حمیدرضا گرشاسبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که وزارت ورزش بتواند با شرکت فولاد خوزستان به توافق برسد، احتمال بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس وجود دارد.

یکی از دغدغه‌های اصلی حمید سجادی پس از مشخص کردن تکلیف تیم مدیریتی باشگاه استقلال، معرفی اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. در حالی که این روزها نام‌های زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب هیات مدیره و نشستن روی صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح می‌شود اما یک منبع موثق در وزارت ورزش خبر داد که گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق پرسپولیس و مدیرعامل فعلی فولاد خوزستان است.

خبر تمایل وزارت ورزش به انتخاب گرشاسبی، البته خبر جدیدی نیست و پیش از این هم نام او برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده بود منتهی گفته می‌شود که او علاقه‌ای به مدیریت پرسپولیس در این مقطع ندارد و به وزارت ورزش پاسخ منفی داده و ترجیح می‌دهد به همکاری‌اش با فولاد ادامه بدهد و حالا باید دید نظر او در چند هفته گذشته تغییر کرده یا نه.

مساله دیگری که می‌تواند مانعی برای بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس باشد، بحث بازنشستگی اوست که باعث جدایی این مدیر از پرسپولیس شد. گویا وزارت ورزش با علم به این موضوع، در تلاش است تا با گرفتن مجوزهای لازم، امکان حضور او در باشگاه پرسپولیس را فراهم کند.

شنیده ها حاکی از این است در صورت حضور گرشاسبی به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره، سایر اعضای هیات مدیره از بین حسین خبیری، مجید صدری، حسن طباطبایی (رییس فدراسیون کاراته)، مناف هاشمی یا محمد علیپور و یک پیشکسوت که احتمالا از بین محمد پنجعلی و حسین عبدی خواهد بود انتخاب خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش و جوانان بالاخره چه زمانی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را معرفی خواهد کرد.

منبع: فوتبالی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • email@gmail.com ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    شرايط مديريت و رسيدگي به امور مختلف در كشور ايران را به اين مثال ميشه تشبيه كرد كه "شير به وقت شكار تنگش ميگيره" و درست در لحظه اي كه بايست تصميم مناسب و به موقعي آنهم يكبار و براي هميشه براي مشكلي گرفته بشه، مديران و مسئولان عزيز يكهو سردرگم و بي برنامه و هچل هفت و ... با اون مسئله و مشكل برخورد مي كنند و تعجب عالم و آدم رو برمي انگيزند!!!
    • حامی ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      گفتی یکهو سردرگم میشن مسئولامون در صورتی کلا سردرگم هستن چون از مدیریت فقط رانت خواهی و امضا کردن بدون اطلاع از موضوع رو بلدن
  • یه عشقه و یک پرسپولیس ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    خداکنه بیان.یکی از بهترین مدیرعامل های تاریخ باشگاه
  • saman ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    اونوقت عضو اقتصادی کی هستش به جز صدری این هیئت مدیره هم فقط برای این میزارن که بگن هیئت مدیره داره باشگاه وگرنه کارایی ندارن
  • گومیس ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    باید بابا مسعود برگرده از گرشاسبی و دادکان و... کاری برنمیاد
  • محمدی ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    خدا لعنت کنه باین کاراتون...ماخوزستانیها باید به خاطر تهرانیهای حاضری خور ضرر کنیم
  • سید ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    چرا فدراسیون اجازه نمیده دادکان بیاد مدیریت پرسپولیس بگیره.... چون دادکان شش آتشه پرسپولیس هست و پول هم داره مشکل تیم حل میشه.......اصرار دارند کاشانی و گرشاسبی و ....بگیرند !!! انقدر معطلی می کنند تا نیم فصل تمام بشه ... با این کارهاتون تیم محبوبشان حتی سهمیه هم نمیگیرد قهرمانی مال پرسپولیسه....
  • لنگ خاص ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    بهترین گزینه مسعود لنگانی فر هست بامعاونت آذری جهرمی
    • سید ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      ده ساله ها ..
    • لنگ خاص ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      پنج سال اسنپی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی