوم هستند و البته ویارئال و یانگ بویز هم تیمهای ۴ و سه امتیازی این گروه هستند که نبرد نزدیکی برای صعود دارند. 

بارسلونا هم در گروه E نبرد مرگ و زندگی را در اوکراین و مقابل دیناموکیف خواهد داشت، اگر بارسا در این بازی نتیجه نگیرد شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را تقریبا به طور کامل از دست خواهد داد. 

در گروه H زنیت روسیه با سردار آزمون در ایتالیا میهمان یوونتوس خواهد بود. در این گروه یووه ۹ امتیازی، چلسی ۶ امتیازی و زنیت ۳ امتیازی است. کسب امتیاز در بازی امشب می‌تواند شانس صعود را برای زنیت زنده نگه دارد و برد در این بازی هم آنها را کاملا در جایگاه مدعی صعود قرار خواهد داد. 

یوونتوس در لیگ ایتالیا روزهای سختی را می‌گذراند و در رتبه ششم جدول سری آ قرار دارد در حالی که زنیت با اقتدار سرنشین لیگ برتر روسیه است. با این وجود در لیگ قهرمانان اروپا بیانکونری هر سه بازی دور رفت از جمله بازی با زنیت (۱-۰) را با برد پشت سرگذاشته و در یک قدمی صعود قرار دارد. 

سردار در بازی رفت مقابل یووه از دقیقه ۶۱ به جای آرتم زیوبا به زمین آمد. این بار اما او به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیم روسی قرار دارد و امید اصلی گلزنی این تیم نیز در سیستم ۱-۳-۲-۴ به حساب می‌آید. آرتم زیوبا در هفت بازی ابتدایی لیگ برای زنیت نتوانست گل بزند اما بعد از آن در شش بازی توانسته گل بزند. انتظار می‌رود هر دو بازیکن از ابتدا در ترکیب اصلی باشند اما سرگئی سماک سرمربی زنیت امید زیادی به درخشش سردار دارد و طبق نوشته رسانه های روس، ستاره ایرانی زنیت در نوک خط حمله در ورزشگاه آلیانز یوونتوس به میدان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی