نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دانیال شه بخش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانیال شه‌بخش به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند در مبارزه امروز (پنجشنبه) روی رینگ برود.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان امروز (پنجشنبه) برگزار می‌شود. قرار بود دانیال شه‌بخش در وزن ۶۰ کیلوگرم به مصاف خالوکوف از ازبکستان برود اما مصدومیت مانع از حضور جادوگر بوکس ایران در این پیکار حساس شد.

دانیال به دلیل اینکه در راند سوم مبارزه مقابل بوکسور اهل لیتوانی عصب ابرو و چشمش آسیب دید و کوچکترین برخوردی می‌تواند جراحات سختی بر چشم او وارد کند، شانس حضور در مبارزه نیمه‌نهایی را از دست داد.

بدین ترتیب جادوگر بوکس ایران مدال ارزشمند برنز را پس از کسب چهار پیروزی بدست آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر تاجی ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    خیلی حیف شدمیتونست طلا رو بگیره قهرمان جهان بشه........ایشالا سال آینده
  • مسعود مصطفوي ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    درود برشما فدراسيون بوكس در مسير گزار : روح اله حسيني يكي از برند هاي مطرح بوكس ايران و آسيا پس از اعلام كانديداتوري خود با اقبال حمايت وپشتيباني حمايت و اجماع گسترده اين رشته در ميان قهرمانان مربيان و داوران روبرو ميباشد اين قهرمان با سابقه و خوش فكر به هدف دگرگوني و تحول اسب خود را زين نموده تا كاستيها و موانع و مشكلات ساليان بوكس ايران را با همراهي و يك پارچگي و ايجاد وفاق ملي در بين اهالي بوكس با ايجاد مودت و وفاق ملي عملياتي نمايد او با يك برنامه راهبردي تصميم داشته مسير فعاليتهاي بوكس ايران را هموار نموده و آن متحول سازد نيز در اين راستا چندي پيش وزير محترم وزارت ورزش و جوانان با صراحت اعلام نموده كه بوكس را به صاحبانش اصليش باز مي گرداند به اميد موفقيت اين مدير جوان و شايسته و اخذ نتايج قابل قبول توسط او در اين رشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی