فیروز کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعد از شکست خانگی تیمش مقابل پیکان از سمت خود استعفا کرد.

فیروز کریمی با اعلام جدایی خود از تراکتور گفت: تمام جهان هستی بر مبنای تضادها همچون روز و شب، غم و شادی و ... ساخته شده و یکی از تضادها در زندگی ما رفت و آمدها است.

وی ادامه داد: روزی تصور می‌کردم با آمدنم به تراکتور خدمت کنم و تمام تلاشم را هم کردم. همه‌ دست اندرکاران باشگاه به خصوص بازیکنان غیور، وفادار، با شرف و صادق تراکتور با تمام وجود مرا یاری دادند.

کریمی توضیح داد: امروز تصور من این هست که می‌توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم؛ لذا با تمام وجود دست تک تک طرفداران را می‌بوسم و از همه‌ دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم یاری کردند، تشکر می‌کنم و از حضورشان مرخص می‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ آنان را در ادامه مسیر به خدا می‌سپارم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند، هر زمانی هر کاری از دست من بر آید، به‌خاطر لطف طرفداران صادق، از تراکتور دریغ نمی‌کنم و با تمامی وجود آماده خدمت به آنان هستم. خداحافظ همگی، ان‌شالله موفق و موید باشید.

گفتنی است تراکتور با نتیجه ۲ - یک مقابل پیکان شکست خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تراکتور ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    فیروز جان نرو ، اگه بری شمعدونیا دق می کنن
  • هوادار ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    چقدر کار بدی هست این زود رفتن یا قهر کردن های مربیان اونم بعد از دو سه تا بازی مربی تا اخراجش نکردن باید پای تیم و تفکراتش بایسته حتی اگر همه بازیکنان باهاش مخالف باشن هروقت مدیریت تیم عذر مربی رو خواست بگه خداحافظ و برود واقعا از مربیان با تجربه ای مثل آقا فیروز بعیده
  • آریهان ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    بهتر. دیگه زمان مصرف اینجور مربیان تموم شده هست. الان باید به مربیان جوان فرصت داد.در ضمن همش حرف زدن و جوک تعریف کردن مشکی حل نمی کنه.امثال ایشون بعد از دو سه هفته استفا می دهند و جنبه باخت ندارند.چون دیگه سوادشون به سیستم امروزی نمی رسه.مشکل از مدیران هست که اینجور افراد رو بزرگ میکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی