تصویر اتهام عجیب گل‌ گهر علیه پرسپولیس/ شنبه‌های سیاه و پنالتی صدمیلیاردی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان واکنشی عجیب به تساوی مقابل پرسپولیس نشان داد.

تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در آخرین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

پس از توقف میلاد زکی‌پور در محوطه جریمه پرسپولیس، بازیکنان و مربیان تیم گل‌گهر معتقد به خطای پنالتی بودند و به شدت به قضاوت بیژن حیدری اعتراض کردند.

حساب رسمی باشگاه گل‌گهر سیرجان در توئیتر، توئیتی عجیب در واکنش به این اتفاق منتشر کرد و به صورت غیرمستقیم، داور بازی را یار دوازدهم پرسپولیس خواند.

تصویر اتهام عجیب گل‌ گهر علیه پرسپولیس/ شنبه‌های سیاه و پنالتی صدمیلیاردی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    الان تز کدوم پنالتی حرف میزنن
  • الی ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    واکنش استقلالی جالب خواهد بود . سیاوش یزدانی رو میگن اول توپ رو زده اینجا میگن خطا بوده. یه بام و دو هوا...
  • امید ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    از شنبه های هفته بیزارند..چون با همشون خاطره دارند...
  • مسعود رسوبات ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بينوا گل گهر كه بايد تاوان بحران سرخها را بدهد. عزيزان اين رسانه ها وظيفه خارج كردن آنها را از بحران دارند نه پرداختن به اين مسايل بي اهميت!!!
  • !!! ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    محمد فنایی: در این صحنه برخورد جزئی وجود دارد اما بازیکن بزرگنمایی می‌کند و در حد پنالتی نیست. حتی داور می‌تواند یک کارت زرد هم بدهد. نوید مظفری: مهاجم گل‌گهر در محوطه جریمه پرسپولیس تعادلش را از دست داد که تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی صحبح بود زیرا اصلا برخوردی به وجود نیامد.  حسین عسگری: مهاجم گل‌گهر وارد شد و وحید امیری بدون خطا توپ را از او گرفت و یک جدال عادی بود. در این صحنه داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.  حیدر سلیمانی: تیم حریف اعتقاد داشت داور باید اعلام پنالتی می‌کرد ولی هیچ برخوردی بین وحید امیری و مهاجم گل‌گهر رخ نداد. حتی داور می‌توانست با مهاجم حریف هم برخورد کند و برای شبیه‌سازی به او اخطار بدهد. نوذر رودنیل: در این صحنه بازیکن گل‌گهر شبیه سازی کرد و پنالتی رخ نداد. در مورد صحنه بعدی هم تو همه سایتهای معتبر ورزشی نوشتن خودتون بخونین. کافر همه را به کیش خود پندارد. یه امتیازتونو وردارین ببرین حرف نامربوط هم نزنین.
    • /// ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      نظرات همین کارشناسان هم این بوده که پنالتی استقلال درست بود پس چرا آن را قبول ندارید؟بالاخره حرف های این کارشناسان درست است و یا خیر؟اگر درست است پس پنالتی استقلال هم درست بوده است و اگر درست نیست پس برای گل گهر هم پنالتی بوده است.
  • کیسه همیشه کیسه حقیر ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    کیسه کشا به همین خیال باشید فکر کردین همه مثل خودتونن پنالت نبود بهتره سرتون به اونجای خودتون باشه
  • مهدی ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    قلعه نویی هرجا بره یکسری نوچه هم باخودش میبره که ادبیات باشگاه فرهنگی ورزشی را به ادبیات چاله میدونی تغییر میدن
  • ebrahim ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اقای فنایی همیشه از تیم پرسی پولیس طرفداری این برای اولین بانیست بنظرم دو تا پنالتی گلگهر نادیده گرفت و کارتهای زرد دو برابر پرسی پولیس کارت زرد به گلکهر داد دوتا این داور داشت اول اینکه یا اشتبهایش زیاد بود ویا علت طرفداری از پرسی پولیس طرفداری بود باتصویرهای دارند فدذاسیون باید برسی کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی