رحمان رضایی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پیشین تیم ملی ایران با بیان این که نباید دیدار با لبنان را دست کم گرفت، گفت: اسکوچیچ زمان بدی را برای این مصاحبه غیرحرفه‌ای انتخاب کرد و بیشتر از همه خودش را زیر سئوال برد.

رحمان رضایی در واکنش به حواشی اخیر تیم ملی ایران و دعوت نشدن مهدی طارمی، به شدت از دراگان اسکوچیچ انتقاد کرد:

*مصاحبه اسکوچیچ غیرحرفه‌ای بود و او برای انجام این مصاحبه غیر حرفه‌ای زمان بدی را انتخاب کرد تا تاثیرات و حواشی آن بیشتر شود.

*بحث من تکنیکی و تاکتیک پذیرتر بودن بازیکنان کرواسی از ایران یا برعکس نیست، بلکه بحث من این است که اسکوچیچ درست زمانی که تیمش بیشتر از همیشه به تمرکز نیاز داشت تا صعودش به جام جهانی را قطعی کند، با دست خودش حاشیه وارد تیم کرد.

*به آقای اسکوچیج یادآوری می‌کنم او در بحث مربیگری هرچه دارد از همین فوتبال ایران است و با همین فوتبال به عنوان مربی و به خصوص یک مربی بین‌المللی شناخته شده است. اگر امروز رسانه‌های کرواسی به سراغ او می‌روند به خاطر همین فوتبال ایران است. اسکوچیچ حرمت فوتبالی که در آن مطرح شد و همچنان در آن شاغل هست را هم حفظ نکرد.

*حتی اگر ادعای او درست باشد، خودش را هم زیر سئوال برده است. او مسئول تیم ملی است و نباید بازیکنان این تیم را به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی زیر سئوال ببرد؛ چون در این صورت خود بیش از سایرین زیر سئوال رفته است.

*معتقدم این موضوع باید قبل از آنکه رسانه‌ای می‌شد از سوی خود اسکوچیچ مدیریت می‌شد. اما حالا دیگر نمی‌توان به گذشته بازگشت یا اسکوچیچ نباید تصمیم خودش را وتو کند. اما پیش از آن می‌شد از طریق مدیر برنامه طارمی یا افراد دیگری این سوء تفاهم را برطرف کرد. اسکوچیچ باید امروز خدا را شکر کند که فقط طارمی به این گفته او واکنش نشان داده است. اگر چند بازیکن تیم ملی این واکنش را نشان می‌دادند او می‌خواست چه کار کند؟ آیا همه آنها را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد؟

*طارمی و اغلب بازیکنان تیم ملی حتماً تاکتیکی، تاکتیک پذیر و در سطح اول هستند که در تیم‌های خوب اروپایی حضور داشته و کارنامه موفقی دارند. مگر می‌شود بازیکنی مثل طارمی که ستاره تیم پورتو است تکنیکی یا تاکتیک پذیر نباشد؟

*نقش رسانه‌ها امروز خیلی مهم است و آنها باید این فضا را مدیریت کرده و از دامن زدن به این حواشی پرهیز نمایند تا فضای تیم ملی تلطیف شده و برای بازی‌های آینده امکان بازگشت طارمی به تیم ملی فراهم شود. چون تیم ملی ایران به بازیکنانی مثل طارمی واقعاً نیاز دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پاتک به فوتبال ملی ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    یعنی یه کسانی از طارمی حمایت میکنن که آدم خوشحال میشه که اسکوچیچ چنین کاری کرده و باید درود براش فرستاد
    • علی ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      وقتی یه بازیکن بی اخلاق مثل رحمان رضایی که تو جام ملتهای آسیا جلوی چشم اونهمه تماشاگر تو ورزشگاه و میلیونها ایرانی که مستقیما در حال تماشای زنده بازی از تلویزیون بودن تو بازی با عمان کشیده میزنه به هم تیمی خودش و حرمت تیم ملی رو میشکنه بطوریکه کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومش می کنه می یاد از یه حرمت شکن دیگه مثل طارمی حمایت می کنه جای حرفی باقی نمی مونه
    • احمد ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      عزیزم . در جواب علی بگم که ، تیم ملی واسه ایرانه و همه حرفای رحمان رضایی درسته. اسکوچیچ زیادی پررو شده . تمام معروفیت اسکوچیچ‌ازفوتبال‌ایرانه.اسکو باید ب اندازه گلیمش‌پاشو دراز کنه.اگه این همه ستاره و لژیونر دست هر مربی ایرانی بود ، الان همین جایگاه رو داشتیم.پس اسکو کار شاقی نکرده.درضمن اگه بچه ها تکنیک یا تاکتیک ندارند از بی لیاقتی اسکوچیچ اس. حالا اگه ب هردلیل طارمی رو دعوت نکرده ، بازم ریسک میکنه. اگه جرأت داشت و راست میگه چرا واسه بازی با کره اینکار رو نکرد.البته اینکه اسکو پررو شده اشکال از فدراسیونه ک ب مربیهای داخلی خودمون اهمیت نمیده و ی مربی سطح پایین(ک همهٔ شهرت فوتبالیش مدیون ایرانه)آورده و داره واسه بچه ها زبون درازی میکنه. پس آقای علی ، رحمان رضایی یا طارمی یا ... هرکاری میکنن از خودمونن و نباید ی خارجی تازه ب دوران رسیده بی لیاقتی و بی عُرضه گی خودشو بندازه گردن بچه های لژیونر و باتکنیک. مرتیکه اومده سرمربی شده و زمان تعویض رو بلد نیست.دقیقه ۹۰ ک تیم نیاز ب برد داره، چ نیازی ب تعویض داری؟آقایون بالایی بدانید ک تیم باهمت بچه‌هاب‌جام‌جهانی‌میره ، ن با سرمربیگری اسکوپیچ.
  • صادق ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    این بابای کیروشی پور اونوقت که کیروش به مربیان ایرانی و اسطوره های فوتبال ملی و بین‌المللی ایران لجن پراکنی می کرد زبونش کجا بود ؟!!! بعدشم دادا دیر از خواب بیدار شدی اسکوچیچ با تیم ملی گلهاش رو زد و تموم شد ، تیم ملی اول آسیا شد ، اسکوچیچ جز بهترین مربیان جهان در سال 2021 شد و با دو امتیاز بیشتر بالا سر کره ی جنوبی هستش ، یه موقع از حسادت نمیرید. ضمنا طارمی در داستان ریزه سپور نشون داد شیرین عقله ، حالا هم بازیچه ی دست کیروشی پورها فرزند استعمارگر پیر پرتقال شده
  • کامران زارعی ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    درود به هر کسی اعتقاد دارین و می پرستین،حاشیه بین آقای اسکوچیچ و آقای طارمی رو تموم کنید،دود این حاشیه فقط تو چشم خودمون میره و بس، و باعث خوشحالی هم گروه های تیم ملی و ... بهتون قول میدام،با این حاشیه ها، آرامش تیم ملی یک طرف،آقای اسکوچیچ یک طرف،و همچنین مهدی طارمی به نحوی دیگر تو این مدت آقای طارمی ،جز بهترین های باشگاه خودش و تیم ملی بود، آقای اسکوچیچ بدون باخت، همه عوامل به درستی کارهای خودشون رو انجام میدادن، و به یک باره اختلاف آقایان تیتر یک شد،و عاجزانه از پیشکسوتان عزیز و رسانه ها،میخوام ،بخاطر تنها دلخوشی و سرگرمی ایران زمین که ،با هر برد چند روزی خوشحالیم ،صبوری کنند و بعد از بازی ها، این حاشیه رو رفع کنند و در آخر:در همه دنیا اختلافاتی هست،اما در چنین لحظات حساس که بازی سرنوشت سازی هست،همشون متحد و یکدل میشن،پیشکسوت،بازیکن،مربی،فدراسیون،همه و همه چرا ما،نباید برای بار هزاروم یاد نگیریم،فقط اتحادو یکدلی برای جام جهانی قطر.
  • پارسه ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    رسانه ها اگر دنبال منافع ملی و جلوگیری از حاشیه اطراف تیم ملی بودند که به امثال جنابعالی و علی دایی، منصوریان یا ستار همدانی با اون رزومه مشعشعتون تریبون نمیدادن. هر روز با یه تعداد فسیل تاریخ مصرف گذشته نظیر ذولفقارنسب، قاسمپور، مصطفوی مصاحبه نمیکردن یا یکی مثل خداد عزیزی که ثبات روانی نداره. اتفاقا این رسانه ها عاشق حاشیه هستند چون براشون دیده شدن به همراه داره و پشت پرده هم دلار و حق دلالی. شما ببین یک بار با چهارتا آدم درست حسابی نظیر مهدوی کیا ،حسین کلانی،شاهرخ بیانی، حاج رضایی یا علی کریمی مصاحبه شده؟ جوابش میشه نه چون این افراد منفعت طلب خودفروش نیستند دنبال دیده شدن هم نیستند پس مطابق میل خبر دلارها رفتار نمیکنن پس بایکوت میشن. باز خدا رفتگان محمود فکری رو بیامرزه که انصاف رو رعایت کرد.
  • حمید ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    متاسفم که به علی آقای دایی میگی فسیل خیلی برات متاسفم آقای دایی بزرگ فوتبال آسیا وایران ،اصلا میدونی توپ فوتبال چه شکلیه؟!!!!
  • رضا طوسی ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    همین مونده بود رحمان رضایی در مورد حرمت فوتبال نظر بده! در حالیکه داره به حاشیه دامن می زنه می گه اسکوچیچ نباید به حاشیه دامن می زد!! داداش تو اگه نگران آرامش تو تیم ملی هستی که خودت نباید این مصاحبه رو می کردی. دم خروسو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو...
  • شاهین ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    خنده داره؛ رفتار و گفتار اسکوچیچ غیر حرفه‌یی بود. جو سازی و تفرقه اندازی و تضعیف تیم ملی نماینده کشورمان از جانب طارمی و دائی و رضایی، کاملا حرفه‌یی و تو دل برو! نادانی‌ زیادی لازم‌ست که حتی بدون فهمیدن صحبت‌های سرمربی، در یک روز مانده به مسابقه این‌طور بر علیه تیم ملی جوسازی کرد و موجب تضعیف نماینده کشورمان، با هدف شکست خوردن تیم، شد. و بعد به‌شکلی غیرقابل انطباق با عقل سلیم، شعار رسانه‌یی نفرت‌پراکنانه داد که؛ رسانه ها در این شرایط باید مانع جوسازی و تفرقه شوند. خجالت، واقعا چیز خوبی‌ست
  • علی ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    اقای رضایی شما خواهشا حرف نزن همین شما نبودی ابروی ایران تو عمان بودی کنفدراسیون فوتبال اسیا محرومت کرد؟ مگه تیم ملی نبود ؟ به نظر من اسکوچیچ بهترین کارو کرد گلزن بهتر از طارمی هست تو تیم ملی قایدی و کریم و کاوه هستن تو اروپا اگه گل میزنه هافبک های قدر باعثن که توپ بدون اشتباه و دقیق میدن ب مهاجم‌..از طارمی بت نسازید ادب ادب ادب تمام
  • Romina ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    ینی ایران فقط پول دادن ب مربی‌ا رو بلده، تا حالا شده یه مربی اخراج بشه؟؟؟؟ همینه انقد مربی‌ا انقد احساس ثبات تو تیم ملی ایران دارن حسابی شاخ میشم میان اینجا خودشون ی سر و گردن بالاتر میدونن و تیم و بازیکنای ایرانی تحقیر میکنن، این اگه تحقیر نیست پس چیه، یه نفر تو مدیریت فوتبالی ایران نیس جلو ی این بی ادبی ها رو بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی