نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره فقیدی که همچنان پول تولید می‌کند/ درآمد ۴۰۰ میلیون یورویی دو سال بعد از مرگ!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کوبی برایانت که به سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه معروف بود، حالا بعد از مرگ نیز به خانواده خود سود می‌رساند.

کوبی برایانت، ستاره فقید بسکتبال جهان که حدود دو سال پیش در یک سانحه هوایی در هلیکوپتر جان خود را از دست داد، میراثی از خود به جا گذاشته که همچنان ثروت زیادی را نصیب خانواده او می‌کند.

ونسا برایانت، همسر کوبی، که در آن حادثه شوهر و یکی از دختران خود را از دست داد هنوز در تلاش است تا با این اتفاق تلخ در زندگی خود کنار بیاید و در کنار دختران دیگرش زندگی نرمالی داشته باشد. همسر کوبی حالا خبرهای خوبی در مورد مسائل مالی دریافت کرده که می‌تواند ثروت او و خانواده‌اش را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

هوش مالی

یکی از ویژگی‌هایی که کوبی برایانت به آن شهرت داشت این بود که می‌دانست کجا و چه زمان ثروت خود را صرف سرمایه‌گذاری در امور مختلف کند و به خاطر همین هوشیاری بود که حالا خانواده او به درآمدی در حدود ۴۰۰ میلیون یورو دست یافته اند.

رشد نجومی ارزش سهام

بادی آرمور یکی از شرکت‌هایی بود که ستاره سابق بسکتبال آمریکا (NBA) در آن بخشی از پول خود را سرمایه گذاری کرد، شرکتی که حالا در بازار جهانی به رتبه بالا و سود هنگفتی رسیده است.

گفته می‌شد که کوکاکولا قصد دارد سهام این شرکت تولید نوشابه انرژی‌زا را بخرد و برای این هدف حاضر است مبلغ ۴ میلیارد یورو بپردازد. این خبری بسیار عالی برای خانواده و اطرافیان کوبی برایانت است، چرا که ۱۰ درصد سهام این شرکت متعلق به برایانت است.

با این حساب مبلغی در حدود ۴۰۰ میلیون یورو به بازیکن سابق تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز تعلق دارد، که این پول به همسر او ونسا می‌رسد.

رقابت کوکا و پپسی

این اولین بار نیست که کوکاکولا برای خرید سهام این شرکت اقدام می‌کند. در واقع کوکا صاحب ۱۵ درصد از سهام بادی آرمور است و حالا می‌خواهد ۸۵ درصد باقیمانده را نیز از آن خود کند. رقیب بزرگ کوکاکولا یعنی پپسی کولا، نیز برندی مشابه در زمینه نوشابه انرژی زا به نام گتورید دارد.

همین رقابت بین کوکا و پپسی باعث شده خانواده برایانت از این سرمایه‌گذاری پپسی که بالاترین خرید در تاریخ این کمپانی بزرگ به حساب می‌آید، سود ببرند و ثروت خود را افزایش دهند.

فقط ۶ میلیون دلار

سال ۲۰۱۴ بودکه کوبی برایانت تصمیم گرفت در این برند سرمایه‌گذاری کند و تا ۱۰ درصد سهام این شرکت را از آن خود کند. در آن زمان برایانت فقط ۶ میلیون دلار برای خرید یک‌دهم سهام این شرکت پرداخت و حالا با سودی نزدیک به ۷۰ درصد، منافع این سرمایه‌گذاری به خانواده او خواهد رسید.

ونسا برایانت، همسر کوبی، خوشحالی خود از این اتفاق را پنهان نکرد و واکنش خود را در شبکه‌های اجتماعی نشان داد: «تبریک پدر! تو باز هم تونستی! مثل همیشه یک قدم جلوتر از دیگران. به همه چیزهایی که تو به دست آورده‌ای افتخار می‌کنم. کاش اینجا بودی و می‌توانستیم با هم جشن بگیریم. بابت این موفقیت شایسته همه تمجیدها هستی. هنوز هم بی‌نظیری. برای همیشه دوستت دارم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اقتصاد داغان ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    پ ن پ خوب بود توبورس ایران سرمایه گذاری کنه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی